Ga naar inhoud

Per'Bat - Mijn online strip


Yncke

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Oei oei, ik heb weer een hoop in te halen :-).

De experimentele kadervormen in de plaat met de roofvogel vind ik persoonlijk wat minder (persoonlijke mening); persoonlijk zou ik het gevecht van de adelaar met de vleermuis zonder kaders hebben  uitgebeeld, en de Z-vormige leesrichting  behouden hebben door elk "moment/tekening" telkens een beetje te overlappen met het vorige, zodat de lezer gedwongen zou worden om de Z-vormige leesrichting te volgen...

Link naar reactie

Handige tip bij paarden tekenen: plaats nooit de voorbenen recht onder de basis van de nek. Zo krijg je een man in een paardenpak. Plak de nek op het lijf en plak de voorbenen (ietsje naar achter) onder het lijf.

Je paarden in 3/4 zijn wel goed geslaagd. Als ik stout ben, kan ik nog opmerken dat het eerste paard lijkt vanuit de afgrond te komen ipv vanaf de brug.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

@Dirk: Inderdaad, het vooraanzicht, daar schort wat aan. Die ga ik misschien nog herwerken. En inderdaad, in naam van de dramatiek heb ik een beetje ruimtelijk gefoefeld...

 

Thanks, beiden. :-)

 

 

Met mijn excuses voor het hiaat, wat ik van plan was te doen klopte niet qua timing, dus ik heb dat eerst moeten uitpuzzelen voordat ik verder kon:

236.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...