Lavas Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 We gaan proberen om de Strip-sticker-catalogus op 21 september te laten verschijnen. Dan wordt deze voorgesteld op Spirit's Grote signeerdag. Nu staan er meer dan 6700 afbeeldingen in en het zou leuk zijn om tegen dan af te klokken op 7000 afbeeldingen. In bijlage stickers die ik nog zoek: http://users.telenet.be/lavas/stickers_gezocht.htm Quote Link to comment
Lavas Posted March 28, 2019 Author Share Posted March 28, 2019 Voor de fans is er ook een speciale Facebook groep waar je stickers kunt delen, verkopen of zoeklijsten posten. https://www.facebook.com/groups/217317508824817/ Quote Link to comment
Hamirubi Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Ik ben grote fan van dergelijke catalogi! Alle succes bij dit gigantische project (ik weet dat je hier al een hele tijd aan werkt). Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
shakeitupguy Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Heb je stickers van Lectrr. Dit is er eentje die gemaakt werd voor FACTS. Quote Link to comment
Lavas Posted March 28, 2019 Author Share Posted March 28, 2019 Nooit gezien. Van wanneer was deze? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 44 minutes ago, Lavas said: Nooit gezien. Van wanneer was deze? Van 2010. We hebben er toen ook een Koffiemok van gemaakt met die tekening. Quote Link to comment
Lavas Posted March 28, 2019 Author Share Posted March 28, 2019 Is er nog aan te geraken? Quote Link to comment
Lavas Posted September 3, 2019 Author Share Posted September 3, 2019 Hierbij de cover. In het totaal zijn er 7095 afbeeldingen in kleur opgenomen. Een stevige klepper van 3kg en 340 blz. Quote Link to comment
Hamirubi Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Schitterend! Ik kijk er naar uit! Proficiat, Lavas. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Krimson Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Ja , chapeau voor dat monnikenwerk Quote Link to comment
shakeitupguy Posted September 3, 2019 Share Posted September 3, 2019 Top. Je zou er nog een paar stickes moeten bijgeven als promotie Quote Link to comment
esteban² Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 Is dit dan "gewoon" een boek vol afbeeldingen, of staat er ook info over de stickers zélf bij? Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Lavas Posted September 7, 2019 Author Share Posted September 7, 2019 Op 4/9/2019 om 07:10, esteban² zei: Is dit dan "gewoon" een boek vol afbeeldingen, of staat er ook info over de stickers zélf bij? Het is een catalogus met info van uitgeverij, hoeveel de reeks telt, jaartallen en catalogusprijs. Een beetje zoals de Matla maar dan voor stickers. Op facebook onder de groep ‘Strip-stickers’ staat een filmpje van het binnenwerk. Helaas is het te groot om hier op te laden. het album wordt voorgesteld op ‘Spirits Grote Signeerdag’ op 21 september. https://culturele-vereniging-spirit.jouwweb.be/spirit-s-grote-signeerdag Op 3/9/2019 om 19:37, shakeitupguy zei: Top. Je zou er nog een paar stickes moeten bijgeven als promotie Er werd een speciale sticker gedrukt die bij het album zit Quote Link to comment
esteban² Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Dank voor de info. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
linthout Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 De prijs van stickers???? Vijf cent en tien cent??? Quote Link to comment
Bonte Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 9 minuten geleden, linthout zei: De prijs van stickers???? Vijf cent en tien cent??? Ik kom ook vanuit die tijd, maar blijkt dat thema verzamelaars voor bepaalde stickers best wel geld neerleggen. Quote Link to comment
Lavas Posted September 7, 2019 Author Share Posted September 7, 2019 24 minuten geleden, linthout zei: De prijs van stickers???? Vijf cent en tien cent??? Ik vind ze al lang niet meer aan die prijzen Quote Link to comment
Bonte Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Ik heb er ook een filmpje van gemaakt , eindelijk weer eens een echte, degelijke catalogus. Quote Link to comment
linthout Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Ziet er wel leuk uit. Benieuwd of er Urbanus stickers in staan die ik niet ken! Quote Link to comment
tuinmantvkijken Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Leuk !!! Wat kost dat boek ? Quote Link to comment
Lavas Posted September 8, 2019 Author Share Posted September 8, 2019 10 uren geleden, linthout zei: Ziet er wel leuk uit. Benieuwd of er Urbanus stickers in staan die ik niet ken! Ik ben nog wel op zoek naar enkele Urbanus stickers die er momenteel helaas nog niet in staan: http://users.telenet.be/lavas/stickers_gezocht.htm Quote Link to comment
Lavas Posted September 8, 2019 Author Share Posted September 8, 2019 8 uren geleden, tuinmantvkijken zei: Leuk !!! Wat kost dat boek ? Het boek kost 59,95€ Quote Link to comment
linthout Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 15 uren geleden, Lavas zei: Ik ben nog wel op zoek naar enkele Urbanus stickers die er momenteel helaas nog niet in staan: http://users.telenet.be/lavas/stickers_gezocht.htm Er is een gigantische sticker gedrukt voor op auto's. Reclame voor de film. Maar ik weet niet of dit wel onder stickers valt voor jou. Dat ding is helemaal wit, je ziet amper wat er opstaat. Tenzij je het op je auto kleeft, dan zie je het wel. Quote Link to comment
Lavas Posted September 12, 2019 Author Share Posted September 12, 2019 Op 9-9-2019 om 10:55, linthout zei: Er is een gigantische sticker gedrukt voor op auto's. Reclame voor de film. Maar ik weet niet of dit wel onder stickers valt voor jou. Dat ding is helemaal wit, je ziet amper wat er opstaat. Tenzij je het op je auto kleeft, dan zie je het wel. Valt zeker onder stickers maar ik heb absoluut geen idee hoe ik deze kan opnemen... Quote Link to comment
linthout Posted September 12, 2019 Share Posted September 12, 2019 Je wil er meteen de auto bij kopen misschien? Kan hoor! Quote Link to comment
Lavas Posted September 12, 2019 Author Share Posted September 12, 2019 42 minuten geleden, linthout zei: Je wil er meteen de auto bij kopen misschien? Kan hoor! Lol Quote Link to comment
Tanuki Posted September 13, 2019 Share Posted September 13, 2019 Als autostickers ook mogen, hoe zit het dan met deze die ik ooit in de donkere krochten van het internet tegenkwam? Quote Link to comment
Lavas Posted September 13, 2019 Author Share Posted September 13, 2019 1 uur geleden, Tanuki zei: Als autostickers ook mogen, hoe zit het dan met deze die ik ooit in de donkere krochten van het internet tegenkwam? Dat wordt een apart hoofdstuk Quote Link to comment
Recommended Posts