Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Het is een groot voordeel van die uitgaven dat ze makkelijk losstaand én zonder voorkennis te lezen zijn, wat bij de reguliere reeksen toch minder het geval is.

 

Dat is ook waarom we denken dat het zo'n succes is. Het is nog niet zover met de Superman boeken, maar ik vermoed dat het bij deze ook niet lang meer kan duren voor er een deel uitverkocht is

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Veranderingen zijn nooit eenvoudig, maar relevant. Eén van de strubbelingen waar wij mee te kampen hadden was een kwestie van lay out en er is blijkbaar een voorjaarsschoonmaak geweest want de bezem is door die afdeling gegaan. Resultaat is vooral voor de website - want hierdoor kan ik eerder de covers krijgen die bij het materiaal horen.
 
Wonder-Woman-04-Oorlog.jpg  Flash-04-Reverse-Flash.jpg

 

Action-Comics-04-Vijfde-Dimensie.jpg  Batman-Detective-Comics-04-Wrath.jpg

 

100-Bullets-25n.jpg

 

Ondertussen gaan de volgende boeken klaargezet worden voor orders:

 

Justice League 3

Batwoman 3
Multiversity 8

 

en nu zal daadwerkelijk Haunted Knight worden toegevoegd. Zo niet dan.. nou ja laat ik het maar niet zeggen

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Fileleed op andere zaken beginnen nu wat op te lossen, ik kan binnenkort weer digitale exemplaren gaan aanbieden voor recensies. Vooralsnog vooral de New52 boeken.

 

Tevens levert mij dit de mogelijkheid op voor previews en daarvoor over gestapt op de service Issuu - de website zelf is er toch wat lastig voor. De eerste is online: Superman Action Comics 3

 

even ter verduidelijking, dit betekent voor boeken als deze dat ze ver in het productie proces zijn maar behoeven nog niet gedrukt te zijn. Ik kan er dus niet over zeggen hoe lang het nog duurt vóór die boeken in de winkels liggen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...