Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Op 9-8-2017 om 10:18, Kontiki zei:

Er zijn een boel vertalingen 'aangekondigd' tot half 2018 met één of twee strips per maand en die eerste aankondigingen hadden al verschenen moeten zijn, maar ik wil even het gesprek van verdeler Van Ditmar met de uitgeverij afwachten om daar met meer zekerheid over te kunnen communiceren. Die afspraken zouden eind deze maand moeten gebeuren. Nu weten we eigenlijk helemaal niets over de verdere gang van zaken.

Een grote vraag is wat de uitgeverij met de lopende reeksen van het New52-universum zal doen, want de meeste aankondigingen betreffen reeksen van de volgende reboot, Rebirth: Wonder Woman, Superman, Batman (+ All-Star Batman), Justice League, Aquaman en verdere vertalingen van Fables en Preacher. Ook Dark Knight door Dini en Risso en Batman Europa heeft Van Ditmar op Facebook voorgesteld.

Ik ben aanwezig bij de gesprekken van eind deze maand en wat er gaat gebeuren met alle lopende series en al afgeronde vertalingen is uiteraard een van de vragen die hoog op mijn lijstje staat.

Link naar reactie

Het is natuurlijk vakantietijd voor zowel de mensen van RW als voor de uitgaven. Maar het superhelden-genre is de Nederlandse taal blijft een lastig gebied om voldoende afzet te genereren voor een levensvatbare uitgeverij. De Engelstalige varianten zijn online vaak ook goed te verkrijgen voor lagere bedragen. Niet altijd als hardcover weliswaar.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
12 uren geleden, Marinelli zei:

Ik zie op de site van Pinceel volgende strips van RW aangekondigd staan voor volgende week:

- Batman Europa

- Batman Rebirth vol. 1 (eerste deel van de run van Tom King)

 

Wellicht dan bye bye New 52, welkom Rebirth?

 

Is er al nieuws, mensen van RW? 

De planning van nieuwe titels tot eind volgend jaar is al helemaal rond, het wachten is alleen op het persbericht van de uitgeverij. Ik zal er nog eens naar vragen.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
1 uur geleden, Roadkill zei:

wij in nederland zitten nu al weken te wachten totdat fables 8 wordt geleverd, dus een aankondiging dat er volgende week nieuwe titels uitkomen wordt niet echt serieus genomen.

 

Fables 8 is al leverbaar in Nederland vanaf 3 augustus, wij hebben gewoon op voorraad, vandaag besteld is morgen geleverd.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
1 uur terug, Van Ditmar Strips zei:

Fables 8 is al leverbaar in Nederland vanaf 3 augustus, wij hebben gewoon op voorraad, vandaag besteld is morgen geleverd.

had vandaag mijn mannetje nog gebeld en die wist van niks, zal hem morgen nog maar een keer bellen dat ze in jullie magazijn ligt (had ook nog bij andere ssz gekeken en nergens was fables te vinden ook niet via catawiki, geloof dat hier een communicatie probleempje is)

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...