Ambreville Posted April 5, 2020 Share Posted April 5, 2020 Geen dédi's, geen originelen, geen commissies... tijd voor een nieuwe categorie. Blanc Covers lijken nu definitief overgewaaid te zijn vanuit de US met binnenkort grof Geweld van Kyko Duarte bij BD Empher. Dus tijd voor een eigen Show & Tell Categorie. Deze Kong Crew van Eric Hérenguel kwam deze week aan, dwars door alle Corona-barricades. Quote Link to comment
Kool Thing Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Strip2000 hadooit in Breda nog een blanc cover voor een luxe van Jump. Toen niet gekocht, maar deze staat op het www. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
JPAR Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 1 uur geleden, Chia zei: wat zijn blanc covers? Een witte cover met soms alleen de titel of een uitgeklede tekening (zoals hierboven). Zonder opsmuk en tierlantijntjes. Quote Link to comment
Ambreville Posted April 9, 2020 Author Share Posted April 9, 2020 Inderdaad. De cover is ook meestal in tekenpapier. Bedoeling is dus om daar een originele tekening op te krijgen. De oplages zijn daarom ook vrij klein. Deze heb ik bv. van Jesper Ejsing. In comics kom je ze vaker tegen. Daar zij zo geen dedi cultuur hebben worden die vaak verkocht om er commissies op te laten zetten. Zoals deze van Juapi Quote Link to comment
Ambreville Posted April 9, 2020 Author Share Posted April 9, 2020 De ultieme unieke strip dus. Quote Link to comment
dutch lines Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Ik heb één blank cover comic met een tekening van Iris Compiet: Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
SPeeDy Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Als er interesse is in bc’s van Terry Moore: https://abstractstudiocomics.com/product-category/sketch-art/ Spotprijsjes... Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Ambreville Posted April 9, 2020 Author Share Posted April 9, 2020 15 minuten geleden, SPeeDy zei: Als er interesse is in bc’s van Terry Moore: https://abstractstudiocomics.com/product-category/sketch-art/ Spotprijsjes... morgen doet hij een grote sale Quote Link to comment
JPAR Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 2 minuten geleden, Ambreville zei: morgen doet hij een grote sale Weet je ook wat? Quote Link to comment
Ambreville Posted April 9, 2020 Author Share Posted April 9, 2020 16 minuten geleden, JPAR zei: Weet je ook wat? Alles zo wat. Hij is op facebook aan het spammen. Quote Link to comment
JPAR Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Ik doe niet aan facebook, maar zal eens zien of ik iets kan vinden. Quote Link to comment
Ambreville Posted April 9, 2020 Author Share Posted April 9, 2020 2 minuten geleden, JPAR zei: Ik doe niet aan facebook, maar zal eens zien of ik iets kan vinden. Nu weet je wat je mist. Quote Link to comment
SPeeDy Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Covermateriaal. Zal wel 300-500$ het stuk gaan vermoed ik. Maar hij kan dat vragen, zal allemaal wel rap weg zijn. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Chia Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 het zijn dus wel hele strips maar dan zonder met een cover die wit is en vol getekend wordt op de plaats waar je die koopt? Quote Link to comment
JPAR Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 De inhoud is inderdaad gewoon gelijk aan een normaal exemplaar. Op de cover kun je een tekening laten maken, hoeft niet. Quote Link to comment
Ambreville Posted April 10, 2020 Author Share Posted April 10, 2020 11 uren geleden, SPeeDy zei: Covermateriaal. Zal wel 300-500$ het stuk gaan vermoed ik. Maar hij kan dat vragen, zal allemaal wel rap weg zijn. Hij vraagt 425$ voor een plaat. Ik vermoed dat de covers eerder rond de 800-1000 gaan liggen. Quote Link to comment
SPeeDy Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 1000-1500$... laat u gaan zou ik zeggen: https://abstractstudiocomics.com/product-category/original-art-sale/original-cover-art/ Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Ambreville Posted May 1, 2020 Author Share Posted May 1, 2020 Op de valreep toch maar toegegeven aan mijn laagste lusten en voor een derde Blanc Cover gegaan van Kong Crew van Eric Herenguel. Eric heeft zich uitgeleefd en hem aan twee kanten voorzien van tekeningen. Quote Link to comment
linthout Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Op 1/5/2020 om 21:40, Ambreville zei: Op de valreep toch maar toegegeven aan mijn laagste lusten en voor een derde Blanc Cover gegaan van Kong Crew van Eric Herenguel. Eric heeft zich uitgeleefd en hem aan twee kanten voorzien van tekeningen. Wat is dat prachtig zeg!!!! Je bestelt het bij de uitgever? MET tekening? Of ga je daar zelf achteraan? Quote Link to comment
Ambreville Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 3 minuten geleden, linthout zei: Wat is dat prachtig zeg!!!! Je bestelt het bij de uitgever? MET tekening? Of ga je daar zelf achteraan? In dit geval gewoon via de uitgeverij. Hij heeft er zo 100 gedaan. Wel maar drie in kleur. 2 werden als paasei verstopt de website van Caurette, de derde zit bij mij. Quote Link to comment
linthout Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Schitterende aanwinst. Die mens kan heel goed tekenen. En schrijven kan hij ook heel goed Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted August 11, 2020 Share Posted August 11, 2020 Op 9/4/2020 om 16:10, JPAR zei: Een witte cover met soms alleen de titel of een uitgeklede tekening (zoals hierboven). Zonder opsmuk en tierlantijntjes. Op 9/4/2020 om 14:34, Chia zei: wat zijn blanc covers? Dit zijn doorsnedes van mijn eigen covers. De Cosplay-cover heeft een Blanco Cover als achterkant. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Net deze van Alfredo Reyes binnen Dit is pas mijn 2e Blank Sketch Cover Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
SPeeDy Posted September 2, 2021 Share Posted September 2, 2021 Patrick Cornelis Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
SPeeDy Posted October 22, 2023 Share Posted October 22, 2023 Benitez shakeitupguy and Ambreville 1 1 Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Ambreville Posted December 2, 2023 Author Share Posted December 2, 2023 Tillier pedem and shakeitupguy 1 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted December 2, 2023 Author Share Posted December 2, 2023 SPeeDy and Lestat 1 1 Quote Link to comment
Ambreville Posted February 6 Author Share Posted February 6 Gwendal Lemercier pedem 1 Quote Link to comment
eriktex Posted February 6 Share Posted February 6 En op de achterkant een persoonlijke noot van de scenarist: Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Recommended Posts