Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Deze verschijnt inderdaad enkel in hardcover. De markt is (nog?) niet groot genoeg om met varianten te komen. Dit is geen one-shot, maar een mini serie en zal 2 delen kennen.

 

En net als iedere andere Bullets fan hopen we dat Azzarello/Rizzo méér van deze series gaan maken ;)

bedankt voor je antwoord, alhoewel ik het niet volledig begrijp.

volgens mij is HC een variant op SC ?

Link naar reactie

Oké, vandaag de site enigszins opengebroken. De komende tijd zal ik gebruiken om functies toe te voegen aan de site die hiervoor niet aanwezig waren. Zo heb ik momenteel een Veelgestelde Vragen online gezet (onder Informatie) in ruwe opzet.

 

Besluit 1. Ik pas de site dusdanig aan zodat ik niet meer afhankelijk ben van de programmeur.

Besluit 2. Hierdoor kan ik de contact optie realiseren zoals het hoort.

Besluit 3. Ik ga een nieuwsbrief opzetten. Nog geen idee hoe, maar het zat mij ook al niet helemaal lekker. Ook al vind ik het nog steeds iets uit de vorige eeuw ;)

Link naar reactie

Er is tussen de overstromingen in Italie (het land is één grote blubberbende....) een gaatje gevonden om een levering hierheen te sturen. Dit weekend zijn de distri's bevoorraad en vandaar uit uiteraard de winkels.

 

Waarom ik dit meld? Omdat er nogal wat met smart op Saga zitten te wachten! Bij deze dus en de totale lijst is als volgt:

 

100 Bullets Brother Lono
Batman Kidz 2
Batman Harley Quinn 2
Transmetropolitan 10
Saga 1
Batman Dark Knight 1 Angsten

 

De eerste serie is dus afgerond - de oneshots komen er dan nog aan van Transmetropolitan. Ben ik uitermate trots op, want dat is niet bepaald een hoogvlieger gebleken in de verkoop...

Het zal me benieuwen wat de impact zal zijn wanneer men weet dat we afmaken wat we beginnen ;)

Link naar reactie

Alleszins mijn complimenten en alle lof.

 

zoals ik op een ander forum gezegd heb, aan het einde van het jaar zal hij op mijn lijstje staan van zaken waar ik trots op ben ;)

 

1. Met stip, onze release van Justice

2. Het uitverkopen van Joker

3. Eigenlijk een gedeelde plek met 2, het uitverkopen van Killing Joke. Kostte meer tijd maar is in principe al wel een heruitgave.

4. Het afronden van Transmetropolitan

5. Het afronden van Before Watchmen

Link naar reactie

Komen er nog zo'n uitgaven als Justice?

 

Kan, maar er zijn niet veel verhalen die een dergelijke dikte hebben. De volgende komen in de buurt:

Absolute Frontier (versie van The New Frontier van Darwyn Cooke)

League of Extraordinary Gentlemen

Crisis on Infinte Earths

 

Één die groter kan zijn zou een totale bundeling van beide Absolute Editions van Planetary zijn, maar dan zouden we Promethea niet kunnen laten liggen en daar een tweedelige variant van maken. Zo niet, dan dus 2 en 3 en dat is het weer meer als For Tomorrow (ook niet verkeerd ;) )

 

Justice heeft domweg veel materiaal ;)

 

Dit zeg ik nu even uit mijn blote hoofd, dus misschien zie ik er één over het hoofd die gelijkwaardig zou kunnen zijn.

 

Ten overvloede - ik beloof hier niet mee dat één van deze titels in de planning zit. Al weet ik wel dat bepaalde vertalers sommigen erg graag zouden doen ;)

Link naar reactie

Slipcase, of lekker op zijn Nederlands boxen :P staan nog niet op de agenda. Een box voor Before Watchmen staat in de planning al hebben we nog geen idee hoe we dat precies gaan aanpakken ;) Zal een leuke 'testcase' :D worden.

 

zou het niet leuk zijn als daar dan ook Watchman bijzit op hetzelfde formaat?

Watchmen zou dan ook zo'n absolute edition kunnen zijn zoals Justice.

Link naar reactie

Ik zag vandaag deel 1 van Saga liggen in de stripwinkel. Ooooo wat heb ik spijt dat ik dat al in het Engels volg... :(

 

Tot nog toe zijn wij de enige met een hardcover... (ja ik weet dat de omnibus HC er komt ;) ) maar helaas wist ik eind 2012 nog niet eens van het bestaan van RW... anders had ik het aangekondigd

 

aargh, even geen geld maar het staat nog op de aan te kopen lijst.

 

Zoals je weet raken er spullen uitverkocht, maar niet zo rap ;)

Link naar reactie

Over uitverkocht raken gesproken, welke edities dreigen dan wel uitverkocht te raken?

 

De reeks 100 Bullets gaat rap de deur uit bij het RW magazijn. Before Watchmen mogen we ook zeker niet over klagen. Green Arrow, Hiketeia en Noel zijn van de one shots nu het meest in de 'gevarenzone'.

 

Overigens zijn het voorál de one shots - we zitten duidelijk met de erfenis van niet afgemaakt materiaal van onze illustere voorgangers. Grote uitzondering is dus 100 Bullets. Daarnaast Fables, die loopt heel lekker - maar zeker niet in de gevarenzone. Mijn verwachting is dat wanneer we volgend jaar Preacher weer op de rit hebben deze snel zal volgen.

 

Ik zie de volgende vraag dan al weer komen ;) Hoe zit het met herdrukken?

Daar kan ik nog geen beloftes op maken. Zoals jullie misschien weten drukken wij in bijna alles mee met de Italiaanse uitgaves. Sinds enige tijd ook andere landen - Spanje bijvoorbeeld - en daar zullen zeer waarschijnlijk in 2015 nog meer bijkomen. Zou enkel voor Nederland gedrukt worden, dan wordt dat een kostbare zaak. Iets wat zeer goed terug te zien aan de beurs comic die vergeleken mag worden met de Multiversity comic die we in 2015 uitgaan geven. Het verschil is 40%...

 

Wat weer leidt tot de volgende vraag... de beurscomic. Die is echt vervloekt ;) Voor nu indien men een exemplaar wil hebben, stuur mij een berichtje. Dit zijn 'kale' dus zonder handtekening van Romano. Ik regel dan één per persoon. Het is spijtig maar wanneer ik moet bemerken dat op beurzen erin gehandeld wordt dan naait dat én de gewillige lezer én ons als uitgever. Ik wil niet dat iemand méér betaalt dan de prijs die er op staat. Ik ben over het algemeen een aardige jongen maar mocht ik dat ooit nog een keer zien dan sla ik echt door.

Link naar reactie

De reeks 100 Bullets gaat rap de deur uit bij het RW magazijn. Before Watchmen mogen we ook zeker niet over klagen. Green Arrow, Hiketeia en Noel zijn van de one shots nu het meest in de 'gevarenzone'.

 

Overigens zijn het voorál de one shots - we zitten duidelijk met de erfenis van niet afgemaakt materiaal van onze illustere voorgangers. Grote uitzondering is dus 100 Bullets. Daarnaast Fables, die loopt heel lekker - maar zeker niet in de gevarenzone. Mijn verwachting is dat wanneer we volgend jaar Preacher weer op de rit hebben deze snel zal volgen.

 

Ik zie de volgende vraag dan al weer komen ;) Hoe zit het met herdrukken?

Daar kan ik nog geen beloftes op maken. Zoals jullie misschien weten drukken wij in bijna alles mee met de Italiaanse uitgaves. Sinds enige tijd ook andere landen - Spanje bijvoorbeeld - en daar zullen zeer waarschijnlijk in 2015 nog meer bijkomen. Zou enkel voor Nederland gedrukt worden, dan wordt dat een kostbare zaak. Iets wat zeer goed terug te zien aan de beurs comic die vergeleken mag worden met de Multiversity comic die we in 2015 uitgaan geven. Het verschil is 40%...

 

Wat weer leidt tot de volgende vraag... de beurscomic. Die is echt vervloekt ;) Voor nu indien men een exemplaar wil hebben, stuur mij een berichtje. Dit zijn 'kale' dus zonder handtekening van Romano. Ik regel dan één per persoon. Het is spijtig maar wanneer ik moet bemerken dat op beurzen erin gehandeld wordt dan naait dat én de gewillige lezer én ons als uitgever. Ik wil niet dat iemand méér betaalt dan de prijs die er op staat. Ik ben over het algemeen een aardige jongen maar mocht ik dat ooit nog een keer zien dan sla ik echt door.

Dat is niet tegen te houden.

Lang geleden gaf ik een feest ter gelegenheid van de tiende Urbanusstrip.

Iedereen kreeg een speciaal gelegenheidsalbum cadeau.

Zeer tot mijn verbazing zetten twee van mijn 'vrienden' hun album de volgende week al te koop .

Ik ergerde me kapot, maar vele jaren later later heb ik geleerd om ermee te leven.

Link naar reactie
Zeer tot mijn verbazing zetten twee van mijn 'vrienden' hun album de volgende week al te koop .

Ik ergerde me kapot, maar vele jaren later later heb ik geleerd om ermee te leven.

 

Met sommige dingen kan ik leven, maar niet dat iemand onder de noemer 'bijzonder item' voor 50% meer verkoopt. Dat is nu ook al een keer gedaan met de misdruk van Batman Jaar Een. En zo bijzonder was dat helaas niet het aantal misdrukken...

Link naar reactie

De waarde van die misdruk zou ik niet overschatten... ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat van de oorspronkelijke oplage maar weinig is verruild voor een goed exemplaar.

 

Dat moet ik nog eens navragen hoeveel er uberhaupt direct zijn teruggekomen van de 1e bestelling. Ik weet wel dat het materiaal wat nog in Italie lag direct door de worstenmolen zijn gegaan.

 

Zoek je een Nederlandstalige comic die bijzonder is én waar terecht geld voor te vragen is, kijk dan eens uit naar enkel het in proefdruk verschenen materiaal van onze voorgangers zoals:

Fillmspecial Blade, Batman (Classics 135) en Superman (Classics) 126

 

Drie items waarvan ik weet dat daar daadwerkelijk maar een handvol van zijn. Happy hunting ;)

Link naar reactie

Goh, zijn ook die twee Classics wel gedrukt maar niet uitgegeven (en toch deels naar de markt gelekt)? In die gevallen ging het dan om de laatste delen van de series... de Blade-filmspecial was een heel ander verhaal. Afgezien van de verzamelwaarde heb je helemaal niets aan dat boekje ;) Toch ben ik wel blij dat ik hem ergens heb staan!

Link naar reactie

Goh, zijn ook die twee Classics wel gedrukt maar niet uitgegeven (en toch deels naar de markt gelekt)? In die gevallen ging het dan om de laatste delen van de series...

 

Of ze ooit naar de markt zijn gelekt weet ik niet. Ik weet dat ze gedrukt zijn en nagekeken. Kans is groot dat ze vernietigd zijn. Dat maakt de interesse factor des te groter :)

Link naar reactie

Precies... die Blade-uitgave zou ook op (letterlijk) een handvol uitgaven na zijn vernietigd. Die zijn naar verluidt allemaal binnen de burelen van Juniorpress gebleven... waar ik mezelf dan ook maar even toe reken. Toch weet je het nooit... en als er een opduikt? Dan hangt het weer af van de bekende gek die er misschien wat voor geeft.

Link naar reactie

Of ze ooit naar de markt zijn gelekt weet ik niet. Ik weet dat ze gedrukt zijn en nagekeken. Kans is groot dat ze vernietigd zijn. Dat maakt de interesse factor des te groter :)

 

Ze zijn waarschijnlijk allemaal verdwenen. Batman Classics 135 en Superman Classics 126 staan in ieder geval niet op Catawiki. 

 

Als er iemand een heeft en wil verkopen, zou ik hem eerst bij Catawiki in de catalogus zetten en daarna in de veiling gooien.

Link naar reactie

Ze zijn waarschijnlijk allemaal verdwenen. Batman Classics 135 en Superman Classics 126 staan in ieder geval niet op Catawiki. 

 

Als er iemand een heeft en wil verkopen, zou ik hem eerst bij Catawiki in de catalogus zetten en daarna in de veiling gooien.

 

Met alle respect voor het werk wat ze doen, ik zou Catawiki niet als de autoriteit zien van wat er bestaat of niet bestaat. Hun catalogus op gebied van comics is verre van compleet terwijl er online genoeg terug te vinden is.

Link naar reactie

Met méér dan schaamrood heb ik vandaag moeten ontdekken dat de catalogus vol zit met foute prijzen. Sommige te hoog, sommige te laag. Ik heb de catalogus hersteld, maar helaas zijn er sinds Breda fiks wat analoge versies de wereld over gegaan. Zal ons leren om niet de gebruikelijke drukker te gebruiken... :(

 

Als toevoeging voor degenen die hem analoog hebben, een PDF lijst met alle uitgaves en prijzen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...