Jump to content

Quiz : Uit Welke Strip Komt... ?

Veto

Recommended Posts

Posted

Poging tot nieuw quizje op de Reep. 

Je post een fragment uit een stripalbum. 

Twee bemerkingen :

- Gebruik enkel plaatjes uit reguliere reeksen, dus niet uit reclame-uitgaven of illegale publicaties

- Gebruik volledige plaatjes.  Tekstvakken en/of tekstballonnen wit maken mag eventueel wel.

Wie het snelst de juiste reeks én titel heeft, verdient één punt.  De winnaar/winnares post op zijn/haar beurt een nieuw plaatje.

Hierbij de eerste opgave !

post-69-0-23939000-1409163198_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Posted

Aaricia Gandalfsson en Thorgal, gokje: Zwaardboot

Leuk zo'n nieuwe quiz!

Het is niet de Zwaardboot, ik kan het plaatje niet vinden in de albums die ik heb. Dan maar een gokken die ik niet heb:

14 Aaricia

Posted

Hallo stripliefhebbers.

Ik heb me net aangemeld.

Vond dit wel een leuke topic omdat ik mij meen te herinneren dat er tijdens een van de eerste shows van wedden dat... er twee jongens waren die hetzelfde deden met de serie suske en wiske.

een plaatje uit een album en zij wisten dan welk album dit was. Waren zeker een stuk of dertig plaatjes (en raden binnen een bepaalde tijd).

Ze hadden ze allemaal goed.

wilde ik even kwijt.

Groetjes, Matje.

Posted

Het eerste punt is voor Hamirubi ! Nu is het aan jou.  Ik vond jouw twee regels inderdaad terecht.  Heb ze bovenaan toegevoegd.

Stand :

1. Hamirubi : 1 punt

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Posted

Dit wordt een één-tweetje  :e002:

Maar veto kennende wordt het weer een Rosinki en daar heb ik veel van (geen Hans Veto!) ;)

Ach Veto heeft tal van andere reeksen in zijn kast staan dus ik heb goede hoop op een non-Rosinski raadsel, Go Veto Go !

Posted

Iets uit de Koene Ridder, eventueel 'De zwarte Prins' ??

dacht ik ook aan, Voorvechter van de koning. Toch is dat plaatje in een net iets andere stijl getekend......