Bart 01 Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Welke strips neem jij mee op vakantie? Elk jaar terug een afweging. Welke boeken neem ik mee op vakantie? We gaan met het vliegtuig op reis en ik moet dus sterk op het gewicht letten. Elk jaar heb ik wel een boek waarvoor ik geen tijd gehad heb het afgelopen jaar of dat ik niet in de sfeer was om ze te lezen. Puur ontspanning afgewisseld met boeken die blijven hangen, het is elk jaar een opdracht om een selectie mee te nemen. Staan al op de lijst voor dit jaar: Essex County, Bone complete serie, Tex Willer Classics twee delen, Fear Agent. Om te herlezen: watchmen, welcome back frank. Neem ik Locke & Key mee om te herlezen of mijn torpedo's die ik nog niet gelezen heb. De nieuwe Alack Sinner, de laatste trades van Saga of wat delen van Elfen. Nog even over nadenken. Quote Link to comment
Anthony Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Als je toch op het gewicht moet letten dan lijken die Tex Willer's me erg zwaar en groot in verhouding tot de leestijd Quote Link to comment
De Hollander Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Speciaal naar de bieb geweest. Blast 1 tm 4 Een ster van katoen Moeder oorlog integraal. Waarschijnlijk gaat er nog iets vanuit de kast mee. Daar ga ik nog over nadenken. Quote Link to comment
Waldorf Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Ik neem dit jaar geen strips mee. Wij gaan ook met het vliegtuig weg, en strips leveren gewoon niet genoeg leesvoer per kilo. Ik neem dus enkele pockets mee. Waarschijnlijk Graham Green: The power and the glory. Ik weet niet of er veel tijd zal zijn om te lezen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Krimson Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Ik neem er toch een paar mee maar welke daarvoor heb ik nog tijd tot donderdag Quote Link to comment
eriktex Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 4 uren geleden, Anthony zei: Als je toch op het gewicht moet letten dan lijken die Tex Willer's me erg zwaar en groot in verhouding tot de leestijd Hola... dubbeldik en zwaar zijn die zeker, vooral als je met het vliegtuig gaat... maar de leestijd is toch ook wel 5 keer zo lang vergeleken met een gemiddelde softcover . Deze albums verschijnen in Italië niet voor niets jaarlijks in juni als... inderdaad, vakantieboek. ik zeg: uitstekende keuze . Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
tuinmantvkijken Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Er is 1 vakantie topper Donald duck Quote Link to comment
Anthony Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 25 minuten geleden, eriktex zei: Hola... dubbeldik en zwaar zijn die zeker, vooral als je met het vliegtuig gaat... maar de leestijd is toch ook wel 5 keer zo lang vergeleken met een gemiddelde softcover . Deze albums verschijnen in Italië niet voor niets jaarlijks in juni als... inderdaad, vakantieboek. ik zeg: uitstekende keuze . Haha, ik lees ze in een klein uur uit, misschien juist omdat ik ze zo leuk vind:) Zal voortaan wat langer plaatjes kijken. Quote Link to comment
bouncer Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Dorine van oort - Het dubbelleven van Jean Dulieu Biografie over Jean Dulieu, met Paulus de boskabouter heb ik weinig op maar met getormenteerde kunstenaars des te meer. "The horror ! The Horror !, maar wat kon deze man toch tekenen. Quote Link to comment
De gekke striplezer Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Veel Lucky Luke! Quote -------------------------- Niets staat in de weg! Link to comment
esteban² Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 Op vakantie neem ik graag luchtige dingen mee. Om één of andere reden lees ik het zwaardere werk liever op mijn gemak thuis in de zetel op druilerige grijze dagen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Metabaron Posted July 9, 2018 Share Posted July 9, 2018 10 uren geleden, Bart 01 zei: Welke strips neem jij mee op vakantie? Elk jaar terug een afweging. Welke boeken neem ik mee op vakantie? We gaan met het vliegtuig op reis en ik moet dus sterk op het gewicht letten. Elk jaar heb ik wel een boek waarvoor ik geen tijd gehad heb het afgelopen jaar of dat ik niet in de sfeer was om ze te lezen. Puur ontspanning afgewisseld met boeken die blijven hangen, het is elk jaar een opdracht om een selectie mee te nemen. Staan al op de lijst voor dit jaar: Essex County, Bone complete serie, Tex Willer Classics twee delen, Fear Agent. Om te herlezen: watchmen, welcome back frank. Neem ik Locke & Key mee om te herlezen of mijn torpedo's die ik nog niet gelezen heb. De nieuwe Alack Sinner, de laatste trades van Saga of wat delen van Elfen. Nog even over nadenken. Met die complete Bone zit je wel een tijdje goed, die had ik een paar jaar geleden mee op vakantie. Verder neem ik wat strips betreft meestal enkel trades mee, vanwege het handzamere formaat. Die kunnen ook beter tegen een stootje dan de wat fijnere Europese strips, heb ik het gevoel. En dan is er nog Yieha, Iznéo en Comixology op de tablet en wat de kinderen eventueel nog hebben meegenomen (stapeltje Kiekeboes of wat Dupuis-strips). Quote Link to comment
velden8 Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Ik heb vorig jaar de stripglossy's en eppo's meegenomen. Niet echt een stripboek, maar wel heerlijk leesvoer voor bij het zwembad. En geen ramp als er een spetter water op komt. Vooral bij de eppo's is lekker om die vervolgverhalen achter elkaar door te lezen. Quote Link to comment
VeniVidiVideo Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Ik neem Valerian mee. Ha ja, als filmliefhebber lees ik vooral strips waar films van bestaan. Als iemand tips heeft, laat maar komen. (De Wespendief heb ik al gezien.) Quote Link to comment
SPeeDy Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Paar comic tpb’s. Neemt niet zoveel plaats in en is langer lezen dan euro-A4’s. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
VeniVidiVideo Posted July 10, 2018 Share Posted July 10, 2018 Ja, maar al mijn Batmans is een serieuze stapel. Quote Link to comment
SPeeDy Posted July 11, 2018 Share Posted July 11, 2018 21 hours ago, VeniVidiVideo said: Ik neem Valerian mee. Ha ja, als filmliefhebber lees ik vooral strips waar films van bestaan. Als iemand tips heeft, laat maar komen. (De Wespendief heb ik al gezien.) Heb je de collectie Kaliber al? https://stripinfo.be/lijst.php?collectie=1401&sort=jaar Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Recommended Posts