Ga naar inhoud

Vakantielectuur


Recommended Posts

Welke strips neem jij mee op vakantie? 

 

Elk jaar terug een afweging. Welke boeken neem ik mee op vakantie? We gaan met het vliegtuig op reis en ik moet dus sterk op het gewicht letten. Elk jaar heb ik wel een boek waarvoor ik geen tijd gehad heb het afgelopen jaar of dat ik niet in de sfeer was om ze te lezen. Puur ontspanning afgewisseld met boeken die blijven hangen, het is elk jaar een opdracht om een selectie mee te nemen.

 

Staan al op de lijst voor dit jaar: Essex County, Bone complete serie, Tex Willer Classics twee delen, Fear Agent. Om te herlezen: watchmen, welcome back frank. Neem ik Locke & Key mee om te herlezen of mijn torpedo's die ik nog niet gelezen heb. De nieuwe Alack Sinner, de laatste trades van Saga of wat delen van Elfen. Nog even over nadenken. 

Link naar reactie

Ik neem dit jaar geen strips mee. Wij gaan ook met het vliegtuig weg, en strips leveren gewoon niet genoeg leesvoer per kilo. Ik neem dus enkele pockets mee. Waarschijnlijk Graham Green: The power and the glory. Ik weet niet of er veel tijd zal zijn om te lezen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
4 uren geleden, Anthony zei:

Als je toch op het gewicht moet letten dan lijken die Tex Willer's me erg zwaar en groot in verhouding tot de leestijd :)

 

Hola... dubbeldik en zwaar zijn die zeker, vooral als je met het vliegtuig gaat... maar de leestijd is toch ook wel 5 keer zo lang vergeleken met een gemiddelde softcover 😅

 

Deze albums verschijnen in Italië niet voor niets jaarlijks in juni als... inderdaad, vakantieboek.

 

ik zeg: uitstekende keuze 😂😂😂.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
25 minuten geleden, eriktex zei:

Hola... dubbeldik en zwaar zijn die zeker, vooral als je met het vliegtuig gaat... maar de leestijd is toch ook wel 5 keer zo lang vergeleken met een gemiddelde softcover 😅

 

Deze albums verschijnen in Italië niet voor niets jaarlijks in juni als... inderdaad, vakantieboek.

 

ik zeg: uitstekende keuze 😂😂😂.

Haha, ik lees ze in een klein uur uit, misschien juist omdat ik ze zo leuk vind:) Zal voortaan wat langer plaatjes kijken.

Link naar reactie
10 uren geleden, Bart 01 zei:

Welke strips neem jij mee op vakantie? 

 

Elk jaar terug een afweging. Welke boeken neem ik mee op vakantie? We gaan met het vliegtuig op reis en ik moet dus sterk op het gewicht letten. Elk jaar heb ik wel een boek waarvoor ik geen tijd gehad heb het afgelopen jaar of dat ik niet in de sfeer was om ze te lezen. Puur ontspanning afgewisseld met boeken die blijven hangen, het is elk jaar een opdracht om een selectie mee te nemen.

 

Staan al op de lijst voor dit jaar: Essex County, Bone complete serie, Tex Willer Classics twee delen, Fear Agent. Om te herlezen: watchmen, welcome back frank. Neem ik Locke & Key mee om te herlezen of mijn torpedo's die ik nog niet gelezen heb. De nieuwe Alack Sinner, de laatste trades van Saga of wat delen van Elfen. Nog even over nadenken. 

 

Met die complete Bone zit je wel een tijdje goed, die had ik een paar jaar geleden mee op vakantie. Verder neem ik wat strips betreft meestal enkel trades mee, vanwege het handzamere formaat. Die kunnen ook beter tegen een stootje dan de wat fijnere Europese strips, heb ik het gevoel. En dan is er nog Yieha, Iznéo en Comixology op de tablet en wat de kinderen eventueel nog hebben meegenomen (stapeltje Kiekeboes of wat Dupuis-strips).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...