Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Hoezo deel 1?

En niet de library edition lijn volgen? 2 in 1 boek.

 

Deel 1 t/m 3 kun je nog voor een tientje kopen (blijkbaar was er heel veel van gedrukt bij de vliegende hollander).

Dus denk dat deze niet echt gaat verkopen.

 

Hoezo deel 1 - het beleid van RW is om een reeks in het geheel uit te geven.

library edition - simpel antwoord, we volgen wat er in Italie uitgebracht wordt.

 

niet echt gaan verkopen - we zullen zien. Onze verwachting is ook dat deel 4 meer zal gaan verkopen, maar er zullen genoeg liefhebbers zijn die een reeks willen hebben in één formaat.

Link naar reactie

niet echt gaan verkopen - we zullen zien. Onze verwachting is ook dat deel 4 meer zal gaan verkopen, maar er zullen genoeg liefhebbers zijn die een reeks willen hebben in één formaat.

 

In dit geval zou ik toch niet verwachten dat er veel mensen zijn die drie delen  extra gaan kopen, zodat ze deel vier in hetzelfde formaat gaan krijgen.

Link naar reactie

In dit geval zou ik toch niet verwachten dat er veel mensen zijn die drie delen  extra gaan kopen, zodat ze deel vier in hetzelfde formaat gaan krijgen.

 

Tja, laat ik maar in herhaling vallen, we zullen zien. Gaat het wel goed, dan is de kans aanwezig dat we meer materiaal gaan oppakken wat is laten liggen door voorgangers. We maken eerst maar eens af wat op ons bordje ligt, dusse.... Pee, vertalen jij!! :D

 

And on that note...

 

met nog wat materiaal wat onderweg is, is de volgende lading alweer aangeboden aan de distri's

Fables deluxe 4

Transmetropolitan 11

Before Watchmen Nite Owl

Superman For all Seasons

Batwoman 1 Hydrologie

 

Zal begin januari worden, dus nét niet in 2014 Before Watchmen en Transmetropolitan afgemaakt. Het zij zo, ik ben er nog steeds verrotte trots op

Link naar reactie

Tja, laat ik maar in herhaling vallen, we zullen zien. Gaat het wel goed, dan is de kans aanwezig dat we meer materiaal gaan oppakken wat is laten liggen door voorgangers. We maken eerst maar eens af wat op ons bordje ligt, dusse.... Pee, vertalen jij!! :D

Dat dacht ik niet! Mijn kerstvakantie is begonnen! Mijn laatste vertaling van 2014 is af... nou ja, klaar om te worden proefgelezen... dus ik ga het er lekker van nemen ;)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Felicitaties aan de mensen van RW.Jullie uitgaves zien er ook steeds prachtig uit.

Enfin, na meer dan 30 jaar in de Franco-Belgische strip te neuzen heb ik echt veel zin om me in de Comic wereld te wagen.

Ik schaf me binnenkort enkele albums van jullie aan (Preacher , 100 Bullets en nog andere via recensies Stripspeciaalzaak)

Een nieuwe wereld gaat wellicht open ....

Link naar reactie

RW is van 36 uitgaven in 2013 naar 63 in 2014... en daarmee naar een vijfde plaats gestegen in het Stripjaarrapport van stripspeciaalzaak.be. Bij de eerste zending van 2015 zit dus de honderdste uitgave... in minder dan twee jaar tijd. Toch wel iets om trots op te zijn!

 

Verrotte trots. En omdat het eigenlijk nog net in 2014 aankwam reken ik Batman Jaar Twee tot nummer 100. Wat is een passender titel voor twee jaar RW?

 

Felicitaties aan de mensen van RW.Jullie uitgaves zien er ook steeds prachtig uit.

Enfin, na meer dan 30 jaar in de Franco-Belgische strip te neuzen heb ik echt veel zin om me in de Comic wereld te wagen.

Ik schaf me binnenkort enkele albums van jullie aan (Preacher , 100 Bullets en nog andere via recensies Stripspeciaalzaak)

Een nieuwe wereld gaat wellicht open ....

 

 

Dank voor de felicitaties. Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

 

(en natuurlijk dank aan Stripspeciaalzaak!)

Link naar reactie

Ineens het bewijs dat we nuttig zijn.

 

Credit where credit is due. Door de jaren heen is er qua media weinig aandacht gegeven aan comics in de strip industrie en ik ben alleen maar blij met initiatieven als deze. Het is ook de reden dat ik eigenlijk een keer een rondje wil maken bij alle SSZ'en die er zijn - wat waarschijnlijk een droom zal moeten blijven ;) . In Nederland hebben wij veel te danken aan Yendor en De Noorman - daarmee niet gezegd hebbende dat andere zaken zich niet voor ons hebben ingespannen maar van hen weet ik veel ;)

Link naar reactie

Ik ben inmiddels wel benieuwd naar de inhoud van de nieuwsbrief, wanneer is deze te verwachten. 

 

En gezien de voorkant van de nieuwsbrief uit the Wake, is het mogelijk dat de volledige tekst uit de gedeeltelijk weggevallen tekstbalonnetjes te publiceren.

Ik heb het 2e deel even appart gehouden tot deze bekend was.

Link naar reactie

Ik wacht met smart op de verschijning.

 

Heb eerst mijn handen vol aan het doorlezen van de aangeschafte delen van de laatste batch week 4 :e005:. Vooral delen Neverwhere, Batwoman en Night Owl zien er weer veelbelovend uit. (Ik zag dat Batwoman weer op het matte papier was afgedrukt :e010:

 

Bij het doorlezen van de lijst met verschenen delen in de nieuwsbrief zag ik dat de Lange Haloween 33,95 kost. Is deze in prijs verlaagd?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...