Yncke Posted December 20, 2018 Posted December 20, 2018 Tweede ronde. Welke van deze twee achtercovers vind jij de 'beste'? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar backcover zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Sam - De backcover van Sam weet de geest van de reeks perfect te vatten. In de achtergrond zitten tal van leuke details zoals Jan Bosschaert ze graag tekent. Sam die contact maakt met de lezer vind ik goed gevonden, het voorkomt een koude backcover met eenvoudigweg een lijst aan albums. Het contrast tussen de rode sportwagen en de blauwe achtergrond, met de slingerende weg, werkt perfect. Knap gemaakt en aangenaam om kijken. pudifar B De Marsupilami hoort er ook bij. Zeg nu nog dat een man geen 2 zaken tegelijk kan doen... knobbel yncke.be
Yncke Posted January 2, 2019 Author Posted January 2, 2019 De kip in de boom krijgt mijn stem. yncke.be
Rik Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 De Marsupilami met zijn kroost de mijne... Omnia mutantur nihil interit
Vittorio Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Voor Sam gekozen maar stoort nou echt niemand zich aan die larmoyante lap tekst? Twee volwassenen kerels die wegdromen bij een katje dat je niet zonder handschoenen moet aanpakken maar die natuurlijk wel valt voor gebruinde avonturiers met blauwe ogen, gatverdamme
Rik Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 11 minuten geleden, Vittorio zei: gatverdamme Juiste typering voor cover A Vittorio De Marsipulami kan nog wel wat stemmen gebruiken.. Omnia mutantur nihil interit
Madam Kito Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 4 uren geleden, Vittorio zei: Voor Sam gekozen maar stoort nou echt niemand zich aan die larmoyante lap tekst? Twee volwassenen kerels die wegdromen bij een katje dat je niet zonder handschoenen moet aanpakken maar die natuurlijk wel valt voor gebruinde avonturiers met blauwe ogen, gatverdamme Niemand leest die tekst.
esteban² Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Sam natuurlijk. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Yncke Posted January 2, 2019 Author Posted January 2, 2019 1 hour ago, Tom B said: Niemand leest die tekst. Wel, toch minstens 1 persoon, blijkbaar. yncke.be
Madam Kito Posted January 2, 2019 Posted January 2, 2019 Ik heb voor Sam gekozen. Die maruspilami is gewoon een (niet al te bijzondere) tekening met in de hoek een albumlijstje gepropt (waarom die staart geen kader laten vormen voor het albumlijstje?). Voor Sam hebben ze tenminste de moeite gedaan om een echte achtercover te maken; een tekening die mooi weergeeft waarover de reeks gaat (een vrouwelijke autofanaat en een fantasiewereld) en een bijhorend tekstje te schrijven. Ook al is die overbodig.
Kristof Berte Posted January 3, 2019 Posted January 3, 2019 Ik heb dat tekstje ook gelezen. Ik vind dat een mooi tekstje. (De quote van Bosschaert althans, de omschrijving van Sam is nogal bleuh) 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Peter Motte Posted January 4, 2019 Posted January 4, 2019 Ik heb gestemd voor een verloren zaak, maar ik kan niet stemmen voor een tekening die wel leuk oogt, maar vol fouten zit. Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts