Ambreville Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Heeft er toevallig iemand ergens een handig overzichtje gevonden van enkel de strip-zaken? Quote
SPeeDy Posted October 24, 2019 Posted October 24, 2019 Boekenbeurs handig en overzicht? Da’s een grap zeker. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Ambreville Posted October 24, 2019 Author Posted October 24, 2019 2 uren geleden, SPeeDy zei: Boekenbeurs handig en overzicht? Da’s een grap zeker. Neen hoor. De meeste van mijn grappen beginnen met een Priester, een Rabbi en een Iman komen een café binnen... Quote
Tweetie Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 Komen er nog striptekenaars langs uit niet-Nederlandstalige landen? Quote
Ambreville Posted November 6, 2019 Author Posted November 6, 2019 5 uren geleden, Tweetie zei: Komen er nog striptekenaars langs uit niet-Nederlandstalige landen? Antwerpen weet ik niet. Maar in Bxl heb je dit lang weekend Krings, Adam, Morancho, Besse, Genet, Deville, Dan, Gazzotti, Darasse, Bercovici, Berthet, Hardy, Dany, Grenson, Batem, Cerise, Janry en heb je kans om tickets te scoren voor de volgende weken voor Gibrat, Guarnido, Igounov, Van Dongen en Marini. Ik weet dus niet of de Boekenbeurs echt wel zo stripminded is Quote
Ambreville Posted November 7, 2019 Author Posted November 7, 2019 57 minuten geleden, starbucks zei: Waar komt Krings signeren ? Skull BD. Samen met Adam van Game Over. Quote
shakeitupguy Posted November 7, 2019 Posted November 7, 2019 14 hours ago, Ambreville said: Antwerpen weet ik niet. Maar in Bxl heb je dit lang weekend Krings, Adam, Morancho, Besse, Genet, Deville, Dan, Gazzotti, Darasse, Bercovici, Berthet, Hardy, Dany, Grenson, Batem, Cerise, Janry en heb je kans om tickets te scoren voor de volgende weken voor Gibrat, Guarnido, Igounov, Van Dongen en Marini. Ik weet dus niet of de Boekenbeurs echt wel zo stripminded is Inderdaad, heel wat toffe namen komend weekend. Je vergeet trouwens nog Pellejero en Canales die morgen de nieuwe Corto Maltese komen signeren Quote
Ambreville Posted November 7, 2019 Author Posted November 7, 2019 Ik blijf weg uit Brussel dit weekend en ga toch maar eens naar Antwerpen en blaadjes rapen. Maar zelfs dan worden er in Bxl 5 boeken voor mij gesigneerd. Het houdt maar niet op... Quote
Warson Posted November 7, 2019 Posted November 7, 2019 9 uren geleden, Ambreville zei: Skull BD. Samen met Adam van Game Over. Is verplaatst naar latere datum. De boeken zijn niet geleverd. Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"
nonkel Fillemon Posted November 11, 2019 Posted November 11, 2019 Kan je in de forbidden zone, the skull en multi bd ook Nederlandstalige strips kopen om te laten signeren? Of zijn er Nederlandstalige winkels met zoveel signeersessies? Quote
Ambreville Posted November 11, 2019 Author Posted November 11, 2019 19 minuten geleden, nonkel Fillemon zei: Kan je in de forbidden zone, the skull en multi bd ook Nederlandstalige strips kopen om te laten signeren? Of zijn er Nederlandstalige winkels met zoveel signeersessies? Nope op alle vragen. Quote
shakeitupguy Posted November 11, 2019 Posted November 11, 2019 13 hours ago, Ambreville said: Nope op alle vragen. Bij Forbidden Zone heb ik in het verleden wel al Nederlandstalige boeken kunnen bestellen van Ballon Media voor een signeersessie. Doe ze het nu niet meer? Quote
Warson Posted November 12, 2019 Posted November 12, 2019 8 uren geleden, shakeitupguy zei: Bij Forbidden Zone heb ik in het verleden wel al Nederlandstalige boeken kunnen bestellen van Ballon Media voor en signeersessie. Doe ze het nu niet meer? Ik denk het wel en bij Skull ook. Maar als je geen reguliere (dédicace)klant bent, weet ik niet of ze de moeite zullen doen. Bovendien moet je echt wel goed op voorhand bestellen en weet je soms pas enkele dagen voor de sessie of je mag komen. Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"
Ambreville Posted November 13, 2019 Author Posted November 13, 2019 Dat wist ik zelfs niet. Ze hebben wel niets Nederlandstalig in Stock. Wat een zekere F.B.uit U. in NL. vaak doet is een engelstalige uitgave van dezelfde waarde kopen. Forbidden Zone heeft veel comics, trades en ook heel wat beeldjes. Skull heef van achter zo van die Artists Editions liggen. Die laatste zijn wel dure brokken te vergelijkbaar met een Tirage de Tête. Quote
Peter Motte Posted November 16, 2019 Posted November 16, 2019 Was er iemand op de Boekenbeurs aanwezig op de lezing van Kim Sanders over de toekomst van de strip? Ik denk dat ze het vooral had over de fusie BM-SU, maar ik was zelf niet aanwezig. Kan iemand er iets over vertellen? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Frodo Posted November 17, 2019 Posted November 17, 2019 23 uren geleden, Peter Motte zei: Was er iemand op de Boekenbeurs aanwezig op de lezing van Kim Sanders over de toekomst van de strip? Ik denk dat ze het vooral had over de fusie BM-SU, maar ik was zelf niet aanwezig. Kan iemand er iets over vertellen? Kim Sanders was niet aanwezig (ziekte), en de fusie tussen Ballon Media en Standaard uitgeverij is niet ter sprake gekomen.. Quote
Peter Motte Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Nu weet ik dus wat er niet was, maar niet wat er wel was. Is de lezing compleet afgelast? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Recommended Posts