Ga naar inhoud

Top 10 Van 2013 En Schurkentop 5


Gast Kontiki

Recommended Posts

The Joker, Magneto, Galactus, Olrik of Stomp of toch liever Krimson, Demoniah, Anatool, Flurk of Balthazar? Of zie je meer gevaar in een personage als Saul uit de reeks Alleen of de Zware Jongens uit Donald Duck? Welke zijn jouw favoriete schurken, feeksen, vijanden, nemesissen, kortom slechteriken in de wereld van het stripverhaal (al dan niet vertaalde comics en manga's incluis)? Nomineer er vijf en rangschik ze in een top 5. Geef ook nog een top 10 met de beste strips van 2013 en maak kans op een strippakket met ongeveer tien strips met een waarde van een paar honderd euro want er zitten hardcovers en luxes bij. Die prijzen maken we in komende updates bekend. denk alvast na over je top 10 van 2013 en Schurkentop 5.

 

Meer info: http://www.stripspeciaalzaak.be/Wedstrijd_Top2013.htm

Link naar reactie

Stuur ze ook naar ons door, hé, beperk het niet tot deze thread.

Ik heb zopas de eerste lichting verwerkt en ik heb nu al een parade van meer dan 50 slechteriken. Sommige ken ik van geen kanten (Doctor Julius Argos), sommigen hebben heerlijk vileine namen (Mordor Gott), sommigen zijn geeneens personages maar wel doodsgevaarlijke locaties. Dat wordt een zeer leuke uitslag.

Link naar reactie

Telkens als ik een afbeelding wil plaatsen krijg ik de vermelding dat ik geen toestemming heb om ze te plaatsen. Hoe doen jullie dat dan?

 

De NSA waakt!

Waarschijnlijk lukt ook quoten niet meer? Ik had dat ook, en dat lag blijkbaar aan internet Explorer na een update. Ik gebruik nu Chrome.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

heerlijk vileine namen (Mordor Gott)

 

Mordor Gott heeft wel meer mee dan alleen zijn naam: het medogeloos vermoorden van partners die hun nut hebben verloren en megalomane projecten zoals een reuzenonderzeeer of een vliegend fort om de bevolking van New York te terroriseren. Niet alleen sloot hij een verbond met het kwaad, hij draagt het zelfs in zich. Toch is er iets dat hem aan de held (Capricornus) verbind waardoor hij niet definitief verslagen kan worden. In eerste instantie met stip op nummer een, sinds Rik met Marduk aan kwam zetten met een iets kleiner stipje.

 

Nog een suggestie van "hollandse" bodem:

 

Dr. Maybe:

post-107-0-59683700-1389043499_thumb.jpg

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...