Ga naar inhoud

Comic Con Brussel - 2-3/3


IvoVWS

Recommended Posts

Ik ga normaal voor de eerste keer gaan in een cosplay van Harry Potter en uiteraard ga ik met de twee Harry Potter-actrices op de foto. Ik kijk der al naar uit... Hoop dat mijn toekomstige baby het niet in haar hoofdje krijgt om dan tevoorschijn te komen ( is normaal uitgerekend voor 29 maart).

Link naar reactie
Op 1/2/2019 om 17:24, Tweetie zei:

Volgens mij is dit een van de cons waar vooral acteurs en vrijwel geen artists te zien zijn. 

Vind ik dus niet interessant. 

Simon Bisley komt wel.

 

Maar meer weet ik momenteel niet

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
1 minute ago, Tweetie said:

Misschien is hij net als Rik Ringers en heeft hij een standaard outfit met enkele tientallen exemplaren in z'n kast, allemaal hetzelfde. 

Dat denk ik ook! Je ziet het wel vaker overigens, kijk naar George Lucas, die zweert bij z'n ruitjesoverhemden.. En dichterbij in NL, een zekere uitgever van een zeker stripblad, draag ook meestal een zelfde soort (streepjes) overhemd 🙂 Enfin......

 

 

Link naar reactie

Wellicht dat er nog wel wat comic artists bij zullen komen, want elke dag staan er 'new guests' aangekondigd. Uiteraard is er ook een local Artist Alley, en wat 'rondzwervende eilandjes' zoals ikzelf (in dealerruimte 🙂 ) De Brusselse comic con is groots van opzet, en vaak ook met bijzondere (movie)props en aankleding. De organisatie heeft een geeky hart, dat straalt de con uit!

Link naar reactie
48 minutes ago, Tweetie said:

Verbaasd dat hij daar nog geen geld voor vraagt.

Inderdaad, op sommige beurzen moet je bij de acteurs een extra 'Talk price' betalen als je wil praten tegen de movie guest wanneer je er een handtekening gaat vragen. En die Talk price kan gaat al vlug gaan van 20€ of meer en dat wordt effectief verkocht.

 

Dus iedereen die me op FACTS wil aanspreken met vragen over de tekenaars zal moeten dokken 😏

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...