Ga naar inhoud

Van Druten


Werner

Recommended Posts

Wat gek. Ik kan ook bevestigen dat het boek is uitgekomen, ik heb hem gekocht in september op het stripfestival Breda, en het album staat nu (inclusief tekening van Mark Retera) bij mij in de kast.

 

Wellicht hebben ze de eerste druk wat klein gehouden omdat ze niet wisten of een spinoff goed zou verkopen? Ik roep maar iets, toen ik in de rij stond bij het signeren heb ik Mark niet horen zeggen dat het om een beperkte oplage ging.

 

Of je inhoudelijk iets mist is overigens nog de vraag, het is niet zozeer een spin-off maar meer een 'best of' album, met grotendeels grappen die al in andere albums staan. Geloof dat er een klein deel stroken in staan die destijds wel in de krant/tijdschriften stonden maar nog niet in album waren verschenen. Misschien ook een enkele nieuwe, maar dat weet ik niet zeker.

Link naar reactie

Een beperkte oplage is in september naar de winkels uitgeleverd. Daarna zijn ze niet meer vrijgekomen. Ik heb begrepen dat de oplage nog steeds bij de drukker vast ligt. Overigens, maakt niemand zich druk over de bedenkelijke kwaliteit van de covers van deze en de laatste Dirkjan? Photoshop werk dat de meeste kleuters die nog nooit achter een computer hebben gezeten beter zouden doen. Totaal respectloos naar je fans...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...