Ga naar inhoud

Tyler Cross (Nury/Brüno)


cinco

Tyler Cross  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. favoriete cover



Recommended Posts

De cover van deel 1 spreekt me het meeste aan met dat kleurgebruik, doet me aan de Amerikaanse grafisch ontwerper Saul Bass denken.

 

image.thumb.png.554745f0cce24abc340ce8980fdb1ce5.png

 

Angola vind ik dan weer het beste album van de drie.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
13 uren geleden, eriktex zei:

Deze week in iedere zichzelf respecterende stripwinkel:

 

330073744_DeManDie_Deel1.thumb.jpg.3fd0efe049e13e43327c182c9ac6a4ff.jpg

 

Hardcover, 80 pagina's, € 19,95. Deel 2 en slot volgt in september.

 

 

 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

330073744_DeManDie_Deel1.thumb.jpg.3fd0e

 

Van Wikipedia:

 

Chris Kyle (Odessa, 8 april 1974 – Erath County, 2 februari 2013) was een Amerikaanse sluipschutter van de Navy SEALs.

Kyle ontving meerdere keren een medaille van het Amerikaanse leger voor zijn inzet in de Irakoorlog. Hij werd eervol ontslagen uit het leger in 2009 en schreef daarna zijn autobiografie, die in 2012 een bestseller werd. Er verscheen in 2014 een gelijknamige film getiteld American Sniper die is gebaseerd op de memoires van Kyle en geregisseerd werd door Clint Eastwood.

Kyle werd op 2 februari 2013 op een schietbaan in Texas vermoord door Eddie Ray Routh[1], die kort daarna werd veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf.

Link naar reactie

De film gaat vooral over de acties van Kyle in Irak en stopt rond het moment van de moord. Nury en Brüno gaan dieper in op de moord en de dader. Het is dus zeker geen verstripping van de film!!! Ik denk niet dat er veel Amerikanen de strip zullen waarderen, want de Amerikaanse legende loopt wel af en toe een deukje op in z'n zorgvuldig gekoesterde imago (en z'n vrouw ook wat mij betreft).

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • cinco changed the title to Tyler Cross (Nury/Brüno)
  • 2 years later...
19 minuten geleden, cinco zei:

Jammer dat ik bij deze reeks te laat op de kar ben gesprongen en daardoor enkel het derde album heb.

 

Miami-4.thumb.webp.9afd3a6156939ac707068a253a2519ad.webp

 

Dan zit er niets anders op dan de Franse integrale aan te schaffen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
3 hours ago, cinco said:

Jammer dat ik bij deze reeks te laat op de kar ben gesprongen en daardoor enkel het derde album heb.

 

Miami-4.thumb.webp.9afd3a6156939ac707068a253a2519ad.webp

Zo goed als alles van Nury is de moeite. Alleen "De man die Chris Kyle doodde" (ook met Brüno) vond ik iets minder. 

Spijtig ook dat "Silas Corey" niet meer loopt.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...