Ga naar inhoud

Raadje Plaatje De Traditie Voortgezet


Recommended Posts

12 minutes ago, H_Flashman_VC said:

De scepter van Ottokar

 

is juist. Je hoeft prenten niet per se te uploaden, je kunt op bijna eender welke afbeelding online (niet in google-resultaten) rechts klikken, 'copy image address' selecteren, en dan in je bericht weer plakken (CTRL+V).

 

casterman-kuifje-08-de-scepter-van-ottok

 

Voor dit spelletje doen velen dat niet, misschien omdat je zo het adres van de afbeelding kunt nagaan, en mogelijk achterhalen waarom precies die afbeelding als tip gekozen is.

 

(Uploaden is trouwens ook niet moeilijk, je kunt afbeeldingen gewoon slepen van je computer naar je bericht. Zolang ze niet te groot zijn, maar daar krijg je dan melding van.)

 

Welkom!

 

 

 

 

Link naar reactie

Puntje voor Yncke

 

Sam Elliott / Film 'Apenstreken' / om muurtje kijken

 

en

 

16 hours ago, Lük Bey said:

Je kunt nog een extra tip vinden in mijn post net vóór de opgave

 

On 9/4/2021 at 2:37 PM, Lük Bey said:

omdat je zo het adres van de afbeelding kunt nagaan, en mogelijk achterhalen waarom precies die afbeelding als tip gekozen is.

 

ScreenHunter_001.thumb.jpg.b671b30012b9e0a6b7500a80d8cde238.jpg

 

(Zonder die Mr Bean-tip was deze ook goed geweest)

 

image.php?i=12391&s=14207

 

 

 

Link naar reactie

Ik zou hier een voordeel moeten hebben, maar ik schiet er niet veel mee op.

 

image.php?i=26991&s=3588

 

Voor wie het niet weet, Tip 2 ben ik dus en dat gezicht op Onze Lieve Heer Jezus Christus ben ik ook. Vermoedelijk heeft de tip iets te maken met 'Everybody's Dead Dave', mijn muzikale alter ego (een aantal keer gepost in het 'Music Maestro' draadje).

 

Dat doet me denken dat de 'Daan' tip ook wel niet gewoon 'Daan' of 'Daniël' zal zijn. 

Link naar reactie
2 uren geleden, Lük Bey zei:

Vermoedelijk heeft de tip iets te maken met 'Everybody's Dead Dave', mijn muzikale alter ego.

 

 

Er is ook een link te vinden zonder die achtergrondkennis, maar die artiestennaam kan eveneens gezien worden als een bijkomende tip.

En bij tip 5 gaat het er deels om wat er achteraf gebeurd.

Al bevat tip 5 ook visueel belangrijke elementen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...