Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

48 minuten geleden, JPAR zei:

Waarom zou je het dan niet gewoon in het Engels kopen? Wat een hoop geld.

In vergelijking met een US TPB is het erg duur, in vergelijking met een US HC is het iets duurder. Alleen de US HC kun je wel met veel korting kopen, bij de Nederlandse Lion uitgave zal dat niet lukken. 

 

Ze prijzen zich helemaal de markt uit, het waren al vrij dure uitgaven, nu lijkt daar nog een schepje bovenop te komen.

Link naar reactie
Op 19-9-2017 om 21:42, Nuwanda zei:

He ja, fascinerend om daar ook de prijsevolutie van Preacher te zien:

Deel 1: 33,95 euro

Deel 2: 34,95 euro

Deel 3: 35,95 euro

Deel 4: 36,95 euro

Deel 5: 43,95 euro!

Deel 6: 44,95 euro

 

 

 

Ik denk zomaar een kleinere oplages en meer pagina's, als mogelijke boosdoeners. Eerste lijkt me waarschijnlijk, tweede heb ik niet nagekeken.

Link naar reactie
Op 19-9-2017 om 17:19, pedem zei:

 

Maar communiceren blijkt toch een probleem!

Nieuwe organisatie wordt opgetuigd. Herzien van website en informatiekanalen staat nog in de steigers. Persbericht zal vast binnenkort volgen. Nieuwe titels zijn aangekondigd, wat er gebeurt met al eerder aangekondigde maar nog niet verschenen titels is nog niet honderd procent zeker. Als dit traject achter de rug is zal het allemaal weer soepeler lopen.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nieuws of geen nieuws, jullie zitten hier uiteraard op de zijlijn en maken alles van nabij mee. 1 van de redenen van stilte is dat DC nu zelf het heft meer in handen heeft genomen. Dat heeft zijn voor en nadelen, het laatste vooral laat zich zien in een vertraging van communicatie - alles moet beoordeeld en goedgekeurd worden door DC en dat gaat over meerdere schijven. 

 

Zo ook onze contracten. Minder boeiend voor jullie maar het maakte mij monddood (en ten dele werkloos al werk ik officieel nog niet voor RW)

 

Voordeel is echter dat het strakkere werken een duidelijker beeld zal opleveren voor iedereen. Qua info volgt er meer wanneer ik dat kan danwel mag verstrekken. 

Link naar reactie

In de komende weken is de bevalling een feit en zal RW herboren zijn met de volgende drie releases:

Batman 1 - bundelt de 1e 7 hoofdstukken van de nieuwe serie van Tom King & David Finch
ISBN 9788833040653
Prijs 26,50
Superman 1 - bundelt de eerste zeven hoofdstukken van de nieuwe serie van schrijver Peter J. Tomasi en tekenaars Patrick Gleason en Doug Mahnke
ISBN 9788833040554
Prijs 25,50
Justice League 1 - bundelt de eerste zes hoofdstukken van de nieuwe serie van schrijver Bryan Hitch en tekenaars Tony S. Daniel en Jésus Merino
ISBN 9788833041360
Prijs - 24,50

Exacte release data volgt!

wedergeboorte.jpg

Link naar reactie
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Wat duren dingen soms lang... en wat lopen zaken soms vreemd ;)

Dachten we eind vorig jaar alles rond te hebben en promotie te kunnen starten voor Herboren, werden we plots weer tegengehouden door allerlei regeltjes vanuit DC. Op zich geen moeilijke zaken maar over hoeveel schijven dit moest lopen... dát duurde een eeuwigheid.

Het zorgde voor een boel vertraging achter de schermen en of ondergetekende wel aktief kon en mocht zijn voor RW Nederland. Dat is nu geregeld en met de lancering van onze hernieuwde website zijn er diverse zaken anders.

1. De website zal enkel een overzicht zijn van materialen die uitgebracht zijn en wat zal komen
2. Nieuws zal via Facebook verspreid worden als voornaamste distributie punt. (uiteraard zal ik ook hier weer posten!)

In kader hiervan even de volgende nieuwtjes:

Dark Knight III Het Superras zal binnenkort in de winkels liggen

Verder is in de onoverzichtelijke tijd van alle interim managers materiaal klaargemaakt zonder dat dit bekend was. Dit materiaal is recent opgedoken dankzij verhuizingen bij de magazijnen van RW Italy en door een oplettend medewerker verstuurd naar Het Pinceel voor distributie. De memo's hierover kwamen echter niet terecht bij de huidige verantwoordelijken zodat de Nederlandse distributie van niks wist. Leuk werkje voor mij om uit te zoeken dus ;)

Zo gezegd zo gedaan waardoor er nog meer in korte tijd in de winkels zal liggen en wel toch vrij verrassende boeken - lees hier meer over twee uitgaves van Justice League (of America), Absolute Joker/Luthor, Batman & Scooby Doo, Detective Comics en Hellboy!!!

Link naar reactie

Wel vervelend dat RW alleen nog nieuws via facebook zal verspreiden en niet via de eigen site. Er zijn toch echt heel veel mensen en stripliefhebbers zonder Facebook... Weet je wel hoe bizar slecht Facebook werkt als je niet ingelogd bent? Constant grote pop-ups en vespringende pagina's. Slechte service RW! En niet respectvol naar de klant.

Link naar reactie
16 minuten geleden, shakeitupguy zei:

Gaan jullie nog verder met de bundelingen van Preacher? Stond verleden week nog op het punt de 2 resterende bundelingen in het Engels te kopen maar toch maar niet gedaan.

Jazeker gaan we daarmee verder. De vertalingen zijn voor deel 5 afgerond en 6 voor zover ik momenteel weet ook maar moeten nog gecontroleerd.

Link naar reactie

 

29 minuten geleden, Daan zei:

Wel vervelend dat RW alleen nog nieuws via facebook zal verspreiden en niet via de eigen site. Er zijn toch echt heel veel mensen en stripliefhebbers zonder Facebook... Weet je wel hoe bizar slecht Facebook werkt als je niet ingelogd bent? Constant grote pop-ups en vespringende pagina's. Slechte service RW! En niet respectvol naar de klant.

Je mag de schuld doorschuiven naar DC die heeft een compleet nieuw eisenpakket neergelegd bij het verder mogen uitgeven van vertalingen. Eén van de hoofdredenen dat het zolang stil is gebleven en dat de site lang in ontwikkeling is geweest. Ik ben zelf ook vrij ontstemd hierover daar alle gemaakte nieuwsberichten 'bruut' verwijderd zijn. Ik heb dan ook heftig medelijden met de Italische tak want ook daar moet dezelfde template voor de site gebruikt gaan worden.... gezien het feit dat daar dagelijks 3 a 4 nieuwtjes zijn is dat nog veel heftiger...

 

Het resultaat is dat ik méér tijd kwijt ben en op méér media het nieuws kenbaar moet maken. Zoals hier dus.

Link naar reactie
10 minuten geleden, RWuitgeverij zei:

 

Je mag de schuld doorschuiven naar DC die heeft een compleet nieuw eisenpakket neergelegd bij het verder mogen uitgeven van vertalingen. Eén van de hoofdredenen dat het zolang stil is gebleven en dat de site lang in ontwikkeling is geweest. Ik ben zelf ook vrij ontstemd hierover daar alle gemaakte nieuwsberichten 'bruut' verwijderd zijn. 

 

Het resultaat is dat ik méér tijd kwijt ben en op méér media het nieuws kenbaar moet maken. Zoals hier dus.

 

Tja, lullig... Zulke rechten kunnen ze nu eenmaal afdwingen. Behoorlijk dom van ze. Europa is geen VS, hè?

Als ze nu nog eens met een fatsoenlijke DC-verse-film zouden komen...

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Op 22/6/2018 om 14:24, RWuitgeverij zei:

Teaser... ik mag er eigenlijk niet over vertellen maar ik kan het niet laten ;)

 Voor dit najaar wordt er nagedacht over een speciale uitgave. Dit boek zal kleurrijker zijn dan je op eerste indruk zou denken...

let the guessing game begin! 😉

Yellow submarine? 

Link naar reactie
  • 1 month later...
13 uren geleden, West zei:

Welke uitgaven kunnen we dit najaar nog verwachten?

Je bent me voor 😉

 

Voor de rest van het jaar zal er aan diverse uitgaves gewerkt worden, degenen die ons op Facebook volgen weten al wat, voor alle anderen de zaken op een rijtje:

Rebirth:
Superman 2
All star Batman 2
Aquaman 1
Wonder Woman 2 (maar waarschijnlijker dat dit net 2019 wordt uitgegeven)

Vertigo:
Preacher 6
Sandman 8
Fables 11 (al kan dat krap aan worden)

DC Universe:
Wonder Woman/Conan (Simone & Lopresti)
Batman Broken City ea (Azzarello & Risso)
Batman White Knight (Sean Murpy - en hierbij het antwoord op de eerdere teaser)
Batman Death in the family (klassieker over de dood van Jason Todd)

Ik hoop binnen enkele weken meer te mogen vertellen over 2019!!

Link naar reactie
10 uren geleden, RWuitgeverij zei:

Je bent me voor 😉

 

Voor de rest van het jaar zal er aan diverse uitgaves gewerkt worden, degenen die ons op Facebook volgen weten al wat, voor alle anderen de zaken op een rijtje:

Rebirth:
Superman 2
All star Batman 2
Aquaman 1
Wonder Woman 2 (maar waarschijnlijker dat dit net 2019 wordt uitgegeven)

Vertigo:
Preacher 6
Sandman 8
Fables 11 (al kan dat krap aan worden)

DC Universe:
Wonder Woman/Conan (Simone & Lopresti)
Batman Broken City ea (Azzarello & Risso)
Batman White Knight (Sean Murpy - en hierbij het antwoord op de eerdere teaser)
Batman Death in the family (klassieker over de dood van Jason Todd)

Ik hoop binnen enkele weken meer te mogen vertellen over 2019!!


Ik hoop dat de verdelers ook een keer op de hoogte worden gebracht in plaats dat ze dit op facebook of een forum moeten lezen.

Ik geloof niet dat de uitgever begrepen heeft dat de boeken ook verkocht moeten worden voordat ze geleverd worden.

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...