Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

ow gawd... als ik die lunatics moet aanprijzen... dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen... Sorry voor de liefhebbers maar die is het gelukkig niet. Ik vind hun schrijfwerk amateuristisch, het tekenwerk platvloers.

We gaan deze draad niet vervuilen maar ik moet toch even grrrr zeggen: I :love: Luna!

Link naar reactie

In totaal zijn er op verschillende fora diverse titels geroepen, de hint 'Dodelijke strijd, is het nu spel of niet?' lijkt niemand zich aan te durven branden. Hiermee níét zeggende dat de overige geraden zijn, maar bij deze wil ik voor deze titel nog een tipje geven.

 

Dodelijke strijd, is het nu spel of niet? We konden dat alles in het midden laten. Wat zeker is, is dat het géén 3d is, wel 10 en nu uit de onderwereld komt...

Link naar reactie

Untitled-2.jpg

 

Idiote maand dit... druk met het derde kwartaal, druk geweest met DCC, druk al weer voor de volgende beurs en het maken van reclame voor een paar speciale uitgaves van RW. En dan doet mijn provider lastig... grmbl

Hierdoor mails gemist over de laatste batch die we deze maand uitbrengen - daaraan is toegevoegd Yossel en Hellboy 4. Gelukkig toch een volle lading dus ;) Deze of volgende week in je winkel te vinden.

Link naar reactie

Untitled-2.jpg

 

Idiote maand dit... druk met het derde kwartaal, druk geweest met DCC, druk al weer voor de volgende beurs en het maken van reclame voor een paar speciale uitgaves van RW. En dan doet mijn provider lastig... grmbl

 

Hierdoor mails gemist over de laatste batch die we deze maand uitbrengen - daaraan is toegevoegd Yossel en Hellboy 4. Gelukkig toch een volle lading dus ;) Deze of volgende week in je winkel te vinden.

 

Wat een zwaar leven met zoooooveeeeel klachten  ;) :P

Link naar reactie

Wat een zwaar leven met zoooooveeeeel klachten  ;)  :P

 

Heh ;)

 

wanneer meer dan de helft van je werk afhankelijk is van een goede internet connectie, dan is het wel even slikken daarna... Het komt uiteraard nóóit uit dat je niet online kan, maar op dat moment verzucht je dat zeker een aantal malen 'waarom nu...' ;)

 

Bezig met inhaalslagen dus, RW is bij, nu mijn reguliere werk nog.

Link naar reactie
  • 5 weeks later...

Watchmen is men al mee bezig, of dat dit jaar lukt is de vraag - binnenkort, is relatief natuurlijk, maar sowieso het vierde kwartaal pas áls het lukt.

Penguin Pain & Prejudice was aangekondigd voor dit kwartaal, of we dit gaan redden is nog even afwachten, maar dacht het wel. Volgens mij ligt die kwa vertaling klaar.

 

De reden achter het verschuiven van titels uit het derde kwartaal moge duidelijk zijn - er is nog steeds materiaal uit 2014 wat ligt te wachten én boeken die in de eerste helft van het jaar moe(s)ten verschijnen. Het zal de aankondiging van nieuwe titels van het vierde kwartaal een vrij korte laten zijn waarmee we uiteindelijk aan het einde van het jaar kunnen zeggen dat we bij zijn. Het haalt een stuk druk van de vertalers weg. Die club is inmiddels al behoorlijke gegroeid, maar liefst werken we meer in voren zodat de wijzigingen in de planning van het Italiaanse materiaal (gelijktijdig drukken is vereiste) ons minder last zal bezorgen.

Bij sommige series is dat al zo - denk aan Fables, 100 Bullets, Multiversity, Wonder Woman en Flash - en door de uitbreiding van vertalers kon er versneld gewerkt worden aan one shots als De Vijfde Beatle en Yossel. Maar ook Vampire Diaries waar wij nu eens eerder klaar waren met de vertalingen dan de Italianen ;)

Link naar reactie

Penguin Pain & Prejudice was aangekondigd voor dit kwartaal, of we dit gaan redden is nog even afwachten, maar dacht het wel. Volgens mij ligt die kwa vertaling klaar.

 

Het is te hopen dat de vertaling er zal liggen tegen FACTS zodat Szymon Kudranski wat te doen heeft want hij is onze zonet aangekondigde guest.

 

Ook van onze nog aan te kondigen klepper hebben jullie werk gepubliceerd :e005:

 

SzymonKudranski2.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...