Rik Posted April 28, 2021 Share Posted April 28, 2021 Ik vind Rampokan en familieziek beter dan zijn Blake en Mortimer. Dat ik dit als diehard Blake en Mortimer fan ooit zou zeggen.... Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
mojo Posted April 28, 2021 Share Posted April 28, 2021 Ik heb alleen maar Rampokan gelezen, maar dat vond ik wel fantastisch. Doet me er aan denken dat ik eens moet kijken of de bib die andere albums heeft. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Waldorf Posted April 29, 2021 Share Posted April 29, 2021 Rampokan is zijn meesterwerk, werkelijk een dijk van een strip. Familieziek is een erg goede bewerking van de roman van Van Dis. Drie dagen in Rio is een niemendalletje over en in opdracht van de man die de polo populair maakte. Die B&M heb ik niet gelezen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted March 11, 2022 Author Share Posted March 11, 2022 Eindelijk ga ik Rampokan voor de eerste keer lezen. (het is de ingekleurde uitgave die onder het Vrije Vlucht-label is uitgekomen) Quote Link to comment
Willem Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Ik stem (nog) niet. Ken enkel de vallei der ontsterfelijken en ga een s kijken wat de andere albums zijn. Grappig dat door een vraag je toch weer boeken tegen komt die ik anders niet tegen gekomen zou zijn. Quote Link to comment
cinco Posted March 15, 2022 Author Share Posted March 15, 2022 De ganse Rampokan met dossier gelezen, gespreid over de laatste 4 dagen. Dit is toch wel het beeldverhaal in Nederland op zijn best. En de smaakvolle inkleuring van de 2018-uitgave maakt het ganse verhaal nog aangenamer om te lezen. Quote Link to comment
Waldorf Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 11 uren geleden, cinco zei: En de smaakvolle inkleuring van de 2018-uitgave maakt het ganse verhaal nog aangenamer om te lezen. You evil man! Ik heb plaatsgebrek! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
cinco Posted September 29, 2022 Author Share Posted September 29, 2022 Bezig aan mijn tweede lezing van Rampokan. Avond en nacht worden steevast in groene luchten en tinten gehuld en gek genoeg werkt dat. Quote Link to comment
cinco Posted September 29, 2022 Author Share Posted September 29, 2022 uitgebreid interview van begin deze eeuw: https://www.frontaalnaakt.nl/archives/wat-de-nederlanders-hebben-gedaan-is-in-de-doofpot-gestopt.html Quote Link to comment
Recommended Posts