Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Zolang je maar die vreselijke tekening van Frank Miller niet uitgeeft!

 

 

Maak je geen zorgen, ik vind zijn werk op Sin City schitterend maar voor posters is zijn huidige stijl voor mij uit den boze. Ik denk dat ik met deze gebruikte tekening een vrij gemiddeld geaccepteerde tekening heb :e012:  althans... ik heb nog geen negatief geluid gehoord behalve dan... waarom kan je mij er geen opsturen?? :e007:

Link naar reactie

Durf ik het te zeggen? Roep ik bij deze Murpy's Law in leven? Ik hoop het niet want het is zover, de orders worden verzameld voor Preacher 2!!! Hoera!! Pak van mijn hart!

 

Daarnaast:

 

BATMAN PENGUIN AND PREJUDICE

GREEN LANTERN NEW 52 3

SUPERMAN HARVEST

BATMAN HAUNTED KNIGHT ABSOLUTE

 

Yep, Batman Batman en nog eens Batman... zijn er nog zendingen waar hij géén rol in heeft? :e012:

 


 

Link naar reactie

Een keer jullie dit Batman-lijstje compleet hebben uitgegeven, laat ik champagne bezorgen: http://www.stripspeciaalzaak.be/Toppers_Batman.html

 

Dat is niet geheel eerlijk hé :e012: er staan tv series en films in dat lijstje...

 

Maarre als het aan mij ligt zal All Star Robin, ook al gaat die nu afkomen, NOOIT vertaald worden. Worst. Book. Ever.

Link naar reactie

Ik zie bij 'te verschijnen' nog geen nieuwe saga staan, wanneer mogen we het volgende deel verwachten?

 

Dat weet ik nog niet zeker, maar ik verwacht dat we in het 2e of 3e maand van het nieuwe jaar dit deel zullen zien. Alles ligt klaar ervoor, nu het 'drukmoment' nog. We zijn momenteel nog zéér druk met de planning voor de eerste maanden van 2016 aan het rondkrijgen vandaar ook nog even géén informatie daarover.

 

Overigens heb ik nu op de website een wat ouderwetse manier van nieuwsbrief aanvragen toegevoegd, de database is helaas ontoegankelijk voor mij. Maar op deze manier gaat het ook lukken ;)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Nieuwste zending is aangekomen bij de distributeurs, uiteraard nog even navragen of het komende dagen bij je lokale winkel ligt. Indien alles goed verloopt - maar laat ik daar tegenwoordig weinig vertrouwen in hebben... - dan hebben de SSZ ook een poster die bij aankoop meegaat.

 

Morgen worden de boeken bij onze Nederlandse klanten uitgeleverd, overmorgen bij onze Belgische klanten, voor het weekend verkrijgbaar :)

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In de aankondiging voor het eerste kwartaal schitteren wij door afwezigheid. Dit roept vragen op en die zou ik graag willen beantwoorden.

 

Helaas kan ik dat (nog) niet. Op het punt na dat er allerlei rechten opnieuw besproken moeten worden met DC (of beter gezegd, Warner). We hebben plannen en daarvan kan ik momenteel wel zeggen dat het niet door iedereen positief opgenomen zal worden. Dat gezegd hebbende, in 2016 willen we hard doorwerken om de Nederlandstalige markt te veroveren en zetten we zelfs een stapje harder. We verwachten dat we ons uitgeef schema bijgetrokken hebben.

 

Feit is in ieder geval dat 100 Bullets afgerond zal zijn in 2016. Voor meer, even geduld!

Link naar reactie

Ik vind het eerlijk nogal een "vaag" bericht. Schept meer onduidelijkheid dan het vragen beantwoord.
Als ik het goed begrijp verschijnen er in Q1 geen uitgaves van jullie in het Nederlands omdat jullie in onderhandeling zijn over de rechten. Klopt dat?

En jullie plannen, wie worden daar niet vrolijk van? Wij als lezers of mensen binnen de uitgeverswereld?

Want als je plannen hebt om de NL markt te veroveren zullen er toch meer uitgaves komen?

 

Graag meer duidelijkheid. Want dit soort berichten wekt alleen maar meer onrust op.

Link naar reactie

Ik vind het eerlijk nogal een "vaag" bericht. Schept meer onduidelijkheid dan het vragen beantwoord.

Als ik het goed begrijp verschijnen er in Q1 geen uitgaves van jullie in het Nederlands omdat jullie in onderhandeling zijn over de rechten. Klopt dat?

 

Nee, ik zeg dat we in de aankondigingen voor het eerste kwartaal niet genoemd worden. De reden is dat we nog geen 100% duidelijkheid hebben dat wat we gepland hebben we ook daadwerkelijk mogen uitgeven.

 

Veroveren van markt gebeurt niet door méér uit te geven maar door méér lezers te vinden. Dát is ons belangrijkste en voornaamste doel.

 

Wat A en B zeggen betreft, zoals jullie weten zeg ik iets wannéér ik iets kan zeggen. B volgt. ZSM.

Link naar reactie

Inderdaad dacht eerst dat jullie er mee op hielden.

Maar daarna zeg je dan dat je in 2016 Nederland wil veroveren.

 

Dit is geen goede communicatie, beetje raar want jullie zijn in het verleden steeds heel duidelijk geweest. Denk dat je dan beter had gezwegen.

 

Punt is dat door het zwijgen - niet vermeld staan in de aankondigingen van Van Ditmar bijvoorbeeld - er vragen worden gesteld. Ik snap werkelijk niet wat er zo onduidelijk is aan mijn melding dat ik nu nog niks over 2016 kan zeggen. Ik vraag om geduld tót ik die vragen kan beantwoorden. Niet meer, niet minder. Duidelijk toch?

Link naar reactie

Ik snap dat je duidelijkheid wilt geven, maar misschien had je het iets anders moeten verwoorden. Dit roept veel vragen op. Waarom niet iets in de trant van: Doordat we nog in gesprek zijn met DC kunnen we helaas onze releases voor het eerste kwartaal nog niet kenbaar maken, vandaar dat we onbreken op de lijst bij Van Ditmar. Zodra de gesprekken afgerond zijn zal ik onze releases bekend maken. Maar reken er vast op dat er een paar mooie verrassingen bij zitten.

Link naar reactie

Communicatie is inderdaad nog een werkpunt. Je vertelt op dit forum graag en met gretigheid over RW, en terecht! Dat is een blijk van enthousiasme en motivatie. Maar ik ervaar vaak dat je ofwel te veel ofwel te weinig zegt. Ik zou het aantal excusen en uitleg om te verklaren waarom titels niet of pas veel later verschijnen ook drastisch reduceren. Je hebt er goede bedoelingen mee om daar helder en duidelijk in te zijn, maar op den duur wordt het een beetje een lachertje en weten we zelf niet meer wat het nu weer zal zijn. Het is trouwens al een vast onderdeel geworden van de nieuwsbrieven. Vertel over concrete zaken, promoot de werkelijke verschijningen en los geen nieuws zolang het niet met zekerheid is te verklaren.

Link naar reactie

Communicatie is inderdaad nog een werkpunt.Je vertelt op dit forum graag en met gretigheid over RW, en terecht! Dat is een blijk van enthousiasme en motivatie. Maar ik ervaar vaak dat je ofwel te veel ofwel te weinig zegt.

 

Dan zou ik zeggen, communiceer dan maar eens terug en vraag. Tot op heden zijn op de diverse meldingen die ik hier gemaakt heb amper reacties gekomen. Communicatie gaat 2 kanten op en dat zou jij zeker moeten weten. Voor zover ik weet is dit je éérste directe reactie.

 

 

Ik zou het aantal excusen en uitleg om te verklaren waarom titels niet of pas veel later verschijnen ook drastisch reduceren. Je hebt er goede bedoelingen mee om daar helder en duidelijk in te zijn, maar op den duur wordt het een beetje een lachertje en weten we zelf niet meer wat het nu weer zal zijn. Het is trouwens al een vast onderdeel geworden van de nieuwsbrieven.

 

Ja, ik zal net als bijna iedere andere uitgeverij gewoon niks zeggen. Er ís interesse naar en ik krijg daar vragen naar dus dan geef ik antwoord.

 

'vast onderdeel' het is van de 5 nieuwsbrieven 3 maal een onderdeel geweest. Relevant? Leek me wel. Maar lees het anders maar gewoon niet. Het is optioneel.

 

 

Vertel over concrete zaken, promoot de werkelijke verschijningen en los geen nieuws zolang het niet met zekerheid is te verklaren.

 

Concreet. Moet ik alles gaan noemen wat ik als concrete zaken gemeld heb? Blader hier terug, bekijk facebook en lees de site. nuff said

 

promoot. Of je checkt je mail niet of je bent nu gewoon flauw bezig. Daarnaast heb je géén benul van hoeveel moeite ik doe om recensies te kunnen krijgen in bladen die er toe doen. Een uiterst ondoordachte en zure kritiek van je.

 

Geen nieuws. Zie concreet.

Link naar reactie

Mijn excuses dan. Maar ik blijf erbij dat er wat schort aan de inhoud, laat staan de manier van de boodschappen. Dat ik ten eerste al hier reageer, is een uitzondering. Ik schrijf je voor andere kwesties liever rechtstreeks aan, zoals al vaker is gebeurd.

Dat andere uitgeverijen niet of nauwelijks communiceren op de manier zoals jij het doet, is hun weloverwogen keuze. Van veel van die uitgevers weet ik ook waarom ze dat niet doen, en daar hebben ze nog gelijk in ook. Het zou anders altijd weer neerkomen op het maken van beloftes - want dat wordt bijna geëist door een verlangend publiek zoals hier - en het latere uitleggen waarom die beloftes niet zijn nagekomen. Je ondervindt er nu zelf de nadelen van. Ik zou het beter ook al langer niet meer doen, want op den duur associeert men de boodschapper met het aanbod, ten goede en ten kwade. Hoeveel potentiële klanten heeft onze overleden vriend Eddy van Medusa niet verloren met zijn brutale berichten hier? Waarmee ik niet beweer dat jij brutaal bent, integendeel.

Laten we wel wezen, niemand twijfelt aan je onophoudelijke inspanningen, dat zien we bijna dagelijks en ik lees het allemaal, maar mijn 'goede raad' aan jou is om op te letten met excuusberichten (want die zijn er echt wel veel, 3 op 5 in de nieuwsbrieven bijvoorbeeld is echt geen goede score) via gelijk welk medium en het voorhouden van vooruitzichten waar we verder enkel het raden naar hebben. Dat eerste wekt uiteindelijk wrevel op, aan het laatste hebben we in feite niets.

Link naar reactie

Mmm, niet helemaal mee eens.

Als ik aankondigingen zie op de SSZ-site en die zaken verschijnen niet in de beloofde maand (of zelfs jaar...) dan weet ik toch graag waarom niet.

Als daar echter geen uitleg op komt dan begin ik al achterdochtig te worden. Als de SSZ dan vooruitzichten van bepaalde uitgeverijen schrapt dan word ik nog achterdochtiger. En de SSZ gaat hier zeer goed mee om hé. Het is helemaal niet aan de SSZ-site om bepaalde zaken te verklaren, ontkrachten, etc. Dit is een one-way informatiekanaal.

 

De SSZ-site is ook een heel ander medium dan een forum. En social media nog een ander medium.

Op de SSZ-site verwacht ik concrete, bevestigde, formele en betrouwbare info. Op een forum als dit mag het zeker losser en informeler. Social media van uitgeverijen is eigenlijk puur een digitaal reclameblaadje. 

 

RW gaat misschien wat te veel de kant op naar overcommunicatie op dit forum. Het is natuurlijk een keuze: wacht je met antwoorden tot je een vraag krijgt of informeer je al upfront. De communicatie vooraleer de vraag nog maar komt vind ik eigenlijk chapeau. Over de vorm zoals hierboven gehanteerd kan je wel discussiëren natuurlijk, da's een werkpunt.

Ik vind dat RW op dit forum een verrijkend inzicht geeft in hoe zaken er aan toe gaan in het uitgeverswereldje en met welke tegenslagen je allemaal te maken kan krijgen. Als forummer/striplezer vind ik dat bijzonder interessant. En RW schat planningen dikwijls e rooskleurig in, maar dat is ook eigen aan enthousiasme. Ik waardoor ook sterk de eerlijkheid waarmee RW hier post.

 

@RW: wat mij betreft, je niet laten afschrikken. Vandaag Preacher 2 trouwens zien liggen in de SSZ. Nog niet gekocht, maar denk dat ik er wel 'ns aan ga beginnen.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
RW gaat misschien wat te veel de kant op naar overcommunicatie op dit forum. Het is natuurlijk een keuze: wacht je met antwoorden tot je een vraag krijgt of informeer je al upfront. De communicatie vooraleer de vraag nog maar komt vind ik eigenlijk chapeau. Over de vorm zoals hierboven gehanteerd kan je wel discussiëren natuurlijk, da's een werkpunt.

 

@RW: wat mij betreft, je niet laten afschrikken. Vandaag Preacher 2 trouwens zien liggen in de SSZ. Nog niet gekocht, maar denk dat ik er wel 'ns aan ga beginnen.

 

Afschrikken, nee. Maar ik zal de vorm zeker overwegen. Zoals gezegd, ik ben ook maar een mens en soms zie je niet wat je doet tot je er op gewezen wordt.

 

Wat Preacher aangaat, je weet dat je bij 1 moet beginnen? :e005:

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...