Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Eindelijk Preacher 2 in mijn bezit.

 

Alweer een prachtige uitgave!

 

Mooi dat ie gewaardeerd wordt :e012:

 

Hieromtrent ligt ik vast een klein tipje van de sluier op, dat kan reeds. We hebben nu de delen 3 & 4 afgerond in voorbereiding, 5 & 6 zullen in 2016 klaargemaakt worden. De release data van al deze boeken zullen gespreid worden, of dat alles in 2016 zal zijn dát denk ik niet.  - persoonlijk zie ik graag de serie direct afgerond worden, maar zover wil ik niet de toekomst in gaan. Preacher liefhebbers wil ik bij deze een hart onder de riem steken en hopelijk zullen er met de tv serie nieuwe liefhebbers bijkomen! Verspreid het Woord!

 

nieuws2015-30.jpg

Link naar reactie

Met ingang van 2016 zullen de onderstaande titels in productie genomen worden. We praten niet meer over release data in deze, maar productie data. Het werkelijke aflevermoment zal aangekondigd worden wanneer de orders aan de distributie centra gegeven worden.

 

Vertigo:

Preacher 4 *

Sandman 6 ^

Fables 7 & 8

100 Bullets 23

 

New 52:

Multiversity 8 & 9 *

Wonder Woman 4 *
Justice League 4 *

Flash 4

Detective Comics 3 & 4

 

DC Universe:

Mortal Kombat X 2

 

nota bene * eerder aangekondigd, deze titels zijn over het jaar heen getild
nota bene ^ tussen liggend deel niet eerder aangekondigd, inmiddels al in productie.

 

Geen verrassende titels en geen meldingen over Dark Horse en Image materiaal. Dat heeft veel te maken met copyright zaken waar ik jullie niet mee zal vermoeien.. of mijzelf :e007:

 

Hiermee komen we op 37 titels die op de verlanglijst komen. Hup weer aan het werk nu dus... wat nu kerstvakantie.... :e010: :e010: :e010:

Link naar reactie

Betekent dit dat ik op onze site in de rubriek Te Verschijnen tabula rasa kan maken en herbeginnen met bovenstaande titels?

 

Nee zeker niet. Zoals gezegd, '37 titels die op de verlanglijst komen'

 

hm mis een regel.. vreemd

 

Van die oorspronkelijke lijst zijn er diverse al in productie of reeds klaar - welke wat precies is ga ik niet op in, hoe nieuwsgierig men hier ook naar zal zijn :e012:

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Tip voor onder de kerstboom, waaronder een titel die in vertaling bij RW is uitgegeven: Batman - Jaar Eén.

 

“Dit verhaal over de begindagen van Bruce Wayne als Batman schetst in de eerste plaats een beeld van een door en door corrupte stad en de effecten die dit heeft op haar inwoners. Niet Batman maar politieluitenant James Gordon heeft de hoofdrol in deze noir die iedereen naar de keel zal grijpen. ‘Jaar Een’ is een aan de perfectie grenzende strip, van script tot lettering. Frank Miller schreef het beste scenario van zijn rijkgevulde carrière. Gekoppeld aan meestertekenaar -en verteller David Mazzucchelli levert dat vuurwerk op. Ieder woord, iedere lijn in deze volledig uitgepuurde strip is weloverwogen. Niks balast. Een masterclass in stripmaken.”

 

Da's nogal is mooie promo hé. ;)

http://stripgids.org/2015/12/strips-onder-de-kerstboom-kristof-spaey/

Link naar reactie

Tip voor onder de kerstboom, waaronder een titel die in vertaling bij RW is uitgegeven: Batman - Jaar Eén.

 

“Dit verhaal over de begindagen van Bruce Wayne als Batman schetst in de eerste plaats een beeld van een door en door corrupte stad en de effecten die dit heeft op haar inwoners. Niet Batman maar politieluitenant James Gordon heeft de hoofdrol in deze noir die iedereen naar de keel zal grijpen. ‘Jaar Een’ is een aan de perfectie grenzende strip, van script tot lettering. Frank Miller schreef het beste scenario van zijn rijkgevulde carrière. Gekoppeld aan meestertekenaar -en verteller David Mazzucchelli levert dat vuurwerk op. Ieder woord, iedere lijn in deze volledig uitgepuurde strip is weloverwogen. Niks balast. Een masterclass in stripmaken.”

 

Da's nogal is mooie promo hé. ;)

 

http://stripgids.org/2015/12/strips-onder-de-kerstboom-kristof-spaey/

 

Als we een tweede druk behalen dan is dat zeker een optie voor een mooie covertekst erbij!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Volhouden! Het wordt NOG beter... tot en MET het einde! 1 van de beste series ooit!!

 

En dat is van een TnA liefhebber de hoogste lof die een reeks kan krijgen :e012: 

 

 

Preacher 1+2 gelezen in deze bezinningsdagen. Eerste deel was geschift, en dat is nog op zijn zachts uitgedrukt. Bij deel twee was ik helemaal in the zone. Heel sterk!!!

 

Dit jaar wil ik gaan pushen voor 3 delen, hoe het ook zij, ik wil de reeks in 2017 af hebben. Kwa vertaling gaat het rap nu.

 

Luister naar Het Woord! :e011: :e011: :e011:

Link naar reactie

En dat is van een TnA liefhebber de hoogste lof die een reeks kan krijgen :e012:

 

 

Luister naar Het Woord! :e011: :e011: :e011:

Zal ik dan hier maar officieel toegeven dat ik ook TWD, INvincible, Elephantmen, Autumnlands, Ratqueens, Ex Machina (ja ik loop achter), Fables (nu enkel nog WOLF-serie dan), Revival en Spawn op mijn lijstje heb staan :)

 

Maar idd. PREACHER is een MUST-HAVE!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Zal ik dan hier maar officieel toegeven dat ik ook TWD, INvincible, Elephantmen, Autumnlands, Ratqueens, Ex Machina (ja ik loop achter), Fables (nu enkel nog WOLF-serie dan), Revival en Spawn op mijn lijstje heb staan :)

 

Voor de duidelijkheid, dit is een beetje een 'in-joke' tussen mij en Richard :e007:  ik tease hem graag met zijn smaak :e012:

Link naar reactie

Ik ontvang geregeld vragen mbt series 'Wanneer komt ... uit' of 'Wat is de planning met ...' Méér vertellen dan wat ik op onze site vermeld kan ik niet. Daar we echter in het eerste kwartaal niets vermeld hebben over de Dark Horse en Image reeksen komen daar momenteel erg veel vragen over.
 
Laat ik daarin wat duidelijk stellen, op onze lijsten 'in voorbereiding' staan de volgende titels:
 
Hellboy Almachtige Worm 
Hellboy Vreemde plaatsen 
Hellboy De Duivel ontwaakt 
Sin City Een Moordvrouw   
Saga 3    

Elk van deze boeken is in vergaande ontwikkeling en wachten om gedrukt te worden - mogelijk is dat sinds mijn laatste update sinds Kerst een drukkerij doorgewerkt heeft maar dat acht ik onwaarschijnlijk.

 

Zijn er meer delen in voorbereiding? Daar ga ik mij dus niet over uitlaten ;) Laten we deze 5 titels eerst op de boekenplanken zien.

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Zoals jullie waarschijnlijk bemerkten, even mediastilte. Onder andere dankzij een fikse griep maar daar zal ik niet te diep op ingaan :e010:

 

Bij de afgelopen twee zendingen ontbraken boeken. De reden om in Januari daar eens fiks in te duiken om uit te wat er aan de hand is - ter verduidelijking, het hoofdkantoor bevindt zich op een totaal andere lokatie dan het magazijn dus je loopt niet zomaar even binnen - 500km... het zijn de grieken die een marathon geen punt vinden, italianen... not so much :e005: geintje natuurlijk  :e012: 

 

Anyway, miscommunicatie blijkt hierin leidend te zijn geweest. Multiversity 7 en Batman Haunted Knight worden alsnog meegestuurd met de komende zending die binnenkort de vrachtwagen ingaan (inclusief 100 Bullets 22, Aquaman 3 en Fables 6)

 

Sandman 4 is in zijn geheel vernietigd. Een enorme drukfout over de algehele lijn - dus ook de Italiaanse versie - was niet te herstellen. Dit deel zal dan opnieuw aangeleverd moeten worden aan de drukker, even afwachten wanneer dat is.

 

Dat was lange tijd onduidelijk, extern weinig te communiceren, intern pfffff :e010:

Link naar reactie

Sandman 4 is in zijn geheel vernietigd. Een enorme drukfout over de algehele lijn - dus ook de Italiaanse versie - was niet te herstellen. Dit deel zal dan opnieuw aangeleverd moeten worden aan de drukker, even afwachten wanneer dat is.

Hopelijk niet te veel kosten.

Link naar reactie

 

Sandman 4 is in zijn geheel vernietigd. Een enorme drukfout over de algehele lijn - dus ook de Italiaanse versie - was niet te herstellen. Dit deel zal dan opnieuw aangeleverd moeten worden aan de drukker, even afwachten wanneer dat is.

 

 

nieuwsgierig! Wat was er fout gegaan?

 

PS blij dat je je beter voelt!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Hopelijk niet te veel kosten.

 

Geen idee. Een boel dingen zijn verzekerd maar wat precies... daar ga ik mij niet mee bemoeien. Maar reken maar uit... over de hele linie, RW Italie, Spanje, Finland, Denemarken en Nederland zijn dat toch snel enkele tienduizenden exemplaren, hup de versnipperaar in.

 

 

nieuwsgierig! Wat was er fout gegaan?

 

Aagje :) Geen idee. Zij het dat ik weet dat de cover opdruk al niet goed zat.

Link naar reactie

Hoeveel delen zouden er moeten verschijnen van Fables?

Is het ook de bedoeling om iets te doen met de neven reeksen?

 

ik geloof dat de reeks in 14 hardcovers uit gaat komen. Daar zit tevens de 'Great Fables Crossover' in. Of we alle mini's gaan uitgeven, daar zijn nu geen plannen over. Kwestie van eigenlijk alles - wat niet is kan komen want Wolf among us wil ik zelf zéér graag zien.

Link naar reactie

Bij Vertigo zitten ze momenteel aan 12. Dus nog 2 te gaan. Zijn de RW-uitgaven identiek?

Als spin-off is Jack of Fables misschien interessant als je die ook in HC-bundels kan uitgeven.

Fairest volg ik al in het Engels, dus daar ga je aan mij geen koper hebben...

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Bij Vertigo zitten ze momenteel aan 12. Dus nog 2 te gaan. Zijn de RW-uitgaven identiek?

Als spin-off is Jack of Fables misschien interessant als je die ook in HC-bundels kan uitgeven.

Fairest volg ik al in het Engels, dus daar ga je aan mij geen koper hebben...

 

Inhoudelijk identiek - ik heb de vormgeving nog steeds niet 1 op 1 vergeleken.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Zoals jullie waarschijnlijk bemerkten, even mediastilte. Onder andere dankzij een fikse griep maar daar zal ik niet te diep op ingaan :e010:

 

Bij de afgelopen twee zendingen ontbraken boeken. De reden om in Januari daar eens fiks in te duiken om uit te wat er aan de hand is - ter verduidelijking, het hoofdkantoor bevindt zich op een totaal andere lokatie dan het magazijn dus je loopt niet zomaar even binnen - 500km... het zijn de grieken die een marathon geen punt vinden, italianen... not so much :e005: geintje natuurlijk  :e012:

 

Anyway, miscommunicatie blijkt hierin leidend te zijn geweest. Multiversity 7 en Batman Haunted Knight worden alsnog meegestuurd met de komende zending die binnenkort de vrachtwagen ingaan (inclusief 100 Bullets 22, Aquaman 3 en Fables 6)

 

 

Wanneer zouden deze in de winkel moeten liggen?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...