Yncke Posted March 2, 2022 Posted March 2, 2022 Kleine finale Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ? Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel kan zich de derde plaats in dit toernooi toe-eigenen. A Ik ga het voor mijn derde inzending bij Sarah & Robin (Steven Dupré) houden. Uit het vierde album: Het Dagboek. Het gazettenwinkeltje waar Sarah haar strips van Mickey-schriften haalt om haar dagboek bij te houden. We zien er ook albums liggen van Suske en Wiske, Jommeke, De Rode Ridder en Samson. Mis ik iets? Leuk en gezellig tafereeltje, met de slapende kat ook. En de onzichtbare Robin wil een snoepje stelen, dat maakt dit plaatje ook wel voor mij. esteban² B De antiquariaat / boekhandel uit De droom van de walvis, een strip van Ragebol, getekend door Frank en geschreven door Bom. Cartoonesk yncke.be
esteban² Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 Het mag dan wel als Kleine Finale gelabeld staan, dit voelt als de Grote Finale. Of toch die van de boekenwinkeltjes. De juiste keuze staat aan de leiding. Yncke 1 STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Bonte Posted March 6, 2022 Posted March 6, 2022 Ze zijn beiden erg gewaagd aan elkaar, finale waardig. esteban² 1
cartoonesk Posted March 7, 2022 Posted March 7, 2022 Ik ga me voor de derde plaats niet meer uitsloven maar ik wil wel zeggen dat ik liever een boekenwinkel als winnaar van een toernooi op een forum vol (strip)lezers had gezien. Of een toverwinkel.
Yncke Posted March 9, 2022 Author Posted March 9, 2022 Laatste dag voor de kleine finale! Lestat 1 yncke.be
Rik Posted March 9, 2022 Posted March 9, 2022 Jammer voor Ragebol maar hij gaat het niet redden in de troostfinale Omnia mutantur nihil interit
esteban² Posted March 9, 2022 Posted March 9, 2022 Yncke and Lük Bey 2 STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts