Ga naar inhoud

Facts 2015 : 26&27 September - 25Ste Editie!


shakeitupguy

Recommended Posts

De 25ste editie van F.A.C.T.S zal plaats vinden op 26&27 september in Flanders Expo. We gaan opnieuw voor een oppervlakte van 28.000m² of meer :e005:

 

www.facts.be

is het niet zonder puntjes vanaf dit jaar?

 

:D

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
This year BAD will be able to host some amazing artists at FACTS 2015, the biggest and coolest convention around!

 

We have TOM JILESEN, the one doing awesome stuff for Sideshow Collectibles. Then THOMAS DU CAJU, one of the most prolific fan-fav (can we say 'Betty & Dodge' loud?!) artist in Belgium. We also have STEVE VAN BAEL, whose Iris comic is filled with sexy and laughter. Also ART GRAFUNKEL will be doing his thang the coolest way possible together with BRICK, concept designer from Germany.

 

Do PM or email me about pre-con commissions!

 

 

post-130-0-04109800-1439737515_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Elfen liefhebbers worden opnieuw in bloemetjes gezet : dit jaar zullen er maar liefst 3 tekenaars aanwezig zijn van deze populaire reeks : Gwendal Lemercier (deel 9), Stéphane Bileau (deel 3 & 8) en speciaal uit China : Ma Yi (deel 5 &10) .
Diegenen die de laatste al eens in Angoulême hebben ontmoet weten dat hij heel traag tekent maar steeds juweeltjes aflevert. Voor de happy few dus.

Op de stand van Uitgeverij Daedalus zal ook de Franse tekenaar Olivier Roman aanwezig zijn. Hij heeft er het tweeluik Alchemie getekend. In het verleden tekende hij ook de reeks Harry Dickson.

 

MaYi1-604x800.jpg

Bileau1-604x800.jpg

 

RomanOlivier4.jpg

Link naar reactie
This year BAD will be able to host some amazing artists at FACTS 2015, the biggest and coolest convention around!

 

We have THOMAS DU CAJU, one of the most prolific fan-fav (can we say 'Betty & Dodge' loud?!) artist in Belgium. We also have STEVE VAN BAEL, whose Iris comic is filled with sexy and laughter. Also ART GRAFUNKEL will be doing his thang the coolest way possible together with BRICK, concept designer from Germany. And of course the one and only MIKE KROME is back!!

 

Sadly TOM JILESEN had to cancel due to work obligations.

 

Do PM or email me about pre-con commissions!

 

post-130-0-36764300-1440433061_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Begin volgende week aankondiging van een top comic naam en naar het einde toe een strip naam waar het wellicht niet gemakkelijk wordt om een tekening te strikken.

En toevallig begint zijn naam weer met een M. :e005: en ik geef al mee dat het niet Mosinski is :e007:.

 

 

Volgens mij hebben we nog een naam van de categorie Manara / Marini / Mourier / Malfin van je tegoed.

Link naar reactie

Zou kunnen dat je gelijk hebt.

 

Shakey heeft dat niet expliciet aangegeven. Nadat hij hij eerste zo opklopte, zou ik niet verwachten dat hij de M-naam even ergens tussen zou stoppen, maar het is inderdaad ook een naam die met M begint.

Ma Yi Is inderdaad de naam 'M' naam ik dacht dat duidelijk genoeg was :-p

 

Elfen liefhebbers worden opnieuw in bloemetjes gezet : dit jaar zullen er maar liefst 3 tekenaars aanwezig zijn van deze populaire reeks : Gwendal Lemercier (deel 9), Stéphane Bileau (deel 3 & 8) en speciaal uit China : Ma Yi (deel 5 &10) .

Diegenen die de laatste al eens in Angoulême hebben ontmoet weten dat hij heel traag tekent maar steeds juweeltjes aflevert. Voor de happy few dus.

 

Link naar reactie

Het kan aan mij liggen hoor... En misschien reageer ik wat uit ondoordacht.... Maar Eric HERENGUEL wordt aangekondigd ... Een prima leuke aansprekende tekenaar en dan begint die prooi voor Silvester de kat over eerdere beloftes....

 

Doet mij een beetje overkomen als....gefeliciteerd. Met deze. Kans wint u 100000 euro.... En dan vragen .....Uhhhh was er niet een luikje waar 100001 euro in zit? Ik geloof niet dat het vaak goed is bij onze tweetster... Altijd meer beter anders ....en nooit even genieten van het moment. Je doet jezelf tekort vogel....

Link naar reactie

Doet mij een beetje overkomen als....gefeliciteerd. Met deze. Kans wint u 100.000 euro.... En dan vragen .....Uhhhh was er niet een luikje waar 100.001 euro in zit? Ik geloof niet dat het vaak goed is bij onze tweetster... Altijd meer beter anders ....en nooit even genieten van het moment. Je doet jezelf tekort vogel....

 

Dat ligt, in ieder geval bij mij, aan de manier van aankondigen van Shakey. Met de "M" naam aankondigingen slaat mijn verwachtingspatroon op hol: Manara?, Marini? Mourier? Malfin? En vervolgens vallen namen als Mitton en Ma Yi wat tegen, hoewel Ma Yi over een paar jaar waarschijnlijk ook in dit rijtje zal staan.

 

Merenguel was ook goed geweest. Maar Herenguel was al iemand die een antwoord verder was dan de vraag waar ik nog mee bezig was.

Link naar reactie

Dat ligt, in ieder geval bij mij, aan de manier van aankondigen van Shakey. Met de "M" naam aankondigingen slaat mijn verwachtingspatroon op hol: Manara?, Marini? Mourier? Malfin? En vervolgens vallen namen als Mitton en Ma Yi wat tegen, hoewel Ma Yi over een paar jaar waarschijnlijk ook in dit rijtje zal staan.

 

Merenguel was ook goed geweest. Maar Herenguel was al iemand die een antwoord verder was dan de vraag waar ik nog mee bezig was.

Ho, we waren gewoon superblij met de komst van meneer Mitton die toch wel meer op zijn actief heeft staan als Marini, Mourier en Malfin tezamen en bovendien ook comics getekend heeft

 

Man o man, als het glas 3 kwart vol zit gaat tweetie nog zeuren over de ontbrekende 25%.

Tja, er zullen altijd zeurders zijn zolang ze maar naar FACTS komen :e007:

 

Bij deze een nieuwe aankondiging : de Amerikaanse comic artist Ryan Kelly.

Hij is bekend van de comic series dit hij met Brain Wood maakte zoals Local, The New York Four, Norhtlanders, DMZ & Star Wars en andere reeksen zoals Lucifer, Books of Magic & Original Sin : Secret Avengers.

 

En ja, jij heeft er ook in het Nederlands namelijk Star Wars 4/5/6 :  De Ruïnes van Alderaan die verschenen zijn bij Dark Dragon Books.

En neen, hij zal niet bij Dark Dragon Books staan.

 

Dit is trouwens onze 30ste uitgenodigde tekenaar. Behalve Lectrr zijn het allemaal buitenlanders. Eat this!!!! :e005:

RyanKelly1-600x800.jpg

 

 

RyanKell3.jpg

Link naar reactie

J.Rom 3 verschijnt morgen. Ideaal om het te laten signeren op FACTS door Romano Molenaar & Bruno De Roover.

Elke dag zitten beide auteurs bij het Besloten land tussen 14-16u om de strip te signeren. Ook Charel Cambré zal er op de zondag van de partij zijn.

 

 

bio wordt trouwens aangepast as we speak :)

 

Ik heb een vraagje over Roger Langridge: wat bedoelt men met "op basis van een lijst"?

 

dat de artiest een stuk papier pakt en daar naam voor naam noteert en dan op basis van die lijst, alles zal proberen af te werken

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Dat is waarschijnlijk redelijk simpel
Maar soms worden kleine kinderen voorgetrokken (zoals het hoort!!!) dus wie weet.

 

EDIT: excuses. Ik ben nog niet zeker van hoe en waar :) . Maar voor kids wil ik graag iets regelen zou ik de baas zijn!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

EDIT: excuses. Ik ben nog niet zeker van hoe en waar :) . Maar voor kids wil ik graag iets regelen zou ik de baas zijn!!

Let's hope so. Ik ga er niet heen om zelf te profiteren. Ik ga me nu eens volledig wegcijferen zodat hij een memorabele dag kan beleven.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...