Yncke Posted January 6, 2018 Share Posted January 6, 2018 Tweede ronde. Welke van deze twee pagina's vind jij de beste, leukste, mooiste, grappigste, belangrijkste, ...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar pagina zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Na lang wikken en wegen,een klassieker van zo'n 70 jaar !! oud, en sinds kort pas ontdekt. Bouncer B Maar welke moet ik nu kiezen? Ze zijn allemaal zo leuk Wat doen jullie me aan. Ik dacht eerst aan die waarbij Kwabbernoot Robbedoes redt omdat mijn ogen daarvan prikkelden (Ik ben een emotioneel man), maar daar stonden te weinig gezichtsuitdrukkingen op en dat is toch onacceptabel als mooiste strippagina ooit. Dan ben ik toch maar gegaan voor deze: De plaat zegt veel ook al staat er geen tekst. Red Arrow yncke.be Link to comment
Dr. Benway Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Terry voor mij. marcelherms.nl Link to comment
Waldorf Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Ik kies B. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
SPeeDy Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Beide doen me helaas weinig. B dan maar. Link to comment
esteban² Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Mijn stem gaat opnieuw naar Tome & Janry. Geen seconde twijfel. Link to comment
sanderg Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 Beide doen ook mij niet heel veel... a gekozen om de toch wel mooie sfeerzetting https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Nesse Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 2 uren geleden, sanderg zei: Beide doen ook mij niet heel veel... a gekozen om de toch wel mooie sfeerzetting 2 Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted January 17, 2018 Share Posted January 17, 2018 B. Alhoewel ik Caniff zijn stijl best wel kan pruimen, is de ingeleverde pagina van Terry en zijn piraten niet eentje waar bij mij de gevoelens inzake waardering aangesproken worden. Rob&kwab ( Janry/Tome ) hebben ook wel betere pagina's maar deze wint het wel van Caniff. Link to comment
bouncer Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Ik blijf het een mooie sfeervolle plaat vinden. Nederig leg ik mijn hoofd in de schoot, het bittere verlies zal ik zo spoedig mogelijk wegdrinken. Link to comment
TDPB Posted January 21, 2018 Share Posted January 21, 2018 Op 17-1-2018 om 18:54, Kameraad Mauser zei: Alhoewel ik Caniff zijn stijl best wel kan pruimen, is de ingeleverde pagina van Terry en zijn piraten niet eentje waar bij mij de gevoelens inzake waardering aangesproken worden. Rob&kwab ( Janry/Tome ) hebben ook wel betere pagina's maar deze wint het wel van Caniff. Van alle platen die ik in dit toernooi zie passeren denk ik: die tekenaar heeft veel betere dingen gemaakt! Link to comment
Recommended Posts