Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Dat doet mij er aan denken, de delen 1, 2 & 3 gaan wij natuurlijk ook uitgeven. In hetzelfde hardcover formaat als deel 4, dus toch net even beter dan de slappe kaft versie van DVH.

mwaaa - ik was nog blijer geweest met een quasi identieke uitgave als DVH (ook voor jullie Hellboy) - niet dat ik de uitgaves van RW niet goed vind (verre van), maar het staat niet netjes in m'n kast en ik hou er niet van een album opnieuw te moeten kopen, enkel en alleen voor de cover... :/

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

mwaaa - ik was nog blijer geweest met een quasi identieke uitgave als DVH (ook voor jullie Hellboy) - niet dat ik de uitgaves van RW niet goed vind (verre van), maar het staat niet netjes in m'n kast en ik hou er niet van een album opnieuw te moeten kopen, enkel en alleen voor de cover... :/

Dat was ik persoonlijk ook geweest maar 1 van de redenen was dat men op het hoofdkantoor niet zo dol waren op de gelijmde rug variant. Het is een risico wat we nemen maar we gaan er volledig voor.

Link naar reactie

Een goede beslissing om minder aan te aankondigen en lopende reeksen eerst gelijk te trekken.

Ik was eerlijk gezegd al aan het twijfelen om preacher en batman te verkopen en in het Engels opnieuw op te pikken. Maar ik geef het nog even uit dankbaarheid voor al die mooie uitgaves tot nu toe  :e012:

 

Sin City vier, is dat een verderzetting van jullie voorganger of kan dit als instappunt gezien worden?

Link naar reactie

Feitelijk kun je de delen van Sin City ook heel goed los van elkaar lezen, dus de nummering (ik weet niet eens of die op de Nederlandse uitgaven is overgenomen, er was sprake van om die te laten vervallen) is minder relevant. De Vliegende Hollander gaf de delen die in Amerika waren genummerd als 1 t/m 3 al eens uit... wij doen hetzelfde, maar niet in dezelfde volgorde. Zo begonnen we met een heruitgave van boek 1 en is boek 4 nu het tweede dat het levenslicht ziet... wel zo leuk om al wat sneller een nog niet eerder vertaald deel uit te brengen :)

Link naar reactie

Ah die heruitgave van boek 1 is dan volledig aan mij voorbij gegaan? Staat ook niet op stripweb?

 

Is niet aan je voorbij gegaan. We hebben besloten om met het 'vierde deel' te starten, om en om zullen we een nieuw deel dan een heruitgave uitbrengen. Nummering kennen we idd niet - zie vorige pagina voor de cover en rug. Het verschil met de DVH zal in HC zitten en extra materiaal. In geval van dit deel aan aantal pin ups en covers.

Link naar reactie

De reeks Multiversity was niet doorgegeven voor het vierde kwartaal. De  reeks loopt uiteraard wel door. Daarom de resterende nummers hier nog even op een rijtje. Het eerstvolgende nummer is het handboek - de prijs hiervan is nog even onduidelijk - welke ik in augustus verwacht. De rest respectievelijk september, oktober & november. Ofwel delen 8 & 9 behoren bij de aankondigingen van het vierde kwartaal.

 

multiversity06.jpgmultiversity6.jpgMultiversity-7.jpgmultiversity09.jpg

Link naar reactie

Multiversity is in Belgie moeilijk te vinden.

Bij De Poort hadden ze het, maar daar houdt het op bij deel 4.

Het vijfde deel is toch ook al een paar weken uit dacht ik?

Ik ben net onze lijst aan het bijwerken en daar staat deel 5 nog op Te Verschijnen.

Link naar reactie

Ik ben net onze lijst aan het bijwerken en daar staat deel 5 nog op Te Verschijnen.

 

Onbegrijpelijk, stripweb.be heeft al enige tijd het materiaal staan. Pinceel zou de volgende delen bestelbaar moeten hebben. Op verschillende lokatie in Nederland is het er ook al even.

 

Multiversity 5

Sin City 4

Batman Dark Knight 2

Superman Earth One 3

Vampire Diaries 2

Link naar reactie

Stripweb is helaas geen referentie. Ik begrijp maar niet hoe zij voor alle anderen aan hun materiaal geraken.

Je moet wel altijd drie weken wachten op de levering, dus dat 'voor de anderen' is relatief. De laatste twee keer dat ik oa  iets van RW bij hen besteld had, duurde het zelfs bijna vier weken tegen dat de bestelling verzonden werd.

Link naar reactie

Onbegrijpelijk, stripweb.be heeft al enige tijd het materiaal staan. Pinceel zou de volgende delen bestelbaar moeten hebben. Op verschillende lokatie in Nederland is het er ook al even.

 

Multiversity 5

Sin City 4

Batman Dark Knight 2

Superman Earth One 3

Vampire Diaries 2

Op proxis.be is hij wel verkrijgbaar en de Belgische stripwinkels kunnen ook bij ons bestellen, hebben ze het volgende week in huis :)

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Voor een keertje vond ik er wel veel tikfouten in staan. Zeker twee keer een woord dat op een dubbele g eindigde, dus gewoon een g die te veel was getypt. Een slechte woordsplitsing op de backcover en ergens een dt-fout. Ik probeer jullie dat niet kwalijk te nemen want een strip van 48 pagina's nalezen op fouten is nog wat anders dan drie of vier keer zoveel pagina's.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...