Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Ik wacht met smart op de verschijning.

 

Heb eerst mijn handen vol aan het doorlezen van de aangeschafte delen van de laatste batch week 4 :e005:. Vooral delen Neverwhere, Batwoman en Night Owl zien er weer veelbelovend uit. (Ik zag dat Batwoman weer op het matte papier was afgedrukt :e010:

 

Bij het doorlezen van de lijst met verschenen delen in de nieuwsbrief zag ik dat de Lange Haloween 33,95 kost. Is deze in prijs verlaagd?

 

mat???? Gloeiende...

 

Halloween moet ik even nakijken. Misschien dat ik daar toch een foutje in heb gemaakt.. :(

 

Wat overige Batman uitgaves aangaat. Uhm... er komt méér! Daar hou ik het even bij, vandaag of morgen mag ik één en ander weer vrijgeven.

Link naar reactie

Correct, ik was van plan te gaan lobbyen voor deze vertaling maar dat bleek niet nodig - hij stond al op de verlanglijst. Hij zal in het deluxe formaat - niet album maar tussen gewoon en album in - verschijnen. Ik denk dat ik bij het (her)lezen hiervan waarschijnlijk ook weer een traantje weg zal pinken zoals destijds met 'Wals met Bashir'

Link naar reactie

Het verbaasde me dat dit al niet veel langer geleden vertaald is. RW kan er maar wel bij varen.

 

Tja, dat is het vervelende van die grote uitgeverijen als Marvel en DC, veel materiaal is enkel uit te geven wanneer je een pakket neemt. Enkelvoudige opties op vertalingen zijn dun gezaaid bij ze - wat weer bij de kleinere jongens makkelijker gaat gelukkig ;) Vandaar dat we met Image en Dark Horse aan de slag kunnen zo af en toe

Link naar reactie

Is er interesse of mogelijkheid om IDW's "My Little Pony" te vertalen ?  Loopt zeer goed in de Verenigde Staten en zou hier ook wel kunnen aanslaan, zelfs in traditionele boekhandels.

 

Voor wat ik weet heeft IDW lastige constructies voor vertaal opties. Dat gezegd hebbende, My Little Pony? Persoonlijk wil ik me er juist voor inzetten om meer volwassen materiaal uit te brengen. Voorlopig hebben we met DC, Vertigo, Image en Dark Horse al keus genoeg en duik ik liever in andere populaire uitstapjes als Vampire Diaries - al is dat mijn persoonlijke voorkeur ook niet. MLP mag iemand anders oppikken of we moeten een tweede kids uitgeverij gaan opzetten...

 

(arrrgghh... wat zeg ik... ik heb al mijn handen vol aan één :) )

Link naar reactie

Voor Locke & Key zou ik door het vuur gaan, absoluut. Maar hoe graag ik ook ALLES vertaald zou willen zien, we moeten eerst de markt laten groeien. De bijna verdubbeling ten opzicht van jaar 1 is al een beste groei geweest. Mijn persoonlijke visie is dat we 3 tot 5 jaar nodig hebben om stevig in de markt te staan. Wil ik naar 100 produkten per jaar? 200? Ja natuurlijk. Is het realistisch? Nu nog niet, zo simpel ligt het.

Link naar reactie

Correct, ik was van plan te gaan lobbyen voor deze vertaling maar dat bleek niet nodig - hij stond al op de verlanglijst. Hij zal in het deluxe formaat - niet album maar tussen gewoon en album in - verschijnen. Ik denk dat ik bij het (her)lezen hiervan waarschijnlijk ook weer een traantje weg zal pinken zoals destijds met 'Wals met Bashir'

Over strips gesproken die binnenkomen "Pride of Bagdad" van Vertigo hoort daar zeker bij.

Link naar reactie

Is er een land dat jullie ook Spawn gaan uitgeven?

 

ik neem aan dat je kans bedoelt

 

Op het moment zeker niet. DC blijft onze 'hofleverancier' en Spawn zou een grote belasting hierin zijn. Indien markt het toelaat dat we groeien naar meer en meer uitgaves, tja, 'sky is the limit'. Ik zeg geen nooit, maar persoonlijk zie ik dit in de komende paar jaren sowieso niet gebeuren.

 

@boom

 

Wakker worden, inmiddels zijn we naast DC en Vertigo Image en Dark Horse aan het uitgeven (of in productie):

 

Hellboy (DH)

Sin City (DH)

Saga (Image)

Fifth Beatle (DH)

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...