156 Geplaatst: 6 februari 2019 Geplaatst: 6 februari 2019 Ik ondervind de laatste weken toch heel wat problemen met de site. Als ik niet ingelogd ben is het onmogelijk om nog nieuwe berichten te volgen. Ze worden gewoon niet getoond. Ik kan dit dan enkel oplossen door de cookies telkens te verwijderen. Als ik inlog worden de nieuwe berichten wel getoond. En vandaag kon ik ineens niet meer op het subforum Chocolate Bar. Na uitloggen ging het weer wel. Ik heb het op verschillende OS-en (linux, Mac) en met verschillende browsers (Firefox, Brave, Safari). Ik veronderstel dat ik niet de enige ben? Quote
Bonte Geplaatst: 6 februari 2019 Geplaatst: 6 februari 2019 Ik heb nog geen klachten gekregen en de bezoekersaantallen zijn ook nog hetzelfde, zelf nog geen problemen gezien. Als het enkel bij jou is dan zijn er verschillende mogelijke oorzaken. - Je harde schijf kan corrupt geraken zodat die de kleine koekjes beschadigd. - Als het bij verschillende toestellen is dan kan het je router of ISP zijn, router eens herstarten en bekijken of je het ook hebt op een ander netwerk. - Je IP address veranderen, kan zijn dat een router herstart dit automatisch doet. (hier verwacht ik het meeste van) - Probeer eens met een VPN, dit kun je hier uittesten al weet ik niet wat ze met koekjes doen. https://hide.me/en/proxy Quote
156 Geplaatst: 6 februari 2019 Auteur Geplaatst: 6 februari 2019 Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd de afgelopen dagen: - verschillende hardware (HP, Dell, Mac, Asus) - Verschillende OS: Linux, MacOS, Android - Verschillende browsers: Firefox (verschillende versies), Brave, Safari - Netwerk thuis, werk, VPN, achter firewall Maakt allemaal niks uit. Het probleem doet zich altijd voor en dit sinds enkele weken. Quote
Bonte Geplaatst: 6 februari 2019 Geplaatst: 6 februari 2019 Herstart toch maar eens je router al lijkt het inderdaad meer iets bij de server. Als er nog mensen zijn dan mogen die mij contacteren, ik zal eens navragen of er misschien overbelasting is bij m'n provider. Quote
156 Geplaatst: 6 februari 2019 Auteur Geplaatst: 6 februari 2019 Thuis staat de router enkel maar aan wanneer we aan het internetten of TV aan het kijken zijn. Dus herstarten zal niks veranderen aan de zaak. Quote
Bonte Geplaatst: 10 februari 2019 Geplaatst: 10 februari 2019 zopas heeft iemand gemeld dat er foutmeldingen zijn "Too Many Connections" en "EX1290-error" Quote
Yncke Geplaatst: 10 februari 2019 Geplaatst: 10 februari 2019 Idem, maar dat was vlug weer voorbij. Ik dacht een kleine server overload. Quote yncke.be
Ambreville Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 Sinds gisteren krijg ik af en toe problemen tijdens het laden van de site of een thread. Dat op twee verschillende computers, op twee locaties. Na refresh van de pagina herstelt het zich wel. Quote
JPAR Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 2 minuten geleden, Ambreville zei: Sinds gisteren krijg ik af en toe problemen tijdens het laden van de site of een thread. Dat op twee verschillende computers, op twee locaties. Na refresh van de pagina herstelt het zich wel. Ik heb hetzelfde. Quote
Yncke Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 Er wordt al naar gekeken. Quote yncke.be
Bonte Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 Het zou opgelost moeten zijn, was iets met de server maar ik weet niet wat juist. Quote
JPAR Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 Ik denk dat het inderdaad weer goed is. Ik kon op een gegeven moment niets meer benaderen en nu alles weer. Quote
Bonte Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 On 2/6/2019 at 1:41 PM, Mask said: Thuis staat de router enkel maar aan wanneer we aan het internetten of TV aan het kijken zijn. Dus herstarten zal niks veranderen aan de zaak. Heb je nog steeds die problemen? Misschien is dit nu ook opgelost Quote
156 Geplaatst: 19 februari 2019 Auteur Geplaatst: 19 februari 2019 12 hours ago, Bonte said: Heb je nog steeds die problemen? Misschien is dit nu ook opgelost Ja, ik was er ook benieuwd naar, maar jammer genoeg is dat probleem er nog altijd. Het lijkt mij toch echt wel onwaarschijnlijk dat ik de enige zou zijn die dat heeft. Als je niet ingelogd bent, wordt niet alles gerefresht. Vb. Volgens de homepagina is het meest recente bericht in de Chocolate Bar er eentje van Mauser dat zonet geplaatst is: Klik ik op Chocolate Bar, dan krijg ik: Maar ga ik in de draad, dan staat er dat het 12 minuten geleden gepost is Als ik ingelogd ben heb ik dat probleem niet. Iedereen kan dit uittesten door een tijdje de site te bekijken zonder in te loggen. Quote
Bonte Geplaatst: 19 februari 2019 Geplaatst: 19 februari 2019 Op korte tijd merk ik niets, ik zal het bezien over langere periode. Zopas ook een update uitgevoerd, hou eens in het oog of dat iets aanpast. Quote
fenip Geplaatst: 19 februari 2019 Geplaatst: 19 februari 2019 Ik krijg dit op verschillende topics. Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190
Chia Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 ik kan dikwijls niet zien. deze foutmelding komt: [[Template forums/front/topics/topic is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Quote
Bonte Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Het FB thema is verwijderd wegens niet meer compatibel. De Shift thema's worden nu geupdate, Shift 3 zou nu al in orde moeten zijn, de rest volgt. Quote
Bonte Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Het Splash thema is ook verwijderd, er zijn geen updates voor en dan stopt het na een tijdje om bruikbaar te zijn. We houden ons dus vanaf nu op het officiële IPS4 thema en de Shift thema's. Quote
Yncke Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 10 hours ago, Bonte said: Zopas ook een update uitgevoerd, hou eens in het oog of dat iets aanpast. Thanks voor 't werk om te updaten. Quote yncke.be
Bonte Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 4 minutes ago, Yncke said: Thanks voor 't werk om te updaten. Dat valt gelukkig goed mee, t'is makkelijker dan vroeger. Ben al heel blij dat het thema tijdig ook een update meekrijgt. Quote
156 Geplaatst: 26 februari 2019 Auteur Geplaatst: 26 februari 2019 On 2/19/2019 at 11:02 PM, Bonte said: Op korte tijd merk ik niets, ik zal het bezien over langere periode. Zopas ook een update uitgevoerd, hou eens in het oog of dat iets aanpast. Ik heb het nu een tijdje in verschillende omgevingen geprobeerd, en ik heb de indruk dat het probleem van de refresh wel opgelost is nu. Edit : neen, ik was te vroeg. Probleem is er nog steeds Quote
Bonte Geplaatst: 16 maart 2019 Geplaatst: 16 maart 2019 De service die de servers onderhoud heeft momenteel een probleem met het bijhouden van het aantal gebruikers, de teller werkt niet en ook het aantal gebruikers die online zijn wordt verkeerd weergegeven. Dit zal hier ook een onderdeel van zijn, ze beloven dat het binnenkort opgelost zal zijn. Quote
Zwendel Geplaatst: 17 maart 2019 Geplaatst: 17 maart 2019 Dat is al een tijdje zo. Ik zie mij altijd als enige gebruiker. Quote
Gast Kameraad Mauser Geplaatst: 18 maart 2019 Geplaatst: 18 maart 2019 Wel valt te zien dat er nieuwe leden zich registreren. Mooren is het nieuwste lid op dit forum. Welkom Mooren. Quote
Bonte Geplaatst: 18 maart 2019 Geplaatst: 18 maart 2019 Ja, registreren lukt goed omdat ik de recaptcha heb uitgeschakeld, er is enkel een vraag-en-antwoord en dat werkt voorlopig erg goed. Quote
esteban² Geplaatst: 8 juni 2019 Geplaatst: 8 juni 2019 Ik kan via geen enkel toestel in het 'Vandaag Gekocht' (strips algemeen) posten. Ik krijg dan volgende melding. [[Template forums/front/topics/topic is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Maar in andere threads kan ik wél posten. Vreemd, toch? Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Bonte Geplaatst: 9 juni 2019 Geplaatst: 9 juni 2019 Ik heb update gedaan bij het forum en de templates, kun je het nog eens proberen? Welk thema gebruik je? Quote
esteban² Geplaatst: 9 juni 2019 Geplaatst: 9 juni 2019 Gelukt, Bonte. Ik gebruik Shift (met achtergronden). Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
esteban² Geplaatst: 5 september 2019 Geplaatst: 5 september 2019 Waarom of hoe, geen idee. Maar wanneer ik een bericht aan het opmaken ben, kan ik vaak geen gebruik maken van de bold of italic knop. Ik selecteer de tekst, klick of tap op de functie, maar ze werkt niet. Dit heb ik zowel in Vivaldi Browser (W10) als Edge (W8) als Chrome (smartphone, Android Pie) ... Het lijkt dus geen combinatie-probleem te zijn. Dit is toch al enkele maanden het geval, maar ik heb het nog nooit gemeld. Soms, hel sporadisch, werkt het wel. Meestal niet. Nog mensen? Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Bonte Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 18 uren geleden, esteban² zei: Waarom of hoe, geen idee. Maar wanneer ik een bericht aan het opmaken ben, kan ik vaak geen gebruik maken van de bold of italic knop. Ik selecteer de tekst, klick of tap op de functie, maar ze werkt niet. Dit heb ik zowel in Vivaldi Browser (W10) als Edge (W8) als Chrome (smartphone, Android Pie) ... Het lijkt dus geen combinatie-probleem te zijn. Dit is toch al enkele maanden het geval, maar ik heb het nog nooit gemeld. Soms, hel sporadisch, werkt het wel. Meestal niet. Nog mensen? chrome on iPad bold italic Niet zo handig maar het werkt wel, ik kan het niet herhalen op m'n Mac. Als er nog mensen zijn die het willen uitproberen. Quote
Bonte Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 8 uren geleden, Waakwater zei: Ik denk dat 't tijd is voor 'n nieuwe computer. Hoeveel problemen met 't forum kan één mens hebben? Het is op z'n computer en Android, dat maakt het toch een vreemde error. Quote
esteban² Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 8 uren geleden, Waakwater zei: Ik denk dat 't tijd is voor 'n nieuwe computer. Hoeveel problemen met 't forum kan één mens hebben? Zoals gezegd, het is niet alleen op mijn computer (want W10 en W8 getest) en het komt ook voor op mijn Android Phone. En geen enkele van de vorige problemen (muv driver voor Krita) had ook maar iets met mijn toestel te maken. Dat draait overigens uitstekend sinds ik het eigenhandig herstelde. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
esteban² Geplaatst: 6 september 2019 Geplaatst: 6 september 2019 Bold en italic. Nu werkt het wel. (Vivaldi, W8) De rest van de week niet, want ik heb er een paar keer op gevloekt. Ik zeg het, het is echt totaal willekeurig en meestal wilt ie gewoon niet. Wanneer ik tekst selecteer en op 'B' of 'I' klik / tap, gebeurd er niets. Ik kan toch écht niet de enige zijn die het ondervind? Nuja, zo belangrijk is het niet. Ik kan de code nog steeds zelf typen. Een kleintje. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
esteban² Geplaatst: 2 februari 2020 Geplaatst: 2 februari 2020 De site is vandaag toch al een paar keer "out" geweest. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
cartoonesk Geplaatst: 6 februari 2020 Geplaatst: 6 februari 2020 Het lukt me niet een poll te maken? Melding "Er ging iets mis". Wat doe ik verkeerd? Quote
Bonte Geplaatst: 6 februari 2020 Geplaatst: 6 februari 2020 Je moet ook een gewone tekst invullen onder Inhoud, die mag niet leeg zijn. Quote
cartoonesk Geplaatst: 6 februari 2020 Geplaatst: 6 februari 2020 Oh! Dank je wel, Peter! Het is gelukt!!! Quote
Recommended Posts