Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

We moeten dus nog 4 maanden wachten op de volgende uitgaves. Erg teleurstellend dit. :e001:

 

Geen idee waar je dat op baseert maar dat is in geen geval juist. Persoonlijk ben ik even zeer druk - privé werk, vandaar dat ik hier niet direct boven op zat - maar laat ik in één ding uitermate duidelijk zijn: RW is even zo druk bezig om boeken klaar te krijgen voor jullie - en mijzelf. :e012:

 

Vandaag zijn de orders opgevraagd voor de volgende vier boeken - wat dus inhoudt dat het 1 tot 2 weken duurt dat ze in de SSZ liggen:

 

Sandman 4, bundelt 8 delen uit deze befaamde reeks. Deze uitgave zal 27,95 kosten

 

Sandman-04-Boek-04.jpg

 

eerder aangekondigd zoals oplettende lezertjes weten maar dankzij een misdruk was deze vertraagd.

 

100 Bullets 23. De laatste ronde wordt ingezet. Stille hoop blijft bij mij persoonlijk leven dat het duo nog een spin off maken zoals Brother Lono.

 

100-Bullets-23a.jpg

 

Flash 4. Wat is een held zonder een aartsvijand? In Reverse Flash heeft Barry Allen dit zeker!

 

Flash-04-Reverse-Flash.jpg

 

Wonder Woman 4 Het mag dan geen 100 Bullets zijn, maar voor wie geen genoeg van Azzarello kan krijgen grijpt hier zeker ook niet mis. Persoonlijk vind ik dit 1 van de betere incarnaties.

 

Wonder-Woman-04-Oorlog.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Op Haarlem zullen we een aktie voor KWF houden, ter nagedachtenis van Darwyn Cooke. Bij een cash donatie krijg je deze poster cadeau:

 

 

'...'

 

Ik was 100% overtuigd dat de beurs de afsluiter van Haarlem zou zijn... werkelijk doodziek werd ik erop geattendeerd door mijn collega Peter dat dit niet zo was... zaterdagochtend kwart voor 10....

 

mea culpa. De posters zijn vandaag binnengekomen en komende beurzen zullen ze alsnog het daglicht zien.

 

In positiever nieuws, orders voor de nieuwe levering worden opgevraagd:

 

Multiversity 9

100 Bullets 24 én 25

Detective Comics 3

Link naar reactie

er zijn van die dagen dat je je bed niet had willen uitkomen. Mijn verlaat regelen van één en ander van de Haarlemse Stripdagen is achteraf een geluk bij ongeluk geweest...

 

Wat blijkt namelijk. Iemand heeft het plaatje van de poster van New Frontier op Ebay gezet en te koop aangeboden - terwijl nog niemand deze kan hebben. De juridische afdeling van DC sprong er bovenop en alle balletjes zijn gaan rollen - in het nadeel van een mijns inziens prachtige actie.

 

Het resultaat: DC heeft wat voor handelen dan ook met de poster verboden en ik kan alle posters vernietigen. Bedankt handelaartjes....

Link naar reactie

Had je dit dan georganiseerd zonder toestemming van de rechthebbenden?

 

Ik had fiat van de verkeerden blijkbaar - of die persoon is overruled, net als ik nu.

 

 

Hoe 'dreigt' DC overigens, wordt er een dwangsom/boete per poster oid opgelegd als je de actie toch zou doorzetten?

 

afgezien van een boete van 50 tot 100.000 dollar kan het meer gevolgen hebben. Waar ik absoluut niet aan wil denken.

Link naar reactie

Maar het KWF is hier nu toch de dupe van? Wat maakt het DC eigenlijk uit dat er onverlaten/ethisch incorrecte mensen zijn die die doorverkopen?

Denkt men nu echt dat men al die doorverkoopsites volledig kan gaan controleren? Welkom in het internet-tijdperk zou ik zeggen.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Maar het KWF is hier nu toch de dupe van? Wat maakt het DC eigenlijk uit dat er onverlaten/ethisch incorrecte mensen zijn die die doorverkopen?

 

KWF is niet zozeer de dupe, ik persoonlijk meer omdat alle tijd die ik er in gestoken heb voor niets is. Eind van het liedje is dat ik geen trek heb in juridisch getouwtrek - zeker niet met het bedrijf wat in wezen beide einden van het touw in handen heeft. Ik kan niet anders dan zeggen jammer maar helaas en hopelijk blijft een ieder die bereid was iets aan KWF te doneren dit alsnog te doen. Al is het enkel maar tot nagedachtenis van Darwyn.

Link naar reactie

KWF is niet zozeer de dupe, ik persoonlijk meer omdat alle tijd die ik er in gestoken heb voor niets is. Eind van het liedje is dat ik geen trek heb in juridisch getouwtrek - zeker niet met het bedrijf wat in wezen beide einden van het touw in handen heeft. 

 

Breek me de bek niet open, ik begrijp je maar al te goed.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...