Yncke Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 Tweede ronde. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Berthet Lichtman B Raket naar de maan Tweetie yncke.be
Yncke Posted December 31, 2020 Author Posted December 31, 2020 Een sfeervol westernlandschap of een educatief school-TV-prentje? No brainer, deze. yncke.be
Lük Bey Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 45 minuten geleden, Yncke zei: No brainer Ik kan toch niet meer nast het gebrek aan een reflectie in die plas kijken. Vreemd! Toch ervoor gekozen, omdat het inderdaad een sfeervol landschap is en B, hoe mooi en belangrijk ook, eigenlijk niet. https://www.facebook.com/lukbey
sanderg Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 B voor mij - prachtige iconische prent die op een schitterende manier een van de hoogtepunten van waartoe de wetenschap ons heeft gebracht in beeld brengt.. https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
kbellon Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 17 minuten geleden, cinco zei: Is dit het album waar A uit komt? Ik merk dat de horeca al te lang toe is. Had "He Toog" gelezen en het duurde een seconde of 2 voor ik doorhad wat de echte titel was. En ja, zonder twijfelen voor A gekozen, maar dat is omdat Hergé zijn tekenstijl in het algemeen niet mijn ding is.
mojo Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 17 minuten geleden, cinco zei: Is dit het album waar A uit komt? Nee was deze volgens mij: This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
cinco Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Zojuist, kbellon zei: Ik merk dat de horeca al te lang toe is. Had "He Toog" gelezen en het duurde een seconde of 2 voor ik doorhad wat de echte titel was. aan de toog van de jager goeie titel
cinco Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Zojuist, mojo zei: Nee was deze volgens mij: Ah ok. Thanks. Online effe wat pagina's opgezocht om een beeld van het album te krijgen.
Vittorio Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Iemand al opgemerkt hoe vunzig B eigenlijk is?
kbellon Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 13 minuten geleden, Vittorio zei: Iemand al opgemerkt hoe vunzig B eigenlijk is?
Vittorio Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Was er onlangs niet ook een prentje uit S&W waar we nooit meer normaal naar kunnen kijken?
cinco Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 22 uren geleden, Vittorio zei: Iemand al opgemerkt hoe vunzig B eigenlijk is? Dit heeft B wel een boost gegeven. Toen ik gisterenmiddag keek, stond A op kop. En nu heeft B voorsprong.
Yncke Posted January 7, 2021 Author Posted January 7, 2021 Ex aequo! Deze poll gaat nog een dag langer open, @Lichtman en @Tweetie kunnen beginnen pleiten en overtuigen. Als het morgen nog altijd ex aequo is om 9 uur, dan zal het lot beslissen wie doorgaat. yncke.be
Recommended Posts