Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Voor een keertje vond ik er wel veel tikfouten in staan. Zeker twee keer een woord dat op een dubbele g eindigde, dus gewoon een g die te veel was getypt. Een slechte woordsplitsing op de backcover en ergens een dt-fout. Ik probeer jullie dat niet kwalijk te nemen want een strip van 48 pagina's nalezen op fouten is nog wat anders dan drie of vier keer zoveel pagina's.

 

Oei, neem ons dat best kwalijk want dit vind ik niet kunnen.

Link naar reactie

Check voor alle zekerheid dan ook 'ns of er Green Laantern of Green Lantern staat  :e011:

 

inside joke misschien, maar dank je wel voor deze hartverzakking...

 

inmiddels ben ik nu extra lijntje geworden voor dit soort issues, dus hopelijk komt het niet weer voor. Bij deze nog even een vooruitblik op de volgende Sin City uitgave:

 

11b1627ab8e6825f087d1522b023bcec3918ced3

Link naar reactie

Omdat er niet te veel zouden verkocht worden?

 

Dat hoop ik niet. Ik verwacht niet dat het een bestseller zal zijn, maar wel dat het aardig zal lopen. De exacte reden waarom we qua cover daarom voor de derde editie van de TPB reeks moesten gaan is mij duister maar dat het een kwestie van 'graag of helemaal niet' was, was wel duidelijk. Nou ja, misschien maken we er nog een box omheen die jullie wél mooi vinden ;)

Link naar reactie

Overheen gelezen...bedankt voor de info

 

Geen punt ;) daarvoor hebben we ook een website om zoiets ook na te lezen :e005: al weet ik natuurlijk dat lezers hier liever wat in hun handen hebben :e007: :e007:

 

in voorbereiding, de vijfde nieuwsbrief. Ik wacht hiervoor even de volgende zending nog af, kan er eventueel nog een verslagje van FACTS in ook

 

7f116074bced8953050ea9cfb17abb1482f837e6

Link naar reactie

Toch had ik gehoopt dat we Bullets dit jaar helemaal zouden afronden, maar ik vermoed dat dit nu toch (door de aangepaste frequentie) begin 2016 zal worden.

Correct. Voorzichtige inschatting, deel 25 maart of April. Deel 23 sluiten we het jaar nu mee af. Dan hoop ik dat er nog 20 uitgaves resteren - we zitten nu nog op het dubbele.

Link naar reactie

Wat geven jullie dan eigenlijk minder uit vanaf volgend jaar? Alleen al met de lopende reeksen kan een aardig jaarprogramma gevuld worden.

 

Dat weten we, maar daar ga ik nu nog niet op in. Vooralsnog is het plan om het magazijn gevuld te hebben zodat er buffer is zodat er iedere levering 5 uitgaves gedaan kunnen worden. Even geduld voor de planning, volgens mij is het over een maandje weer zover

Link naar reactie

Ik dacht dat jullie vanaf dit jaar meer zouden uitgeven. Dacht levering van 5 stuks om de 14 dagen of had ik dit verkeerd begrepen?

 

Geen idee waar je dat idee vandaan hebt maar dat is 5 stuks per 14 dagen is onjuist. We hebben op zeker moment wat extra ruimte kunnen krijgen waardoor we er een extra zending tussen konden doen en even wat meer dan 5 boeken, maar dat kon maar van tijdelijke aard zijn.

 

De redenen liggen bij onze achterstand. Indien komende zending in de schappen ligt, dan zijn er nog bijna 40 aangekondigde boeken te gaan. Liefst wil ik in het laatste kwartaal nog 4 zendingen proppen maar of dat lukt is altijd de vraag. Wat we nu gaan doen is minder aankondigen.

 

De simpele rekensom is er: 13, misschien 14 leveringen in een jaar. Wat zich verhoudt tot 65 tot 70 boeken áls alles mee zit. Helaas bemoeit Murpy zich met alles :e005: . Deels door domme pech, tegenwerkende drukkers en omver gegooide planningen.

 

De rekensommen zijn eenvoudig te maken, 20 resterend, dan zeker niet weer 60 a 70 aankondiging voor 2016. Het geeft wat ademruimte. Voor mij ook omdat ik uitzie naar de dag dat ik geen vragen meer krijg over achterstand... :e005: 

 

Wat verkoop aangaat, daar zijn goede en slechte bij. Ik merk nog steeds dat er na bijna drie jaren RW nog vrij onbekend is en ben er daarom van overtuigd dat er nog markt te winnen is. Daarnaast moeten we nog steeds lezers overtuigen dat wij geen eendagsvlieg zijn.

Link naar reactie

In 2014 zijn er een aantal titels van jullie uitverkocht geraakt,

In hoeverre kunnen we de komende tijd verwachten dat er nog meer titels uitverkocht raken, en aan welke titels moet ik dan denken.

 

Daar hoop ik binnenkort wat over te kunnen gaan zeggen, Noel ging al even richting de gevarenzone, net als enkel Before Watchmen titels. We hebben er de laatste maanden niet zo op gelet, waren even wat andere aandachtstrekkers

Link naar reactie

In 2014 zijn er een aantal titels van jullie uitverkocht geraakt,

In hoeverre kunnen we de komende tijd verwachten dat er nog meer titels uitverkocht raken, en aan welke titels moet ik dan denken.

 

Naast Killing Joke en Joker is er Batman Earth One 1 bijgekomen die niet meer in onze magazijnen ligt in Italie. Voor alle boeken geldt uiteraard dat er bij distributeurs en winkels nog best wat kan liggen. Daarnaast komen meer en meer deeltjes van 100 Bullets in de gevarenzone - daar had ik al een uitverkocht bij verwacht :e010:

Link naar reactie

Naast Killing Joke en Joker is er Batman Earth One 1 bijgekomen die niet meer in onze magazijnen ligt in Italie. Voor alle boeken geldt uiteraard dat er bij distributeurs en winkels nog best wat kan liggen. Daarnaast komen meer en meer deeltjes van 100 Bullets in de gevarenzone - daar had ik al een uitverkocht bij verwacht :e010:

Voor alle duidelijkheid aan geïnteresseerden : op FACTS zal Batman Earth One 1 wel nog beschikbaar zijn. Ideaal om te laten signeren door Gary Frank.

Link naar reactie

Tevens zal ik zaterdag aanwezig zijn bij Het Besloten Land. Ik neem onder andere getekende exemplaren van De Vijfde Beatle mee (Vivek Tiwary), stuur even een PM dan weet ik hoeveel ik er minimaal mee moet nemen. (ter verduidelijking, met getekende bedoel ik een handtekening!)

 

Tevens heb ik weer posters mee (Multiversity map) die bij aankoop van RW boeken meegaan.

Link naar reactie

Met de vermoeidheid van FACTS nog in de benen gaat de organisatie voor StripFestival Breda in 120% volle gang in aktie...

 

In de pijplijn, wat speciaals voor de beurs.

 

Want!

 

Wisten jullie dat in oktober het precies 50 jaar geleden is dat Superman in comicvorm in het Nederlands verscheen?

 

v6501.jpg

 

Uiteraard waren wij daar niet bij, maar we willen hier wel bij stil staan. We hebben dan een gelimiteerde voorraad a4 posters bij ons die meegaan bij iedere verkoop.

Link naar reactie

Proficiat met jullie uitgave van Rode Zoon: prachtig gedaan!

 

Dank, het geeft ons iedere keer weer goede moed om weer zo'n groot formaat te maken. Op F.A.C.T.S. zag ik hem zelf voor het eerst (ja, het is wat...) en ik zag mijn eigen gretigheid voor het boek geregeld terug in de gezichten van de bezoekers.

 

Daarentegen waren er ook enkele teleurgestelde koppies zoals ik eerder bemerkte met gelijkende uitgaves in dat formaat: "Oh... dit is in het Nederlands..." Tja...dan moet ik toch even grinniken omdat een Engelse variant hiervan niet bestaat :e012:

Link naar reactie

Een collage poster met daarop van alle belangrijke Batman tekenaars een Bruce in een iconische pose?

 

Hah :e005:  dan volgt de vraag, wie zijn de belangrijke Batman tekenaars? De populaire, de bepalende, de baanbrekende? Mocht ik de plek voor 50 hebben, dan denk ik niet eens dat ik er kom....

 

Nee, mijn idee(en) houd ik nog even onder de pet.  Wil eerst ook nog uitvogelen welke maand Groot Batman Album uitkwam...ik heb veel gegevens maar dat heb ik zo 123 niet paraat...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...