Ga naar inhoud

De Stripdagen - 8 + 9 Maart 2014


Arco

Recommended Posts

Ik merk dat je verwachtingspatroon is aangepast aan de organisator. 

 

Arco heeft hier persoonlijk iets gemeld, maar op de Stripschap site is nog niks te zien: http://www.stripschap.nl/pages/de-stripdagen/de-stripmakers.php 

 

Zuchtje, Een heel team betaalde full timers werkt voor de organisatie van Angouleme. Omdat we natuurlijk onze dedies in NL talige boeken willen was voor de NL Angou gangers het heel belangrijk wie wanneer zou verschijnen. Weet je hoe wij de planning achterhaalden ? Via de websites/faceboekjes van de afzonderlijke uitgeverijen en via het franstalige forum BDgest. Je hebt niets aan al die duur betaalde organisatie typjes. We weten nu de belangrijkste tekenaars die in Gorrecum gaan signeren, dat heeft Arco ons gemeld. Eppo komt met het gebruikelijke team. Daedalus komt niet dus waarom dat gepruil en waar wacht je nog op ? 

Link naar reactie

Had Standaard niet Thomas DuCaju een paar jaar geleden in Breda, en volgens mij ook nog een andere tekenaar?

 

Het voorbeeld van hoe je een stripbeurs langs digitale weg ook kunt promoten is te zien op www.stripmanifestatie.nl, en daar zit echt geen heel team van betaalde krachten achter, maar gewoon iemand die van aanpakken weet. En ook nog met een up-to-date facebookpagina als ik me niet vergis. In de plaatselijke media is er nu al aandacht aan besteed, want door degenen in mijn (werk)omgeving die weten dat ik strips verzamel ben ik er al meerdere malen op gewezen.

Link naar reactie

Geloof me... Standaard neemt alleen een stand op de Boekenbeurs in Antwerpen. Daar gaat hun gehele budget aan op. En ik denk dat dat moneywise ook de enige juiste beslissing is. Stripofielenwise natuurlijk niet. :e012:

 

Die promo's voor Drachten zijn natuurlijk ook extra noodzakelijk. Als ik daar om 11.30 wil zijn, dan moet ik om 7.30 mijn Rotterdamse huis uit en moet ik 6 x overstappen. Mij zien ze daar dus helaas niet, al had ik heel graag gegaan, want organisator Wouter is een toffe peer die flink zijn nek uitsteekt.

 

O ja... alvast wat tekenaars voor Gorinchem:

- Serge Baeken (Sugar!)

- Een berg auteurs van Strip2000, waaronder Charel Cambré (geen Amoras-dedi's!)

- Olivier Speltens (of had ik die al eerder genoemd?)

- Kristof Spaey

- William Tai (die wij natuurlijk beter kennen als Malik van onder meer Archie Cash en Cupido)

Link naar reactie

Nou... ik heb net alle aan mij bevestigde signeersessies op www.catawiki.nl/destripdagen gezet. De informatie over dagen en tijden zal vanaf heden steeds worden bijgewerkt zodra ik daar iets over hoor.

(Let niet op die Sus&Wis-poster. Die moet Catawiki morgen nog vervangen door die kakelverse van Hein de Kort.)

 

Ik denk dat de link naar het programmaboek morgen op de website wordt gezet, maar jullie kunnen hem nu al oppikken (11 MB) uit de persmap van 2014 die je kunt vinden op www.stripdagen.nl/archief (staat bij de O).

Link naar reactie

Als jij op de zondag de Jag. aan gaat zwengelen zeker, met het openbaar vervoer op zondag door Gorrecum is geen pret.....

 

Op zaterdag kan ik niet dus ik ga het waarschijnlijk toch proberen, dat Gorrecumse openbaar vervoer op zondag. Het lijkt mee te vallen volgens 9292OV. 's Ochtends kan ik bij een bushalte vlak voor het gebouw komen, alleen op de terugweg moet ik een kwartiertje lopen naar een bushalte, maar als dat alles is ben ik tevreden.

Link naar reactie

ik ben gisteren in frankrijk geweest : daar Tellier gezien .

die gaf me daar mee ; dat ze komen samen met  brazao en Demare naar jullie stripdagen 8&9 maart , ik deel dit hier mee op uitdrukkelijke vraag van haarzelf , we vielen beide ( want er was nog een forumgast aanwezig daar ) van onze stoel .

 

ze zag aan onze reactie dat we dat niet wisten nog : daarom op haar vraag dit nieuws .

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...