Ga naar inhoud

Toernooi Draadje


nobody

Recommended Posts

Wat een vreselijk beperkt toernooi, cover van de eeuw (we hebben het over krap 16 jaar aan uitgaven) en Nederlandse uitgaves?!?!? Armoe cover van de eeuw. Jammer!

Misschien zorgen de randvoorwaarden er net voor dat je niet terug grijpt naar je stokpaardjes? Heel misschien sta je wat langer stil bij de 'opgave'?

 

Zo maar een bedenking...

Link naar reactie

Is wel niet gemakkelijk. Eigenlijk goed dat keuze beperkt is tot deze eeuw en enkel Nl, anders was ik nog dagen bezig geweest met zoeken.

Ik had al een Andreas klaarliggen, maar te oud.

Grappig: 2 keuzes die ik in gedachten had bleken al in de thread te staan. Eigenlijk heb ik dus nu al 4 kansen op de overwinning :-)

 

Keuzes die het bij mij net niet gehaald hebben (misschien tip voor anderen?): Sky Doll 4, Elfen 7, Krasse Knarren 1 (velen vonden dit een slechte cover, maar die sprong er zo uit tussen alle andere strips dat je die toch direct vastnam en doorbladerde dus eigenlijk een steengoede cover), Anders 2, Ayak en Por 1.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Is wel niet gemakkelijk. Eigenlijk goed dat keuze beperkt is tot deze eeuw en enkel Nl, anders was ik nog dagen bezig geweest met zoeken.

Ik had al een Andreas klaarliggen, maar te oud.

Grappig: 2 keuzes die ik in gedachten had bleken al in de thread te staan. Eigenlijk heb ik dus nu al 4 kansen op de overwinning :-)

 

Keuzes die het bij mij net niet gehaald hebben (misschien tip voor anderen?): Sky Doll 4, Elfen 7, Krasse Knarren 1 (velen vonden dit een slechte cover, maar die sprong er zo uit tussen alle andere strips dat je die toch direct vastnam en doorbladerde dus eigenlijk een steengoede cover), Anders 2, Ayak en Por 1.

EDIT: inmiddels in het andere draadje gezien welke covers je in gedachten had die al zijn genomineerd!

Link naar reactie

In het Nederlands is deze pas in 2002 uitgekomen. Hij is Nederlandstalig en met een eerste Nederlandse uitgave van na 2000, dus voldoet aan alle regels, dus mij lijkt het dat deze wel moet kunnen. 

 

Nee, het is de allereerste uitgave die telt. Welke taal dan ook. 

 

Het stond eerst nog omschreven in de regels, maar dat werd wel heel ingewikkeld, en we hebben het vereenvoudigd. Maar de meesten hadden het door, en later is het er nog eens bijgezet: http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/3415-nieuw-toernooi/?p=244577

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...