Ga naar inhoud

Facts 2015 : 26&27 September - 25Ste Editie!


shakeitupguy

Recommended Posts

Tickets gekocht! Dat is jaren geleden :) Laatste keer was in het ICC...

Domme vraag misschien maar kan ik bij de aanwezige verkopers met bancontact betalen of breng ik beter een goede portie cash mee?

bij sommigen wel. Zoals Dark Dragon Books.

 

Neem maar cash mee. De meeste handelaars hebben dat liever en ik weet dat geld afhalen ter plaatse een ramp is...

dat is het wel.

Bijkomend voordeel - als je cash meeneemt -  is dat je meteen je budget klaar hebt liggen. Dan ga je ook niet OVER je budget :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Tickets gekocht! Dat is jaren geleden :) Laatste keer was in het ICC...

Domme vraag misschien maar kan ik bij de aanwezige verkopers met bancontact betalen of breng ik beter een goede portie cash mee?

 

Ik zou er van uitgaan dat je met cash moet betalen. Handelaren met elektronische betaling zijn een uitzondering, pinnen bij een automaat betekent lang wachten. 

 

Bovendien heb je dan automatisch een budget. Op de een of andere manier is aan het einde van de dag al het geld altijd op.

Link naar reactie

Ai, da's al de 2de afzegging. Hopelijk blijft het daarbij.

 

Ik heb gezien dat op de "get sketches" pagina er nog een aantal tekenaars ontbreken die wel bij de guests staan, bv. degene die bij Silvester zitten (Crisse, Grey, etc.). Misschien ook interessant om even te informeren bij Silvester wat de voorwaarden zijn voor een dédi en waar men moet zijn voor ticketjes (ik vermoed stand van Silvester zelf).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Ai, da's al de 2de afzegging. Hopelijk blijft het daarbij.

 

Ik heb gezien dat op de "get sketches" pagina er nog een aantal tekenaars ontbreken die wel bij de guests staan, bv. degene die bij Silvester zitten (Crisse, Grey, etc.). Misschien ook interessant om even te informeren bij Silvester wat de voorwaarden zijn voor een dédi en waar men moet zijn voor ticketjes (ik vermoed stand van Silvester zelf).

Tja, daar kunnen wij niets aan doen. Wij hopen ook dat het daar bij blijft.

 

Als er tekenaars ontbreken komt dit omdat er nog geen informatie is ontvangen van de tekenaar of uitgever.

Die info werd uiteraard reeds aangevraagd aan Silvester.    Let op : Silvester & Dark Dragon Books hebben 2 standen dit jaar.  Komt er dus op neer om bij de juiste stand aan te schuiven :e012:

Link naar reactie

Al met al is het een hele mooie tekenaarslijst geworden..... :cheerf2:

 

Echter is Lecram altijd een beetje kritisch.....de acteurslijst is wel magertjes, en nu heeft die kapitein uit Pirates ook nog afgezegd....... :oxo: .

 

Lijst met acteurs ziet er toch nog best wel indrukwekkend uit? Het wandelend tapijt bv. uit Star Wars is toch best een grote naam voor dit soort event, al zullen er weinig mensen zijn die z'n gezicht herkennen. 

Link naar reactie

Nee, Gimli komt nog steeds volgens de site

Lecram heeft het over Sylvester McCoy, die Radagast speelde in The Hobbit trilogie.

 

Lijst met acteurs is altijd subjectief en dat weten we. Er zijn zoveel reeksen en films dat we niet iedereen kunnen vragen.

Dit jaar dus nadruk op oa Ghostbusters, Starship Troopers, Lord of The Rings, Star Wars, Game oF Thrones, Firefly, Serenity, Dollhouse, Arrow, The Sarah Chronicles en Back to the Future waar het best kan dat Christopher Llyod meer succes zal hebben dan Carrie Fisher verleden jaar.

Link naar reactie

Ter info, de laatste Early Bird tickets worden nu aangeboden.

http://www.easyfairsevents.com/facts/normal/?lang=en&alt_track_id=facts_website_button#/home/

 

Let op, een Early Bird dat niet gevalideerd is op de zaterdag kan op de zondag gebruikt worden en men heeft  snellere toegang tot FACTS dankzij de fast lane.

 

Dit jaar is er ook een Merchandise lijn :e005: :

http://www.facts.be/merchandising/

 

web-facts_merchandising.png

Link naar reactie

Almost time for FACTS!!

We have Thomas Du Caju, one of the most prolific fan-fav (can we say 'Betty & Dodge' loud?!) artist in Belgium. We also have Steve Van Bael, whose Iris Comic is filled with sexy and laughter. Also Art Grafunkel will be doing his thang the coolest way possible together with BRICK, concept designer from Germany. And the one and only Doom-master Mario J. E. Boon as well. And of course the one and only Mike Krome is back!!

Krome Artwill be sitting at Scott's Collectables Comics . Check out the Planet-logo in the map attached :)

 

You will find us the booth with the amazing banner with all the Hot Mummy Artwork on it

 

post-130-0-48612900-1442583681_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Hoe zal het signeren werken bij David Baldeon (Skylanders)? Ik zal de zorg over twee neefjes hebben wiens kopjes zullen ontploffen door al de impulsen die ze zullen ervaren.

Ofwel koop je een print en schuif je aan ofwel kunnen ze aanschuiven bij de Skylanders kids-only signeersessie waar men de Skylanders strip van DDB moet kopen.

Het reglement voor George  Pérez is ondertussen toegevoegd. Hoe het bij hem tewerk gaat alsook bij de meest andere kan u hier lezen :

http://www.facts.be/nl/how-to-get-sketches-at-f-a-c-t-s/

Link naar reactie

Ik zal dit jaar ook nog eens aanwezig zijn, het is alweer van 2006 geleden toen ik voor de eerste en de laatste keer ging. Op zaterdag sta ik er met de crew van Geekster.be en op zondag mag ik (last minute) aan tafel schuiven bij een andere tekenaar waar ik voor het eerst prints zal verkopen! Een klein avontuur voor mezelf, dat printwerk regelen. Hier alvast een voorproefje: 

 

sdo49j.jpg

Link naar reactie

Waar worden de sketch tickets verkocht?

 

dus >>>

Normaliter aan zijn tafel voor de signeersessie.

 

Maar er is ook in het midden van de Artist Alley met alle genodigde gasten, een grote tafel voorzien met boeken, prints etc waar je ook tickets bij kan kopen.

Ik zal dit jaar ook nog eens aanwezig zijn, het is alweer van 2006 geleden toen ik voor de eerste en de laatste keer ging. Op zaterdag sta ik er met de crew van Geekster.be en op zondag mag ik (last minute) aan tafel schuiven bij een andere tekenaar waar ik voor het eerst prints zal verkopen! Een klein avontuur voor mezelf, dat printwerk regelen. Hier alvast een voorproefje: 

 

 

gefeliciteerd!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...