IvoVWS Posted February 1, 2019 Posted February 1, 2019 Dit jaar ben ik, als alles goed gaat, op CC BXL als vrijwilliger. Wie zie ik er? Quote
shakeitupguy Posted February 1, 2019 Posted February 1, 2019 Heel veel acteurs zal je er blijkbaar zien. Quote
Tweetie Posted February 1, 2019 Posted February 1, 2019 Volgens mij is dit een van de cons waar vooral acteurs en vrijwel geen artists te zien zijn. Vind ik dus niet interessant. Quote
WVlieg Posted February 1, 2019 Posted February 1, 2019 Ik ga normaal voor de eerste keer gaan in een cosplay van Harry Potter en uiteraard ga ik met de twee Harry Potter-actrices op de foto. Ik kijk der al naar uit... Hoop dat mijn toekomstige baby het niet in haar hoofdje krijgt om dan tevoorschijn te komen ( is normaal uitgerekend voor 29 maart). Quote
Richard Boom-vavavoom Posted February 5, 2019 Posted February 5, 2019 Op 1/2/2019 om 17:24, Tweetie zei: Volgens mij is dit een van de cons waar vooral acteurs en vrijwel geen artists te zien zijn. Vind ik dus niet interessant. Simon Bisley komt wel. Maar meer weet ik momenteel niet Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Tweetie Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 17 minuten geleden, Gerb-Art zei: ... én Neil Adams! Maar die is duur, zelfs voor simpele handtekeningen. Quote
Gerb-Art Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 Absoluut, 40euro voor een handtekening....! Ik heb wel een hand van hem gekregen op de LSCC paar jaar terug, en die was gratis! Quote
Tweetie Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 20 minuten geleden, Gerb-Art zei: Absoluut, 40euro voor een handtekening....! Ik heb wel een hand van hem gekregen op de LSCC paar jaar terug, en die was gratis! Verbaasd dat hij daar nog geen geld voor vraagt. Quote
Gerb-Art Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 1 minute ago, Tweetie said: Verbaast dat hij daar nog geen geld voor vraagt. Dat was op de comic con 'opbouwdag', dus maybe he cut me some slack Overigens gaat al dat geld niet in z'n kleding zitten, want hij draagt volgens mij al decennia lang hetzelfde (blauwe overhemd) outfitje! Quote
Tweetie Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 Misschien is hij net als Rik Ringers en heeft hij een standaard outfit met enkele tientallen exemplaren in z'n kast, allemaal hetzelfde. Quote
Gerb-Art Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 1 minute ago, Tweetie said: Misschien is hij net als Rik Ringers en heeft hij een standaard outfit met enkele tientallen exemplaren in z'n kast, allemaal hetzelfde. Dat denk ik ook! Je ziet het wel vaker overigens, kijk naar George Lucas, die zweert bij z'n ruitjesoverhemden.. En dichterbij in NL, een zekere uitgever van een zeker stripblad, draag ook meestal een zelfde soort (streepjes) overhemd Enfin...... Quote
Gerb-Art Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 Wellicht dat er nog wel wat comic artists bij zullen komen, want elke dag staan er 'new guests' aangekondigd. Uiteraard is er ook een local Artist Alley, en wat 'rondzwervende eilandjes' zoals ikzelf (in dealerruimte ) De Brusselse comic con is groots van opzet, en vaak ook met bijzondere (movie)props en aankleding. De organisatie heeft een geeky hart, dat straalt de con uit! Quote
shakeitupguy Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 48 minutes ago, Tweetie said: Verbaasd dat hij daar nog geen geld voor vraagt. Inderdaad, op sommige beurzen moet je bij de acteurs een extra 'Talk price' betalen als je wil praten tegen de movie guest wanneer je er een handtekening gaat vragen. En die Talk price kan gaat al vlug gaan van 20€ of meer en dat wordt effectief verkocht. Dus iedereen die me op FACTS wil aanspreken met vragen over de tekenaars zal moeten dokken Quote
Ambreville Posted February 14, 2019 Posted February 14, 2019 1 uur terug, shakeitupguy zei: Dus iedereen die me op FACTS wil aanspreken met vragen over de tekenaars zal moeten dokken Geen probleem. Kan je teruggeven op een muntje van 10 cent? Quote
SPeeDy Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 E-mailtje + reply blijft voorlopig gratis? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Recommended Posts