Ga naar inhoud

Per'Bat - Mijn online strip


Yncke

Recommended Posts

He tiens, inderdaad. Dat staartje had ik al gezien en gefixt, maar blijkbaar ben ik vergeten om 't online te zetten. Ik dacht nochtans van wel. Vreemd.

Dat 'dansje' is eigenlijk het afpassen van een afstand, tot de plaats waar de waard zijn ontdoken tributen begraven heeft. Eens denken hoe ik dat duidelijker kan maken.

 

Thanks voor de opmerkingen! :)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

De moordzucht neemt toe in Ynke's strip... :ph34r:

 

Voorlopig zijn het nog de nevenpersonages die het loodje leggen Kameraad Mauser, straks begint ze waarschijnlijk aan de hoofdrollen :) Tegenwoordig kan je geen serie of film meer maken zonder de halve cast af te slachten. Waar is de tijd dat ze in The A-team een beetje over en weer schoten tot er op een willekeurig moment iemand besloot om zich over te geven.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Tegenwoordig kan je geen serie of film meer maken zonder de halve cast af te slachten. Waar is de tijd dat ze in The A-team een beetje over en weer schoten tot er op een willekeurig moment iemand besloot om zich over te geven.

Het voordeel daarvan is dat je hoofdpersonages in gevaar kunt brengen en mensen nemen niet zomaar aan dat ze gaan overleven omdat 't hoofdpersonages zijn. :)
Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...