Ga naar inhoud

Stripmakersforum


Recommended Posts

www.stripmakers.com is volgens mij het adres. Je moet er door een ander lid voor voorgedragen worden of zo. Aan de ene kant verbaast het me dat ze je niet gevraagd hebben, meneer Linthout, maar aan de andere kant ook weer niet want dat forum is vooral een product van de vriendjespolitiek in de Nederlandse strip. Zo zag ik dat tenminste.

Link naar reactie

www.stripmakers.com is volgens mij het adres. Je moet er door een ander lid voor voorgedragen worden of zo. Aan de ene kant verbaast het me dat ze je niet gevraagd hebben, meneer Linthout, maar aan de andere kant ook weer niet want dat forum is vooral een product van de vriendjespolitiek in de Nederlandse strip. Zo zag ik dat tenminste.

Tja, het staat iedereen vrij zich te verenigen zoals hij wilt. Je wilt ook niet dat zomaar iedereen op je feestje binnenkomt. Maar met internetfora is natuurlijk al snel bekend dat er ergens een feestje is.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Net als enkele tekenaars van hier op de reep was/ben ik lid van zo'n forum. Maar het is toch al serieus een tijd geleden dat ik daar nog heb ingelogd. Het was altijd al wat stilletjes daar. Ik weet zelfs mijn paswoord niet meer... :e011:

Maar na eens de site stripmakers.com te hebben bezien blijkt het dat we het over 2 verschillende fora hebben.  Ik ben geen lid van stripmakers.com.

Link naar reactie

www.stripmakers.com is volgens mij het adres. Je moet er door een ander lid voor voorgedragen worden of zo. Aan de ene kant verbaast het me dat ze je niet gevraagd hebben, meneer Linthout, maar aan de andere kant ook weer niet want dat forum is vooral een product van de vriendjespolitiek in de Nederlandse strip. Zo zag ik dat tenminste.

Ha, maar dat heeft toch niets te maken met dit forum?

Dat is een forum waar voor 90 procent Nederlanders opzitten.

Dat ken ik wel en ik ben er ook lid van. Er gebeurt heel veel op, elke dag.

Ik zelf kijk er zelden naar. De Getekende Reep interesseert me meer.

Link naar reactie

Een beetje wachten (om niet op te vallen) en dan een tweede account onder je auteursnaam, en goed opletten dat je niet mist van posten? :)

 

Maar 't is jouw keuze, natuurlijk, 'zwaar te verduren' is niet leuk en ik kan me inbeelden dat dat de goesting wegneemt. Anderzijds, ik vind het in het atelier behoorlijk gemoedelijk aan toe gaan...

Link naar reactie
  • 6 years later...

Zo blijkt dat de getekende reep grondig gelezen wordt op het internet, ook al zijn het soms die delen waarvan het stof centimeters dik geworden zijn.  Reageren op een topic van 6 jaar geleden is een kunst op zich.

 

Een toenmalige site met als concept voorgedragen te moeten worden door een ander lid, maar een elitair besloten clubje ? Nee nee, dat waren we echt niet hoor.

 

😊

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...