Guest Kontiki Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 De stripverzamelacties van Humo krijgen er binnenkort een nieuwe uitgave bij. Quote Link to comment
Kool Thing Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 mmm, ziet er ook weer mooi uit! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Werner Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 "Verbranding van de onverkochte Humo's". Wekelijks een groot vuur, dus. Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
Guest Kontiki Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Het afgelopen jaar zijn ze naar 100.000 exmplaren gezakt. Het waren er nog niet al te veel jaar geleden 270.000 en meer. Het is een algemeen fenomeen voor de periodieke pers, maar met 100.000 zijn ze nog steeds winstgevend, daar niet van. Quote Link to comment
Metabaron Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Zouden ze alle 10 in de wikkel passen? :-p Quote Link to comment
Simon Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Hmmm, een serieus twijfelgeval! Heb al reeds alle Asterix albums in m'n bezit.. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Hmmm, een serieus twijfelgeval! Heb al reeds alle Asterix albums in m'n bezit.. Ik ook. Behalve Het Geheime Wapen... en die kelk laat ik aan mij voorbij gaan. Quote Link to comment
Veto Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Heb ook alle albums al, dus laat ik dit maar passeren... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Van Ditmar Strips Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ik ook. Behalve Het Geheime Wapen... en die kelk laat ik aan mij voorbij gaan. Het Geheime Wapen zit niet in deze uitgave. Dit zijn alleen de delen 1 t/m 20, het is geen integrale uitgave. Quote Meer op onze Facebook pagina. Link to comment
Theodoor Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Het Geheime Wapen zit niet in deze uitgave. Dit zijn alleen de delen 1 t/m 20, het is geen integrale uitgave. Het zijn ook niet alle Uderzo-Goscinny albums want dan zouden er 24 albums moeten zijn. Rare jongens, die reclamejongens. Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821) Link to comment
Guest Kontiki Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Niets bizar aan. Dit is gewoon een aanbod waar je in alle vrijheid kan op ingaan of niet. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Wel bizar je geeft een box uit waar de helft maar inzit de andere helft volgd ? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 De titel zegt het toch allemaal? "20 strips van Asterix in 10 luxe hardcoveralbums". Al de rest verzinnen jullie erbij. Er staat niet "alle strips van Asterix". Er staat niet "integraal". Er staat niet dat er nog een andere box zou volgen. Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Tuurlijk kunnen we lezen maar als je zo iets uitgeeft doe het dan goed en niet half tussen de regels door lezen is een kunst en ja ieder staat vrij dit tekopen of niet Quote Link to comment
Aerogi Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 vind ik toch ook raar dat ze niet meteen alle albums uitgeven in de box. en op welke basis zijn de albums dan 'gedeselecteerd'? bij de Guust actie past er ééntje niet in de box, en bij deze zijn ze het niet allemaal. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Ik vind het al lang een goede zaak dat er überhaupt strips via een nog steeds veel gelezen medium worden verspreid. Hoe het zou móeten is discussie voor liefhebbers en verzamelaars, maar van die mensen moet het niet komen bij dergelijke acties. Het grotere publiek, dat zich zelden inspant om series compleet te hebben, zou hier gewoon een opportuneit in kunnen zien om aan een relatief goedkope prijs strips in huis te halen. Of ze dan beseffen of weten dat er nog meer strips bestaan dan de nu gebundelde zou een bonus zijn. Mocht er straks een actie lopen met de Blake en Mortimers van alleen Jacobs, zal dat ook als niet compleet ervaren worden. Ik zeg integendeel dat er dan een publiek is dat dan toch al ten minste die strips in huis zal hebben. Quote Link to comment
Metabaron Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 vind ik toch ook raar dat ze niet meteen alle albums uitgeven in de box. en op welke basis zijn de albums dan 'gedeselecteerd'? bij de Guust actie past er ééntje niet in de box, en bij deze zijn ze het niet allemaal. Mijn Guusts passen wel in die wikkel, ik heb ze er wel pas ingestopt vanaf de reeks volledig was. Het aantal albums bij de Asterix-actie zal een afweging geweest zijn naar betaalbaarheid en hoe lang je lezer wil sparen voor zo'n actie, denk ik. Quote Link to comment
Waldorf Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Mocht de box de 24 albums van Goscinny bevatten, dan had ik toegehapt. Mijn albums zijn echt wel kapotgelezen. En mijn kinderen lezen ze ook erg graag. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
JJL Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Mocht de box de 24 albums van Goscinny bevatten, dan had ik toegehapt. Mijn albums zijn echt wel kapotgelezen. En mijn kinderen lezen ze ook erg graag. Tien dubbelalbums zijn twintig 'gewone' albums; zullen dus nooit alle vierentwintig albums van Goscinny bevatten. Quote Link to comment
Waldorf Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Tien dubbelalbums zijn twintig 'gewone' albums; zullen dus nooit alle vierentwintig albums van Goscinny bevatten. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
JJL Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 :-) Ik las je opmerking niet goed :-) Quote Link to comment
pudifar Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Zeurpieten allemaal! Er zullen veel jonge lezertjes blij zijn met de albums van Asterix. En da's goed nieuws. Quote Link to comment
durango Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 9euro 95 voor een hardcover is nu toch ook niet waar je glad aan geruineerd bent ,softcover kost al 6euro 95 , in deze heb je dan nog 2 verhalen , denk ik deze verzamel , leuk leesvoer voor toch een schappelijke prijs en staat ook nog eens mooi in de boekenkast Quote Link to comment
sprokkeltje Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 er zijn nu nog 8 nieuwe dubbelalbums aangekondigd, dus uiteindelijk de hele reeks dus ! Quote Link to comment
Simon Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 19 minuten geleden, sprokkeltje zei: er zijn nu nog 8 nieuwe dubbelalbums aangekondigd, dus uiteindelijk de hele reeks dus ! Ook bij Humo? Quote Link to comment
Bart 01 Posted March 21, 2017 Share Posted March 21, 2017 Bedankt voor de tip. Heb zonet beide boxen besteld op de webshop als verjaardagsgeschenk voor de zoon binnenkort. Zelfs als niet abonnee toch de korting gekregen. Mijn oude Asterixen vallen bijna uit elkaar ondertussen, dit wordt een mooie vervanging. Quote Link to comment
Bart 01 Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Ik ben er in elk geval zeer tevreden mee! Het formaat is wat kleiner dan de gewone albums, maar voor de rest een mooie uitgave. Quote Link to comment
rattekecool Posted February 13, 2018 Share Posted February 13, 2018 Bij de Knack van deze week zit een bon voor de Astrix verzamelbox voor 89 euro. Vermoed dat dit dezelfde albums zijn die eerder bij Humo verschenen? Zie: http://acties.knack.be/default/acties/knack/asterix/index.html Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Zelfde formaat als je nieuwe Kuifje-box. Quote Link to comment
Simon Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Niet op hetzelfde formaat als de Guust flater box? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Ook, en die van Largo Winch momenteel ook. Veeleer een tussenformaat eigenlijk, tussen A4 en A5. Quote Link to comment
Zwendel Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 45 minuten geleden, Paul_NL zei: Ah dat is een prima formaat. Is er een Largo Winch box? Jammer dat ik de Asterix boxen nergens kan vinden. Behalve dan die eerste box via Knack. Die Humo boxen stellen niet veel voor hoor, gewoon wat karton. Je kan alles (volledige box) wel ook meestal via hun website bestellen. Heb ik ook voor de Guust gedaan. Quote Link to comment
Zwendel Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 1 minuut geleden, Paul_NL zei: Waarom betalen mensen dan 500+ euro voor die Largo Winch box op catawiki?? Bizar. https://veiling.catawiki.nl/kavels/15345883-largo-winch-box-volledige-reeks-deel-1-tm-20-hc-geseald-in-box Kweenie https://shop.humo.be/largo-winch.html Quote Link to comment
Lefranc Posted February 15, 2018 Share Posted February 15, 2018 Een integrale van Asterix met geschiedkundige achtergrond lijkt mij interessant. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 De box van Largo Winch en Asterix was deze keer wel zoals het hoort, en dus geen kartonnen gevalletje zoals die van Guust. Quote Link to comment
Tweetie Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 4 uren geleden, Paul_NL zei: Ik kan de Asterix boxen niet meer vinden daar. Ik weet dat ze niet bijzonder zijn maar toch. Je kunt ze nu via Knack bestellen: http://www.mediaclub.be/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MCNL-MediaClubShop-Site/nl_BE/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductRef=9064-0%40MCNL-MediaClubShop&JumpTo=OfferList Wellicht loont het de moeite om te bestellen en op Catawiki te ztten? "Niet meer via Humo te bestellen" Quote Link to comment
Recommended Posts