Lavas Posted February 24, 2019 Posted February 24, 2019 ondertussen hebben er al 24 stripmakers toegezegd en er gaan er nog bij komen. Ik ben eens benieuwd wat jullie er al van vinden. Zijn er verrassingen bij??? Er wordt ook een speciaal strip-biertje gebrouwen dat enkel dan te verkrijgen is. https://culturele-vereniging-spirit.jouwweb.be/ Quote
Kool Thing Posted February 24, 2019 Posted February 24, 2019 Is dit een festival ter ere van Spirit zaliger? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
SPeeDy Posted February 24, 2019 Posted February 24, 2019 Mooie lijst, (nog) geen verrassingen. Speciaal bier trekt me al over de streep om te komen :-). Wat zijn de regels voor de signeersessies (zelf strip meebrengen, aankopen bij organisatie/tekenaar, speciale uitgaven?)? Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Lavas Posted March 11, 2019 Author Posted March 11, 2019 De strips moeten bij de tekenaars zelf gekocht worden. Er komt waarschijnlijk een speciale artist Edition album uit van Brian Howell door Sylvain Polfliet uit op die dag. Toch een tekenaar die je niet elke dag tegen komt. En Patrick Vermeir, de scenarist van oa Kitty is ook al jaren niet op een signeersessie geweest. En er zullen nu een pak andere tekenaars komen dus hou het lijstje zeker in het oog. Quote
linthout Posted March 12, 2019 Posted March 12, 2019 Wat leuk zeg! Een mooi boek van Brian Howell! Sylvain Polfliet! De meest onderschatte tekenaar van Dendermonde en omstreken! Quote
Suske Posted March 12, 2019 Posted March 12, 2019 11 minuten geleden, The Alderwood zei: Heel fijn dat Spirit zo herdacht wordt. Het gaat wel om de culturele vereniging Spirit. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986
Lavas Posted March 28, 2019 Author Posted March 28, 2019 Het derde deel van de affiche die in de maak is. De andere delen vind je op de site. Quote
WVlieg Posted April 5, 2019 Posted April 5, 2019 Indien er ook wat onbekendere tekenaars welkom zijn, hou ik mij graag aanbevolen. Tegen dan zal het 1ste album van Velkomin sowieso uit zijn en kan ik er meteen een signeertoer bij doen (Aalst,Breda(?) en Temse (?)) Kwestie van het boekje dan wat meer aandacht/bekendheid te geven. Je kan me altijd contacteren door hier een PM te sturen of door mij via mijn FB-pagina of die van Velkomin te bereiken. Ik ben te vinden onder de naam wimvlieg en velkomincomic op FB. Quote
Lavas Posted April 11, 2019 Author Posted April 11, 2019 vandaag bevestiging gekregen dat Luc Warnant van Soda komt signeren :) Quote
SPeeDy Posted April 12, 2019 Posted April 12, 2019 Ssst, niet verder vertellen (al zeker niet op de Reep) Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Lavas Posted April 14, 2019 Author Posted April 14, 2019 Op 12/4/2019 om 12:20, SPeeDy zei: Ssst, niet verder vertellen (al zeker niet op de Reep) Lol Quote
Lavas Posted September 7, 2019 Author Posted September 7, 2019 Hier is de lijst van de auteurs: https://culturele-vereniging-spirit.jouwweb.be/spirit-s-grote-signeerdag/auteurs deze week ook nog de bevestiging gekregen dat Pirana komt signeren. Quote
Lavas Posted September 12, 2019 Author Posted September 12, 2019 Dit zou nu, hoop ik, de definitieve lijst moeten zijn van de auteurs die komen signeren in Temse: MARIO BOON - Dirk, Doomsday PIERRE BOSCHMANS - Frietje en Tuurke JEFF BROECKX - Dag & Heidi, Sloeber, Klein Suske & Wiske CHAREL CAMBRE - Amoras, Robbedoes, Pinanti United, Filip & Matilde, Jump KURT CASSAUWERS - De Ever en de Roos LUC CROMHEECKE - Plunk!, Het godvrrgeten eiland, Tom Carbon MARC DANIELS - Stam & Pilou, De Rode Duivels, Chef Albert STEVEN DE RIE - De Stille Getuige, Urbanus ERIC DE ROP - Toogpraat, Schanulleke, De Geuzen, Suske & Wiske INGRID DE VUYST - Blauwe Bliksem BRUNO DI SANO - Nora Stalle, Rooie Oortjes, Rubine, Natasja GILSON - Hommage Collateral (Natacha & Rubine) EUGEEN GOOSSENS - De Dolle Mina, De Geuzen, Suske & Wiske HACHEL - Benjamin LUK MARTENS - Verminkte Vleugels, Fretalop PIRANA - Mevrouw Dallemans, Frika POETZARELLI - Caztar SYLVAIN POLFLIET - Brian Howell RENAUD - Harry Dickson, Jessica Blandy, Pokervrouw STAF SUNAERT - Blauwe Bliksem WIM SWERTS - Vertongen & Co, W817, De 3 Wijzen, Samson & Gert (11-15 u) MANUEL TENRET - Blunders van Rataplan SYLVIA TOPS - Team Lou STEVE VAN BAEL - Nachtwacht, Baba Yega, Figaro, Iris ROBERT VAN DER KROFT - Sjors & Sjimmie, Claire SASCHA VAN LAEKEN - Strip-Sticker-Catalogus, De 3 Wijzen PATRICK VAN OPPEN - 24/7, De Vries RON VAN RIET - Robert en Bertrand PATRICK VERMEIR - Kitty, Strangers WARNANT, LUC - Soda, Thimothey O. Wang Quote
Lavas Posted September 16, 2019 Author Posted September 16, 2019 Volgende zaterdag is het zover. De eerste 'Spirits Grote Signeerdag' met enkel topnamen zoals Luc Warnant (Soda), Renaud (Jessica Blandy), Sylvain Polfliet (Brian Howell). En natuurlijk zal eindelijk de 'Strip-Sticker-Catalogus' voorgesteld worden. Iedereen welkom. Gratis inkom. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted September 18, 2019 Posted September 18, 2019 dat is een mooie lineup! Just curious, wat is de Grote Signeerdag eigenlijk? Wat zijn de spelregels? Zijn er dealers? Is het een stripbeurs onder een andere naam, of idd iets totaal anders? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
SPeeDy Posted September 19, 2019 Posted September 19, 2019 Gaat het werken met tickets of gewoon aanschuiven of ... En wanneer is de lunchpauze voor de tekenaars? Ik wil wel afkomen maar kan pas in de namiddag vandaar de vraag. Als alle tickets om 10u verkocht worden dan heeft dat anders niet veel zin meer... Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
SPeeDy Posted September 21, 2019 Posted September 21, 2019 Was er rond 13u30. Vrij rustig (in de vm was het drukker naar ‘t schijnt), dus veel tekeningen . En het biertje was ook top! Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Lavas Posted March 15, 2020 Author Posted March 15, 2020 Op de Signeerdag verschijnt er al zeker opnieuw een Artist-Edition van Brian Howell. En er wordt ook een Brian Howell biertje gebotteld op een zeer beperkte oplage. Quote
Johan Posted March 15, 2020 Posted March 15, 2020 Zijn er ook nog uitgaven van Spirit gepland ?? Quote
Lavas Posted April 19, 2020 Author Posted April 19, 2020 Op 15/3/2020 om 16:49, Johan zei: Zijn er ook nog uitgaven van Spirit gepland ?? Het biertje is al zeker een Spirit-uitgave Quote
Lavas Posted August 12, 2020 Author Posted August 12, 2020 Zojuist bericht gekregen van de gemeente Temse dat alle activiteiten geannuleerd zijn en dus zal helaas ook de Grote Signeerdag van 19 september wegens de Corona niet doorgaan. Hopelijk zijn we volgend jaar weer terug. Quote
SPeeDy Posted August 12, 2020 Posted August 12, 2020 Spijtig, had er nog hoop op met de nodige voorzieningen/maatregelen... Als dit al niet meer lukt kunnen we grotere zaken zoals FACTS ook wel vergeten vrees ik. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Bonte Posted August 14, 2020 Posted August 14, 2020 Zelfs met minimale maatregelen kun je haast niets meer organiseren, jammer dat de signeerdag ook niet lukt. Quote
Stripper Posted August 14, 2020 Posted August 14, 2020 Op 12/8/2020 om 23:46, SPeeDy zei: Spijtig, had er nog hoop op met de nodige voorzieningen/maatregelen... Als dit al niet meer lukt kunnen we grotere zaken zoals FACTS ook wel vergeten vrees ik. Maar daar zit evenals in Brussel vooral commercieel belang en dan zijn de afwegingen anders. Niet beter ! Het blijft namenlijk akelig stil uit Brussel en Gent. Dat terwijl toch al meer dan vermoedelijk vele gasten niet eens kunnen, mogen of willen komen. Hoop op 2021! Quote
Recommended Posts