Ga naar inhoud

Facts 2015 : 26&27 September - 25Ste Editie!


shakeitupguy

Recommended Posts

Voilà, alle informatie voor het verkrijgen van een tekeningen is nu te vinden op deze pagina :

 

http://www.facts.be/nl/how-to-get-sketches-at-f-a-c-t-s/

 

Indien niet duidelijk laat het ons NU weten. Na het weekend is het te laat.

 

Ik kan nergens iets voor de Lee Bermejo schetsen vinden.

Hoe gaat dat ter werk?

hopelijk niet rennen en voordringen??

 

Enkel van Lee Bermejo en Gary Frank weten we nog niet hoe te werk zal gaan. De prijzen en aantal van Lee Bemejo staan alvast op de pagina.

 

De comic tekenaar Gary Erskine heeft dagelijks een workshop : Hoe een eigen comic personnage ontwerpen.

 

Deze workshop is GRATIS en zoals met alles wat gratis is, zijn deze bijna volzet.

 

Dus niet aarzelen als je deze workshop wil volgen. Inschrijven kan hier : http://www.facts.be/nl/aardman-workshops/

 

GaryErskineWorkShop-800x610.jpg

Link naar reactie

Gegeven de tekst bij Ma Yi vermoed ik hier een copy-paste-foutje. :)

Thx. Corrected

 

Wat wordt bedoeld met Slechts 5 tickets per dag. ?

5 tickets worden gegeven per dag aan Franstaligen die Franstalige strips kunnen kopen aan de Artist Alley shop om te kunnen aanschuiven bij de Silvester tekenaars. Aan hun stand kun je enkel maar Nederlandse beursedities kopen. Ben veel te lief. :-p

Link naar reactie

5 tickets worden gegeven per dag aan Franstaligen die Franstalige strips kunnen kopen aan de Artist Alley shop om te kunnen aanschuiven bij de Silvester tekenaars. Aan hun stand kun je enkel maar Nederlandse beursedities kopen. Ben veel te lief. :-p

 

Je bent alleen te lief als die Franstalige edities minderkosten dan de beursedities......   

Link naar reactie

Brainfreeze’s Interactieve FACTS-Wedstrijd 2015

 

FACTS-2015-620x283.jpg

Ter gelegenheid van de 25e jubileumeditie van FACTS dit jaar, zal Brainfreeze een exclusieve, interactieve wedstrijd organiseren. Zoals velen onder jullie, zijn ook onze redactieleden jaarlijks aanwezig op de grootste comic-, film- en animebeurs van de Benelux. Ditmaal zal dat anderzijds niet incognito gebeuren. Doorheen het FACTS-weekend zullen wij met een herkenbare “Brainfreeze”-T-shirt aanspreekbaar zijn voor een goedlachse conversatie of misschien zelfs een kans op een leuke prijs. Indien je wenst deel te nemen aan de interactieve wedstrijd, vraag je dit gewoon op een beleefde en vriendelijke manier aan één van de mensen met desbetreffend T-shirt. Wij zullen je vervolgens de kans geven een selfie met ons te nemen. Deze moet je dan posten op Facebook en/of Twitter met de hashtags #Brainfreeze en #FACTS alsook “Brainfreeze” in de foto taggen. Vanaf dan maak je kans op één van onze vele prijzen!

(Tip: Je kan ons vaak vinden in de buurt van de Archonia-shop en de BAD booth dicht bij de Artist Alley!)

 

http://www.brainfreeze.be/2015/09/23/brainfreezes-interactieve-facts-wedstrijd-2015/

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Super, thanks! :)

deze is beter

 

http://www.facts.be/oldschedule/map/

 

in kleur :)

 

Even voor de duidelijkheid. De sketch tickets worden aan de tafels van de artiesten verkocht of aan 1 centrale tafel?

come and see :)

 

Die aparte tafel is niet ver verwijderd in ieder geval en daar kan je OOK sketch tickets halen incluis boeken van bv Perez!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Even voor de duidelijkheid. De sketch tickets worden aan de tafels van de artiesten verkocht of aan 1 centrale tafel?

Hangt er van af wie je wilt. Sommige tekenaars staan bij winkels en uitgevers en daar wordt het systeem van de uitgever toegepast.

En aan de Artist Alley hangt het ook af wat bij sommige moet je aanschuiven en aan de tekenaar betalen en bij andere bij de tekenaar een ticket kopen of bij het boekenstandje aldaar.

 

 

Dit weekend mogen we het hemelse gevoel voor alle comic- en stripfans aankondigen… als ze zo verstandig zijn om naar de meest coole beurs in de verre regio af te reizen natuurlijk!

Niet minder dan een ontstellende hoeveelheid van wel 100 artiesten, schrijvers en all-around creatievelingen hebben een plekje gevonden, gekregen of verworven in het magische land dat wij liefdevol om hebben gedoopt tot ‘Artist Alley’. Ze zullen te vinden zijn aan de grootse, zwart-belakende tafels, danwel bij hun uitgeverijen, hun weldoeners, of samen met hun vrienden in hun eigenste-gemaakte stand, waar ze de bezoekers en toekomstige fans zullen aanroepen om hen te kunnen verbazen met hun magie en hun banieren.

Onze speciale eregast is niemand minder dan de legendarische comic-artiest GEORGE PÉREZ, die door vele waanzinnig getalenteerde comic-artiesten zal worden bijgestaan om dit feest der feesten op te luisteren. Fans van Europese strips zullen tevens ruim aan hun trekken komen met de speciale smaak van fantasy en sci-fi. En vergeet ook zeker niet de lokale artiesten die zonder twijfel de sterren van de toekomst zijn.

Kinderen hebben een speciale plek in ons hart en kunnen bijvoorbeeld de speciale KIDS-ONLY sessie bijwonen bij de Skylanders-tekenaar David Baldéon.

Controleer ook zeker de complete lijste van onze creatieve gasten hier : http://www.facts.be/guests/

Een schets (Dedi) zien te scoren ” FACTS is soms een heel apart avontuur en om jullie hierbij te helpen hebben we hier (LINK) alvast wat regels en nuttige informatie neergezet.

Drie exclusieve prints werden gemaakt en deze zullen als signeerticket gelden

 

Enjoy the beauties :

 

Print1.png

Print2.png

Print3.png

Link naar reactie

Ik begrijp het niet goed. Als je bv een sketch van Bermejo of Perez wil, betaal je 60 of 50 euro EN moet je een print kopen?

 

Wie zijn de tekenaars van de prints eigenlijk?

Die 3 prints zijn van Ma Yi, Ryan Kelly en David Baldeon. Die prints moeten gekocht worden als je iets van deze 3 wilt.

Bij Bermejo betaal je de 60€ aan hem als je bij de happy few hoort (ik hoorde reeds geruchten van overnachten hiervoor) en 50€ voor het ticket van George Perez (gelukkig doet hij er veel).

Link naar reactie

ik wil tickets bestellen op de facts site maar gaat niet

moet je dit voor een bepaald uur bestellen misschien

Er was gisteren tijdelijk een storing.

 

Daarnaast zijn er pre-sales online tickets... en die zijn toch ook gelimiteerd. JohnRysDavis-kaarten voor de photoshoot kunnen bv enkel nog ter plaatse worden gekocht.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Staat op de site nergens wie waar zit?

Heb wel een plattegrond met nummers maar wie zit waar?

 

Welk stand nummer zitten picard en chan?

Welk stand nummer zitten DDB en silvester?

Welk stand nummer zit het besloten land?

Welk stand nummer zit Herenguel?

Welk stand nummer zit Daedalus?

Welk stand nummer zit Original Watts?

 

Je zult met een dergelijke line-up keuzes moeten maken.

Zeker in de ochtend :e012:

Link naar reactie

Ik heb hier op de kaart de ARTIST ALLEY aangegeven, alsook de plek waar Mike Krome (dat planeetje) waarschijnlijk zit, alsook waar DDB/Silvester zit (check het logo).

 

DDB/Silvester zitten op TWEE plaatsen. Vooraan waar je sketch cards kan kopen en achterin de zaal waar de artiesten zitten alsook een kleine stand met beursuitgaves, waar je dus ook sketch cards kan kopen... of zoiets. Specifieke details op hun beider Facebook waarschijnlijk te vinden. Ik kan namelijk niet ALLES onthouden :)

 

Daedelus zit aan de rechterkant van het grote blok genaamd "Artist Alley" in die mooie Burgundy-kleur. Ervoor in oranje de Local Artist Alley.

 

De banieren zullen je verder wel de weg wijzen :)

 

post-130-0-91227000-1443082202_thumb.jpg

 

 

Picard/Chan zitten in de Artist Alley,

 

 

Nu heb ik toch de helft van je vragen beantwoord geloof ik :)

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nu je toch bezig bent, waar zitten Bermejo en Perez? :-)

In de Artist Alley :)

 

Dat Burgundy kleurtje.

 

Herenguel ook trouwens.

 

Is ongeveer dezelfde opstelling als vorig jaar trouwens. Hoefijzervorm dus.

 

Rechts hoekje om heb je dan DDB/Silvester en de artiesten waar FACTS en DDB/Silvester mee samenwerken, alsook BAD en nog wat ander geliefd rifraf zoals Caju en Grafunkel en een zekere Boon :P

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik zal zaterdag aanwezig zijn bij Het Besloten Land. Voor de liefhebbers, ik heb gesigneerde (Vivek Tiwary) exemplaren van De Vijfde Beatle bij me. Stuur even een pm als je die wil, dan weet ik hoeveel ik er minimaal mee moet hebben.

 

Tevens zullen er posters van de Multiversity mapping zijn die bij aankoop van RW materiaal mee gegeven worden

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...