Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

over druk leggen gesproken, daarvoor had ik ook een Dark Horse/Image reclame pagina gemaakt. Helaas blijken hier nogal wat toestemming voor nodig, combineren van creator owned series op 1 pagina moet expliciete goedkeuring krijgen. Uiteindelijk bleef ik met een Hellboy specifieke pagina zitten maar dat vond ik teveel druk op de vertaler :)

 

09736d4a7c47b796e50a829c58f106186401a281

 

Daarnaast had ik er ook 1 voor Vertigo:

 

0481657cb6ea8555079ea337798196166db3b387

 

Ik wilde echter geen oneven pagina's... beetje OCD zeg maar :)

Link naar reactie

Ach vertalers zijn er in overvloed, alleen op dit forum zijn er al tientallen die graag zo'n klus zouden doen, ik bijvoorbeeld. :e007:

 

Ons vertalerbestand breidt zich langzaam maar zeker al uit. Het was ook meer een intern grapje dat de druk op de vertaler lag, het is meer voor onze vrienden in Italie dat er hard aan getrokken moet worden om alle vertalingen te drukken ;)

Link naar reactie

'Multiversity' is dat een nieuw blad of zo? Met een prijs van 5,95 kan het haast niet anders?

Het zal hier wellicht al besproken zijn? Wanneer komt dat?

 

ai, is er nog ergens een prijs vermelding van 5,95€? Die was heel rooskleurig ingeschat door mijn Italiaanse collega's.

 

We zijn inderdaad inmiddels bij deel 2 - zij het dat onze zuiderburen even moeten wachten mits zij online bestellen bij stripweb (vind ik nog steeds vreemd ;) )

 

Het is een reeks waar ik compleet gestoord van wordt. Nee, niet door het schrijven van Morrison - al is dat ook geen makkie - maar doordát hij het schrijft. Het aantal delen vloog als een jojo van 6 naar 9 en het aantal wijzigingen daarin was niet te tellen... Persóónlijk is dit een experiment die we niet gaan herhalen wanneer niet duidelijk op voorhand is wat er nu daadwerkelijk komt. Maar ja... in comicwereld is Morrison god... :)

Link naar reactie

ai, is er nog ergens een prijs vermelding van 5,95€? Die was heel rooskleurig ingeschat door mijn Italiaanse collega's.

 

We zijn inderdaad inmiddels bij deel 2 - zij het dat onze zuiderburen even moeten wachten mits zij online bestellen bij stripweb (vind ik nog steeds vreemd ;) )

 

Het is een reeks waar ik compleet gestoord van wordt. Nee, niet door het schrijven van Morrison - al is dat ook geen makkie - maar doordát hij het schrijft. Het aantal delen vloog als een jojo van 6 naar 9 en het aantal wijzigingen daarin was niet te tellen... Persóónlijk is dit een experiment die we niet gaan herhalen wanneer niet duidelijk op voorhand is wat er nu daadwerkelijk komt. Maar ja... in comicwereld is Morrison god... :)

Ja,  'Stripspeciaalzaak' (bij 'te verschijnen'). Op de foto's zie je duidelijk de prijs van 5,95.

Is dat een blad dat ik gewoon bij de stripwinkel kan kopen? Of zijn dat boeken?

Link naar reactie

Ja,  'Stripspeciaalzaak' (bij 'te verschijnen'). Op de foto's zie je duidelijk de prijs van 5,95.

Is dat een blad dat ik gewoon bij de stripwinkel kan kopen? Of zijn dat boeken?

 

ai ja, glad vergeten.

 

Mocht je aanwezig zijn bij de DCC, dan kan je ze beiden meenemen inclusief een poster. We hebben dan tevens een ruime voorraad van De Vijfde Beatle die ik persoonlijk allemaal aan de man wil brengen en hopelijk zal de schrijver, Tiwary, ook aan onze stand acte de presence geven.

 

Momenteel nog van álles aan het regelen ;)

Link naar reactie

Hopelijk heeft Saga het succes dat het verdient, dan wordt de keuze voor jullie wellicht wat makkelijker  :e012:

 

Cijfers hierover weet ik nog niet, maar ik geloof dat we niet hoeven klagen over deze reeks. Ik zou sowieso zéér content zijn wanneer we drie hardcovers uit hebben dit jaar. De vertaler heeft het derde deel al in de planning staan. Draaien de wielen een beetje lekker, dan verwacht ik 2 delen per jaar - we moeten Vaughan niet inhalen ;)

Link naar reactie

watchmen-absolute.jpg

 

Het was een verrassing voor mij en dus ook voor jullie, maar zaterdag kreeg ik op de beurs van mijn Italiaanse collega te horen dat we alsnog Watchmen onder onze vlag gaan uitbrengen. In het zelfde albumformaat in één stuk. Wanneer dit op basis van de Deluxe editie is - nog niet zeker, dit is alles onder groot voorbehoud -  dan zal hij nét niet de dikte van Justice halen. Waarom nu wel? Het eerste voordeel van de Europese uitbreiding van RW daar de drukkosten nu gedeeld zullen worden met Finland en Denemarken - Italie heeft hem al.

 

Eerste inschatting? Eind dit jaar, begin volgend jaar. Alles, evenals bovenstaande cover, onder voorbehoud, op het punt na dat we dus kunnen aankondigen dát er een derde vertaling in het Nederlands komt! Een unicum op comic gebied voor een afgerond verhaal voor zover ik weet.

Link naar reactie

tijdje niet komen kijken - zoo blij dat jullie na Hellboy nu ook Sin City 'verderzetten'! :D

 

Ik met jou - ook onder persoonlijke titel :) Ik vind het zo vreselijk in mijn boekenkast staan zo'n onafgemaakte serie....

 

De officiele titels van onze eerste uitgaves wat zal verschijnen van Sin City zijn:

DIE GELE KLOOTZAK

EEN WREED VAARWEL

 

Met wat vertraging zal het waarschijnlijk Mei zijn dat de eerste uitkomt.Met alles wat we nu uit het fonds van DVH hebben overgenomen, zit ik zelf (dit is op persoonlijke titel!) absoluut te wachten op een Y the Last Man heruitgave :D

Link naar reactie

Ik met jou - ook onder persoonlijke titel :) Ik vind het zo vreselijk in mijn boekenkast staan zo'n onafgemaakte serie....

 

De officiele titels van onze eerste uitgaves wat zal verschijnen van Sin City zijn:

DIE GELE KLOOTZAK

EEN WREED VAARWEL

 

Met wat vertraging zal het waarschijnlijk Mei zijn dat de eerste uitkomt.Met alles wat we nu uit het fonds van DVH hebben overgenomen, zit ik zelf (dit is op persoonlijke titel!) absoluut te wachten op een Y the Last Man heruitgave :D

Door get hele DVH-debacle heb ik die dan maar in het Engels gekocht - maar goed...

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Door get hele DVH-debacle heb ik die dan maar in het Engels gekocht - maar goed...

 

Tja, dat risico bestaat. We merken echter meer en meer dat er ruimte is voor vertalingen.

 

Vanochtend gehoord dat de comic aktie in Schiphol enorm aanslaat, ook voor onze vertalingen. Dusdanig dat ons materiaal zéér waarschijnlijk een definitieve plek krijgt in de boekhandels aldaar.

Link naar reactie

Later deze week zal via de distributie kanalen bekend worden wat wij in het derde kwartaal uit gaan brengen. Naast enkele logische titels (lopende reeksen) enkele verrassingen die ik hier in cryptische omschrijving ietwat onthul:

 

Niet alles is rechtvaardig wanneer het om dodelijke strijd gaat. Een vlammend zwaard dat gehanteerd kan worden door held én schurk (en is soms beiden) zal een oogst leveren die inslaat als de bliksem.

 

Hierin zitten vijf titels verstopt! Laat het raden beginnen

Link naar reactie

extra clues, het zou lastig wezen :)

 

Wordt het recht bepaalt door de sterkste?

Dodelijke strijd, is het nu spel of niet?

Het vlammend zwaard van held én schurk heeft last van de waan van de dag.

De oogst zal binnengehaald worden onder een bloedrode zon door de winnaar die het evenbeeld zal zijn van de verliezer...

De bliksem, wat kan het eigenlijk niet? Of is het teveel gebonden aan zijn vorm?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...