nobody Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Daan B De dynamiek van een luchtgevecht werd volgens mij zelden mooier weergegeven. Het contrast met de rustieke achtergrond vind ik een bijzondere keuze, die deze tekening nadrukkelijk onderscheidt van de klassiekere luchtvaartcovers.De Wortel
Timhardt Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 Ik heb niets met pilotestrips, maar B vind ik zeer geslaagd. die kogels in het water, erg dynamisch, iets wat en cover toch dikwijls mist!
Rik Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 A heeft meer sfeer voor mij en is qua compositie net iets uitdagender. Omnia mutantur nihil interit
sjaakie Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 Allebei hele mooie covers echt lastig om uit deze te kiezen. heb voor B gekozen omdat dit toernooi me over de streep heeft getrokken dit album toch nog eens in te kijken bij de ssz
nobody Posted November 20, 2016 Author Posted November 20, 2016 A heeft meer sfeer voor mij en is qua compositie net iets uitdagender. 2 Ik hou ook niet zo van dat foto gedoe van die andere cover.
Tweetie Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 B is het voor mij. Zeer fraaie tegenstelling tussen tussen de stad en het luchtgevecht. Ook erg dynamisch, je ziet het voorste vliegtuig proberen te ontsnappen en door de opspattende kogels weet je ook waarom.
the pope Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 B is niet mijn genre, maar wel cool. A is schuiten van den Aldi. B dus
Gio Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 Ik hou net iets meer niet van bewerkte foto's dan van bruin getinte covers, dus daarom cover A. (Eigenlijk allebei niet)
Kool Thing Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 A, mooi gedaan met die transparante geest op de voorgrond. B is photoshop.... Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
dirk (monsieur toupet) Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 Is dit de originele cover van de Wezentrein-1? Ik las die toch met een andere cover?? A gekozen. B werkt voor mij niet. luchtgevecht op een toeristisch plaatje...
Metabaron Posted November 20, 2016 Posted November 20, 2016 Is dit de originele cover van de Wezentrein-1? Ik las die toch met een andere cover?? A gekozen. B werkt voor mij niet. luchtgevecht op een toeristisch plaatje... Nooit een andere cover van deel 1 geweten dan deze, in het Frans heeft deel 1 ook deze cover.
nobody Posted November 21, 2016 Author Posted November 21, 2016 Ik heb even op Stripinfo gekeken, en daar staat ook alleen die cover.
Waldorf Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Ik heb het niet voor de photoshop bij B. Dan maar A. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
dirk (monsieur toupet) Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Dan heb ik me zeker vergist. Dat betekent wel dat die cover a niet gedenkwaardig is(in mijn ogen). Maar toch de betere van de twee.
Recommended Posts