Jump to content

[Eerste Ronde (6)] Cover 57 Vs. Cover 23

nobody

63 members have voted

1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

• A
      38
    • B
      25

Recommended Posts

Posted

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.
Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.
De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.        :)
De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

A
post-4-0-62585900-1478125018.jpg

Daan

B
post-585-0-63414300-1477373594.jpg

De dynamiek van een luchtgevecht werd volgens mij zelden mooier weergegeven. Het contrast met de rustieke achtergrond vind ik een bijzondere keuze, die deze tekening nadrukkelijk onderscheidt van de klassiekere luchtvaartcovers.
De Wortel

Posted

Allebei hele mooie covers echt lastig om uit deze te kiezen.

heb voor B gekozen omdat dit toernooi me over de streep heeft getrokken dit album toch nog eens in te kijken bij de ssz

Posted

A heeft meer sfeer voor mij en is qua compositie net iets uitdagender.

2

:)

Ik hou ook niet zo van dat foto gedoe van die andere cover. 

Posted

B is het voor mij. 

Zeer fraaie tegenstelling tussen tussen de stad en het luchtgevecht. Ook erg dynamisch, je ziet het voorste vliegtuig proberen te ontsnappen en door de opspattende kogels weet je ook waarom. 

Posted

Ik hou net iets meer niet van bewerkte foto's dan van bruin getinte covers, dus daarom cover A. (Eigenlijk allebei niet)

Posted

Is dit de originele cover van de Wezentrein-1? Ik las die toch met een andere cover??

A gekozen.

B werkt voor mij niet. luchtgevecht op een toeristisch plaatje...

Nooit een andere cover van deel 1 geweten dan deze, in het Frans heeft deel 1 ook deze cover.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...