Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Hollywood

Music for Life- Stripveiling

Recommended Posts

Indien de minimumprijs niet werd gehaald, en dit zal ik daags of 2daags ( oudercontacten als leerkracht) nadien bij de advertenties plaatsen, kan er nog altijd onderhandeld worden. Liever dat het iets opbrengt uiteraard, en dat willen de tekenaars ook, dan dat ik iets moet terugsturen. Het is nu ook niet zo dat die prijzen zo hoog liggen :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ga't in 't oog houden. Mocht 't nog binnen mijn budget vallen, wil'k er zeker eentje van. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe tekenaars. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag enkele scans vervangen door een foto van het origineel. Zo komt het werk van de tekenaar beter uit. Dit geeft toch direct een mooier beeld. Rik Ringers door Patrick Van Oppen is wel een zeer mooitje! Ook de cover van Schokaert onderschat. Wauw.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aangepaste veiling. Door het slechte weer moest het rap rap rap gaan bij de post. Tekening van Laureysens is gekreukt aangekomen. Tekenaar twijfelde geen seconde en bood meteen een nieuwe aan. Uiteraard deze keer zijn geliefkoosde dino's met de knipoog naar Willy Vandersteen. Tommeke Tommeke Tommeke Tom -thanx

Nu dus 2 voor de prijs van 1 :e005:

https://www.2dehands.be/boeken-strips/stripboeken/overige-stripboeken/2-originele-tekeningen-van-tom-388806386.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Hollywood zei:

Hoewel hij nog ligt te drogen bij Gerben, vers van de pers. Een prachtig ingekleurd Wiske uit Cromimi. Waar hij de tijd vond blijft mij een raadsel. Maar we ze er heeeeeeel blij mee! Bedankt topper

https://www.2dehands.be/boeken-strips/stripboeken/overige-stripboeken/prachtig-origineel-door-gerben-valkema-389577138.html?ignore.plaats=1

Opmerkelijk hoe hoog deze nu al staat en hij staat er nog pas een paar uur op. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Op een aantal werkjes staat een mooie prijs. Ook een aantal zoals Conz toch een stuk onder de waarde. Hopelijk gaan die nog wat omhoog :e001: . Wachten op de postbode vandaag voor de laatste toevoeging :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden, Hollywood zei:

Op een aantal werkjes staat een mooie prijs. Ook een aantal zoals Conz toch een stuk onder de waarde. Hopelijk gaan die nog wat omhoog :e001: . Wachten op de postbode vandaag voor de laatste toevoeging :e002:

Ik vind ook dat die Conz te laag staat. Ik heb mijn bod voorlopig verwijderd, omdat ik denk dat de sprong (van 70 naar 100) misschien te hoog was.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gezien zijn nieuwe project Suske en Wiske, zal hij hopelijk ook binnenkort hot zijn zoals Gerben. Een mogelijks goeie investering :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...