Ga naar inhoud

Problemen met site


156

Recommended Posts

5 minuten geleden, JPAR zei:

@BonteIk krijg geen bericht meer als iemand mij een pb stuurt of als er iets gepost wordt in een topic dat ik volg. Zijn er problemen?

 

Zijn er meer die dit probleem hebben?

Ik heb je notificaties nog eens bewaard, misschien helpt dit ook.

Is je e-mail nog steeds correct?

Link naar reactie
  • 1 month later...

Als je gaat inloggen, staat de ingang "Laat me ingelogd blijven" automatisch aangevinkt, en moet je die zelf afvinken.

Het schijnt dat dat een inbreuk is op de GDPR en een probleem is voor privacy.

In elk geval scoren sites waar zoiets niet automatisch is aangevinkt, hoger voor privacybescherming dan andere.

Link naar reactie
  • 2 months later...
8 uren geleden, Bonte zei:

Slepen vanaf een computer lukt, van welk toestel probeer je?

 

Misschien is het geen JPG, andere bestanden zijn soms niet toegelaten of te groot maar dan zou je een foutmelding moeten krijgen

 

 

rosse ridder 3.jpg

Gewoon vanaf een tablet. De bestanden zijn niet te groot. En ik heb het eerder gedaan.

Link naar reactie

Ik lees per subforum en ga van de ene draad naar de andere door te klikken op 'ga naar volgende ongelezen bericht'. Sinds de nieuwe lik verf kom ik zo steeds op een pagina met een foutmelding en de mededeling dat er 'geen ongelezen berichten' meer zijn.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ben ik de enige die (nog steeds) problemen heeft met de opmaak-functies?  Voornamelijk "B".  Wanneer ik een tekst getypt heb en die achteraf in het vet wil zetten, of dat weer wil ongedaan maken, werkt het meestal niet.  Hij doet het gewoon niet.  Of wanneer ik in 't vet begin te typen, krijg ik dat niet meer uitgeschakeld.  Ik heb dit in alle browsers, dus aan Vivaldi (mijn browser) zelf kan het niet liggen. 🤔

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 1 month later...
Op 8/10/2020 om 16:27, Waldorf zei:

Ik lees per subforum en ga van de ene draad naar de andere door te klikken op 'ga naar volgende ongelezen bericht'. Sinds de nieuwe lik verf kom ik zo steeds op een pagina met een foutmelding en de mededeling dat er 'geen ongelezen berichten' meer zijn.

 

 

Een luxeprobleem sinds enkele maanden, en ik twijfel al even lang om het hier te melden.

Waldorf is me blijkbaar voor. Eens de cookies verwijderen!

Link naar reactie
6 uren geleden, Hamirubi zei:

Een luxeprobleem sinds enkele maanden, en ik twijfel al even lang om het hier te melden.

Waldorf is me blijkbaar voor. Eens de cookies verwijderen!

Ik heb het zelf nog eens geprobeerd en in de shift thema's lijkt dat goed te werken.

 

De knop noemt wel "Volgend ongelezen bericht" dus als er geen ongelezen berichten meer zijn omdat je bv een forumonderdeel hebt gemarkeerd als gelezen, dan ga je die knop niet zien staan.

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Bonte zei:

Ik heb het zelf nog eens geprobeerd en in de shift thema's lijkt dat goed te werken.

 

De knop noemt wel "Volgend ongelezen bericht" dus als er geen ongelezen berichten meer zijn omdat je bv een forumonderdeel hebt gemarkeerd als gelezen, dan ga je die knop niet zien staan.

 

 

Klopt! Het lijkt opgelost.

Merci @Bonte.

 

Edit: te vroeg gejuicht!

 

Reep.thumb.png.1c0be024de6bde2ff273645555492888.png

 

Link naar reactie
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...