Guest Kameraad Mauser Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Dump hier uw robbedoestekeningen/illustraties die je altijd al graag had zien verschijnen in albumvorm, of als illustratie(s) in het weekblad, eenmalige covers, figuren waarvan je altijd al gevonden had dat ze hadden moeten voorkomen of ontworpen worden om gelijk welke reden ook, of wat dan ook maar met de roodharige stripheld te maken zou kunnen hebben... Quote Link to comment
Kristof Berte Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Wat een vlot bekkende titel Eentje die ik nog liggen had in mijn oude doos. Op het tekenbord van de dochter. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Uw dochter kan goed tekenen. Quote Link to comment
Menner Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Kan ik ook een plaatje direct van mijn computer uploaden? Ik zie die mogelijkheid er namelijk niet bijstaan. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Yncke Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Jazeker, bij "Meer berichtopties" heb je die mogelijkheid. Quote yncke.be Link to comment
Menner Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Jaren geleden met de muis getekend. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Ik heb dit stripje gemaakt voor een special op Stripster over roodharigen. Vier rosse striphelden (en een blonde), met een belangrijke rol voor Robbedoes. Zijn personage is wel het minst geslaagd, vind ik zelf. Quote Link to comment
Waldorf Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Erg geestig. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Menner Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Arme Kuifje... De stijl van Waisterlain zit er goed in! Met name in plaatje 7. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Op Spirousite destijds met muis getekend. Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Kristof Berte Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Bij het bladeren tussen een aantal oude schetjes, op zoek naar een voorbeeld, plots deze tegengekomen... Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Chimi Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Leuk Quote http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
Menner Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Kort animatiefilmpje dat ik onlangs gemaakt heb: https://youtu.be/BHqGqA-_yRE Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Menner Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 de derde versie, dwz, tweemaal animatie en geluid toegevoegd. https://youtu.be/xGETSvxBvaI Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
cartoonesk Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Ik vind het leuk om Robbedoes te tekenen. Ik heb dan ook weinig rode kleurpotloden meer over. Hier wat voorbeelden. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Bij Spirou zijn ze er ook gek op. Jouw Robbedoezen verschijnen regelmatig tussen de marges. Toffe stijl. Quote Link to comment
cartoonesk Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Hoi, Dirk! Vandaar dat de eventuele teksten ook in 't frans zijn. Het is al 'n tijdje geleden dat er een tekening van me in Spirou stond en ik stuur er ook minder vaak (gebrek aan inspiratie misschien). Hier nog eentje iets recenter : Quote Link to comment
cartoonesk Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Nog eens een Robbedoes getekend/geschilderd. In de stijl van Jijé. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Schetske... Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
esteban² Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Nice Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Poetzarelli Posted June 27, 2017 Share Posted June 27, 2017 Deze had ik nog van een tijdje geleden in mijn schetsboekje... Quote www.poetzarelli.be Link to comment
cartoonesk Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Leuke tekeningen, allemaal! Quote Link to comment
Serge Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Op 01/07/2017 om 10:34, Kameraad Mauser zei: uitstekend ! Kameraad Mauser, je kunt goed tekenen. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 @Serge: dank u. Quote Link to comment
Kool Thing Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Op 22-6-2017 om 12:46, Kristof Berte zei: Schetske... Lekker Munuera stijltje. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Serge Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 1 uur terug, Kool Thing zei: Lekker Munuera stijltje. Dat klopt. Quote Link to comment
Serge Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 2 uren geleden, Kameraad Mauser zei: @Serge: dank u. Kameraad, je hebt een echt Franquin stijl. 't is ongelooflijk. Om Robbedoes en Kwabernott weer te nemen, zou de Dupuis uitgeverij je aangeworven heeft. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 1 uur geleden, Kool Thing zei: Lekker Munuera stijltje. Tis pertank maar een rap schetske, maar toch bedankt Munuera is één van mijn helden. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
cartoonesk Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 Deze tekening is gemaakt voor een wedstrijd. Vermoedelijk niets gewonnen (is niet erg want de prijzen waren nogal op de jeugd gericht) maar de tekening is tot mijn verbazing wel (gedeeltelijk) gepubliceerd in weekblad Spirou! Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 Ik had hem gespot. Mooie tekening! Quote Link to comment
cartoonesk Posted February 6, 2018 Share Posted February 6, 2018 Dank je, dirk! Quote Link to comment
cartoonesk Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Met de nieuwe formule van weekblad Spirou was er geen ruimte meer voor fan-art-tekeningen maar nu komen ze binnenkort met een nieuwe rubriek speciaal voor fan-art! https://www.spirou.com/blog/845-les-fan-arts-du-journal-spirou.html Dat vind ik goed nieuws. Ik heb dan ook meteen een nieuwe tekening gemaakt. Quote Link to comment
dirk (monsieur toupet) Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 mooie! Quote Link to comment
cartoonesk Posted May 2, 2019 Share Posted May 2, 2019 De redactie van Spirou heeft mijn Chaplin-Spirou gebruikt voor de newsletter van het weekblad. Dat was een leuke verrassing! Of dat betekent dat het ook in het blad komt valt nog te bezien. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted May 2, 2019 Share Posted May 2, 2019 Commissie: Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Recommended Posts