Ga naar inhoud

en dan is er 2022


cinco

Recommended Posts

  • cinco changed the title to en dan is er 2022
  • 4 weeks later...

Deze zag ik net passeren op de Facebookpagina The James Webb Space Telescope (JWST).
Die gaat binnen een paar maanden zo'n ogen trekken... !

 

afbeelding.png

 

Wat verwacht ik voor 2022? Leuk nieuws op wetenschappelijk gebied, onder andere indrukwekkende eerste foto's van JWST. Nieuwe mRNA-toepassingen aangezien deze nu echt wel een gamechanger blijken te zijn.
En wappies die, bij gebrek aan een pandemie, zich nu gaan toeleggen op de klimaathoax.

Link naar reactie
44 minuten geleden, Waldorf zei:

Ik verwacht de terugkeer van Kameraad Mauser op dit forum. Volgens mij is hij zich al aan het voorbereiden.

 

Ik ben vooral benieuwd of hij eindelijk off grid in een half vervallen houten hut in een duister bos leeft, tierend over van alles en nog wat.

 

Om op de reep te posten gaat hij dan naar de bibliotheek van Menen waar het internet gratis is. Zo is onze anarchistische vriend dan ook wel.

Link naar reactie
9 minuten geleden, retep zei:

Hadden jullie nou de Rijkswacht nog maar. 

 

De politie heeft genoeg kennis en materiaal in huis om dit baas te kunnen. Probleem is dat Brussel is opgedeeld in 19 gemeenten met elk een eigen burgemeester en politiekorps. Die van Brussel heeft nogal snel de neiging veel toe te laten en amper op te treden, laat staan hulp te vragen aan de Federale Politie.
Voorlopig lijkt het allemaal nogal mee te vallen in Brussel, al zijn er al enkele covidioten uit het Noorden gespot. (bron = VRTNWS)

afbeelding.png

Link naar reactie
  • 1 month later...

Wat we misschien hadden kunnen zien aankomen is gebeurd: er wordt gewaarschuwd tegen het gebruik van het antivirus-programma Kaspersky.

 

https://www.bbc.com/news/technology-60738208

 

Het treedt waarschijnlijk pas op als er vier Russen op je pc zitten. (oké, flauw, voeg hier een smiley naar voorkeur toe).


 

Quote

 

Germany's cyber-security authority has warned against using anti-virus software from Russian headquartered company Kaspersky.

The Federal Office for Information Security (BSI) issued the statement in light of the conflict in Ukraine.

Russian information-technology businesses could be spied on or forced to launch cyber-attacks, it said.

Kaspersky told BBC News the warning had been "made on political grounds" and it had no ties to the Russian government.

 

 

Kaspersky zegt zelf

 

Quote

As a private global cyber-security company it "does not have any ties to the Russian or any other government".

 

Ik heb toch wel een beetje het gevoel dat K al enige jaren het slachtoffer is van het feit dat het van oorsprong Russisch is. Sneu voor hen, maar een antivirusprogramma zit nu eenmaal diep in je computer te wroeten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...