Ga naar inhoud

De Kwajongens


cartoonesk

Recommended Posts

Op 6/8/2018 om 09:21, cartoonesk zei:

Dank je , esteban, dat vind ik leuk. :) 

 

Ik zat wat met die onverwachte kritiek in mijn maag. Niet omdat ik niet tegen kritiek kan. Op stripster heb ik vroeger veel veel kritiek moeten slikken maar ik publiceer daar nog steeds. Ik vind het vooral jammer omdat ik juist van Suus een sterk vrouwelijk personage wil maken (zie maar grap 6 en 7).

Ach, tegenwoordig is het een sport om zo vlug mogelijk iets te labelen als seksistisch, Chia is blijkbaar ook in die val getrapt. De grap is levensecht en zelfs een startpunt om erover te praten in klas bv, net het omgekeerde van seksistisch.

 

Ik was al fan van je griezelverhaaltjes en deze reeks is even vermakelijk, je snapt hoe kinderen denken en dat op zich is grappig. Een soort Kapoentjes cover zou helemaal de max zijn. :)

Link naar reactie
15 uren geleden, Yncke zei:

het is een beetje onvermijdelijk om daar commentaar op te krijgen. 

 

En hou er rekening mee dat het erger is om geen commentaar te krijgen dan om wel commentaar te krijgen ;) 

 

15 uren geleden, Yncke zei:

Voortdoen!

Voila, ik kon het niet beter formuleren.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Gniffel-gagstrips als deze zijn er te weinig. Herkenbaar en uit het leven gegrepen.

En je kan in de huidige maatschappij geen comedy meer maken zonder minstens op een paar zere tenen te trappen. Teken dus dat je goed bezig bent. Mensen vinden het tegenwoordig blijkbaar te moeilijk om nog mee te denken met degene die de grap maakt en reageren liever in plaats van te ontdekken dat de mop zélf een aanklacht is.

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...