Ga naar inhoud

Strip hoesjes


NielsVV

Recommended Posts

Ik ben een beetje raar. Ik lees de strips en koop geen extra exemplaar voor de kast of dedicace. Of beide!

Nog vreemder is dat ik af en toe terugkijk naar een opdracht of bij vervolgen naar het eerdere nr.

Een plastic mapje is niet handig. Het gaat kapot bij gebruik en al die formaten helpt ook niet.

Link naar reactie

Ik kan begrijpen dat je dat doet voor eerste drukken uit de jaren 50 of 60. Ik ga het zelf doen voor blanc covers, maar voor recente strips haalt dit toch alle leesplezier weg.

Denken aan een boekje, het zoeken, voorzichtig uit de verpakking halen zodat je het kan lezen. Witte handschoentjes aan, opletten voor en maximale hoek van de covers, niet te veel zonlicht omdat dat de kleuren verbleekt, Bladeren omslaan met een pincetje, dan wachten tot de zuurtegraad in de lucht goed zit zodat je het terug kan verpakken, verpakken en opslaan. Waarschijnlijk zijn dit dan ook mensen die in een logboek bijhouden wanneer ze welke strip gelezen en gekocht hebben.

Laat maar zitten. Het doet te hard denken aan die mensen die vroeger hun zetels in plastic lieten verpakken om ze mooi te houden. Het lijkt nog op een zetel, maar het voelt niet meer aan als een zetel en het zitcomfort is weg.

 

image.png.39644a0a54e0145f847ae448382ac85f.png

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...