Yncke Posted January 7 Share Posted January 7 Tweede ronde. Welke van deze doeninkskens vind jij de schoonste, gezelligste, origineelste, huiselijkste, ... ? Kortom, welke van deze twee woningen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag diens woning zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Het doeningske van Arthur Toch mag toch niet ontbreken? Niet mooi, niet gezellig, maar wel uniek lordofindifference B Het nest van de Marsupilami. JPAR yncke.be Link to comment
Waldorf Posted January 11 Share Posted January 11 Ik ga, geheel tegen mijn gewoonte in, niet voor Franquin. Het huis van Arthur Toch is werkelijk legendarisch. BobFish 1 Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
BobFish Posted January 11 Share Posted January 11 Julie niet vergeten! Air 1 Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Waldorf Posted January 11 Share Posted January 11 Misschien zal ik komende nacht dromen van Julie. BobFish 1 Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Air Posted January 11 Share Posted January 11 1 uur geleden, Waldorf zei: Misschien zal ik komende nacht dromen van Julie. Is het julie of jullie? De correcte spelling is jullie, met dubbele l. Dat geldt zowel voor het persoonlijk voornaamwoord als voor het bezittelijk voornaamwoord. . Link to comment
lordofindifference Posted January 11 Share Posted January 11 Toch nog even een lans breken voor casa Arthur... Ja, het nest ziet er ook wel gezellig uit, maar eigenlijk is dat niet meer dan een overdekt 'openluchtbed'... Niet echt een woonst te noemen hé? Weliswaar is Tochs woonst ook amper een huis te noemen, maar 't heeft muren, een dak en een deur... Go for A(rthur), just do it! Edit : én Julie! BobFish 1 Link to comment
Werner Posted January 12 Share Posted January 12 Bij B. weet ik niet waar ik de afwasmachine moet zetten. A dus. http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be Link to comment
Tanuki Posted January 12 Share Posted January 12 Volgens mij krijgt zelfs een Japanner claustrofobie in dat huis van Toch... Link to comment
Ambreville Posted January 12 Share Posted January 12 Gezelliger en origineler dan dit kan toch niet? Link to comment
JPAR Posted January 13 Share Posted January 13 Het mooie is dat ze het nest dicht kunnen doen wanneer nodig. Link to comment
Rik Posted January 13 Share Posted January 13 Op 11/1/2024 om 19:28, Air zei: Is het julie of jullie? De correcte spelling is jullie, met dubbele l. Dat geldt zowel voor het persoonlijk voornaamwoord als voor het bezittelijk voornaamwoord. Correct, maar ik ben bang dat Waldorf niet aan ons denkt vannacht maar aan Julie.... Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Tanuki Posted January 13 Share Posted January 13 3 uren geleden, JPAR zei: Het mooie is dat ze het nest dicht kunnen doen wanneer nodig. Of verhuren als airBnB voor een weekendje weg... BobFish 1 Link to comment
sporoi Posted January 16 Share Posted January 16 En om mijn toernooironde op dinsdag af te sluiten: zelfs verleidingen van het vlees overtuigen me niet in mijn stemgedrag!. (Zo'n wilskracht, ik word er soms bang van). Een oude truc trouwens: Verkiezingen voor het Volk met veel (M)Vlees (de 3 V's strategie ). Kort maar goed: ONTHOUDING (ook seksueel). Link to comment
Waldorf Posted January 17 Share Posted January 17 10 uren geleden, sporoi zei: Kort maar goed: ONTHOUDING (ook seksueel). Ik zou daar toch mee oppassen. Van al die seksuele onthouding verzuur je en ga je bij elk tornooi schrijven dat je niet wil stemmen omdat het te dit of te dat is. Niet geschoten is altijd mis. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Ambreville Posted January 17 Share Posted January 17 Inderdaad. @sporoi zou nu toch moeten weten wat onthouding oplevert bij stemmen. Link to comment
sporoi Posted January 17 Share Posted January 17 31 minuten geleden, Ambreville zei: Inderdaad. @sporoi zou nu toch moeten weten wat onthouding oplevert bij stemmen. @Waldorf en @Ambreville: jullie hebben beiden gelijk!!! Dan stop ik toch maar mijn (kortstondige) celibaat en ga ik overstag voor de vleselijke verkiezingsverleidingen! Ik kies voor het gezellig nestje in het Palombiaans oerwoud. Een pantoffel of een marsipilami-nest, wat is het verschil? (Niets dus, gezellig tussen de bloempjes). Op 13/1/2024 om 13:59, Tanuki zei: (Bijna had ik mee een monster aan de macht gebracht!) Tanuki 1 Link to comment
Recommended Posts