Ga naar inhoud

De Stripdagen - 8 + 9 Maart 2014


Arco

Recommended Posts

Nou... het is dan ook voor het eerst dat we zoiets als dit al in een zó vroeg stadium weten, hoor. We melden iets als we het zeker weten. We kunnen er niet veel aan doen als we dingen laat melden, en we kunnen er dus ook niet veel aan doen als we dingen vroeg melden. Het 'chapeau' is echt voor Silvester.

Link naar reactie

Vatine willen we zien !  :cheerf2:  :cheerf2:  :cheerf2:

 

Stel je er niet te veel van voor. Zonder de inkleuringen van zijn vrouw Isa zijn zijn dédi's niet zo bijzonder en bovendien is het 'niet de meest gemakkelijke en sympathieke' tekenaar die er rondloopt.

Ik kijk eerder uit naar Cossu bij DDB

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Een Nederlandse stripmaker, cartoonist, kunstenaar waar jij heel graag bij in de rij zult gaan staan, Daan, want een tweede kans zal je niet snel krijgen. Het is de eerste keer in 65 jaar dat hij op een stripfestival aanwezig is. :e002:  In tegenstelling tot alle andere auteurs zal hij aan de buitenzijde van de stand zitten, tussen het publiek. Ge-wel-di-ge man!

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Dark Dragon pakt uit in Gorinchem (Zie DDB facebook): 

 

Goed nieuws! Pau, de auteur van Atlas & Axis komt ook signeren op 8&9 maart in Gorinchem. Samen met Miguel/Mike Ratera, Brice Cossu Marlon Teunissen, Nicola Boscovic en last but not least model Seffana. Daarmee staat de teller op 5 signerende auteurs. Met mogelijk nog meer auteurs op komst. We maken er een GROOT feest van :o) 

Link naar reactie

Dark Dragon pakt uit in Gorinchem (Zie DDB facebook): 

 

Goed nieuws! Pau, de auteur van Atlas & Axis komt ook signeren op 8&9 maart in Gorinchem. Samen met Miguel/Mike Ratera, Brice Cossu Marlon Teunissen, Nicola Boscovic en last but not least model Seffana. Daarmee staat de teller op 5 signerende auteurs. Met mogelijk nog meer auteurs op komst. We maken er een GROOT feest van :o) 

Waar is Vatine gebleven?

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Dark Dragon pakt uit in Gorinchem (Zie DDB facebook): 

 

Goed nieuws! Pau, de auteur van Atlas & Axis komt ook signeren op 8&9 maart in Gorinchem. Samen met Miguel/Mike Ratera, Brice Cossu Marlon Teunissen, Nicola Boscovic en last but not least model Seffana. Daarmee staat de teller op 5 signerende auteurs. Met mogelijk nog meer auteurs op komst. We maken er een GROOT feest van :o) 

Pau, Ratera en Cossu kan ik me voor de geest halen maar Teunissen en Boscovic ???? Hebben die een NL talig boek of tekenen ze alleen maar het model Seffana ??????????????

Link naar reactie

Op google-afbeeldingen staat er comicwerk van NiKola Boscovic en mummies van Theunissen. Waarschijnlijk beiden via Boomvavaboom

:)

Dat klopt :)

 

Marlon is wel bezig met een album via Strips2Go natuurlijk.

Nikola is meer van de pinups... en die zijn LEKKEERRRRRRRRRRRRRR

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ook dit jaar zijn i.d.d. reeds enkele namen mooi op tijd hier vermeld.

Arco is hiermee toch al goed bezig geweest !?!

 

Kan zelf ook niet wachten tot er meer namen bekend gemaakt worden.

Komt uitgeverij L / Deadalus / Standaard / Sherpa nog met tekenaren?

DDB en Silvester zijn al bekend inmiddels en van de Eppo stand verwacht is een line-up die we van ze gewend zijn. :e002:  

 

Maar over de informatieverstrekking tot op heden is nog niets aan te merken wat mij betreft.

Link naar reactie

Jullie denken nog steeds dat er een heel team bezig is met de voorbereiding van de beurzen op De Stripdagen? Tsss... Dan snap ik wel dat jullie verwachtingen vaak niet kloppen met de realiteit. (;-)

Het Stripschap verzorgt de programmering van de podia en de expo's en zo.

 

Een goede promo-medewerker zoek ik al lang, maar dan wel graag iemand die zonder vauten kan schrijven en ook zo nu en dan shitwerk wil doen. Aan luxepaardjes met giga-ego's voor wie 'zweet' een vies woord is, hebben we niet zoveel. Die hebben we al genoeg gehad.

 

Ben nu het programmaboek aan het maken; dat gaat zondag naar de drukker. Daarna heb ik een hele lijst aanwezige auteurs voor jullie en is ook de plattegrond klaar. Eppo komt weer met meer dan 20 auteurs richting Gorinchem. Al hun namen staan op de kortingskaart bij Eppo 4 van volgende week dinsdag. Vanaf medio volgende week ga ik de Catawiki-signeersite weer bijwerken, die ze enkele jaren terug voor ons hebben gemaakt. Voor andere websites, facebooks en twitters heb ik geen tijd meer over, denk ik.

 

Daedalus is er - ook tot hun eigen teleurstelling - dit jaar niet bij, want ze zitten in het buitenland.

Standaard is nooit op stripevenementen. Als ze er wel lijken te zijn, dan wordt hun stand bemensd door medewerkers van de organisatie van het evenement. Met dat soort fake-constructies - bijna niets doen en vaak wel een grote mond - ben ik inmiddels wel klaar. Of je doet zelf enthousiast mee aan dit jaarlijkse feestje, of je doet niet mee. Scheelt me veel slapeloze nachten.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...