Ga naar inhoud

Rw Uitgeverij


Recommended Posts

Ik ben van plan om de volledige reeksen Before Watchmen en Transmetropolitan aan te schaffen.

Staat er op korte termijn iets speciaal op de agenda om het afronden van de reeksen te 'vieren'. Er was hier al sprake van een box of zo?

Of zet ik best gewoon de losse delen op mijn nieuwjaarlijstjes.

 

Al een idee over het vervolg op hof der uilen? Wat een strip was me dat zeg.

Link naar reactie

Maar we gaan dus The Long Halloween uitgeven. Onder de titel De Lange Halloween, in Deluxe format zoals Justice. Jawel, dat worden weer gebroken polsen dus zorg maar dat je braaf aan tafel dit meesterwerk leest.

 

Vergeet ik nog wat? Jazeker. Wat te denken van Ronin van Frank Miller???

 

Enig idee wanneer deze twee zouden verschijnen? Ronin staat op de site aangekondigd voor 19 november en Lange Halloween zelfs al voor 15 juli o.O

Link naar reactie

We zijn bezig met een box voor Before Watchmen. Hoe precies, nog geen idee, we hebben nog wat andere prioriteiten momenteel ;) Maar ik ga me er hard voor maken dat dit een losse box is.

 

We gaan NIET iets speciaals doen om afrondingen van reeksen te vieren - al zal ik zelf een taartje eten ;)

 

Vervolg voor Hof de Uilen? Jazeker. Dat wordt deel 2 uit die reeks, Stad der Uilen.

Link naar reactie

Enig idee wanneer deze twee zouden verschijnen? Ronin staat op de site aangekondigd voor 19 november en Lange Halloween zelfs al voor 15 juli o.O

 

uit onze FAQ:

 

Q1. Kunnen jullie niet de data online zetten wanneer jullie uitgaves uitkomen?

A1. Nee. Niet enkel zijn wij gebonden aan de schema’s van onze hoofd uitgever in Italie, maar daarnaast is er geen duidelijkheid te geven wanneer het transport arriveert in Nederland/Belgie. De data op de site zijn streefdata.

 

 

Wanneer Ronin en Lange Halloween dan wel komen? Ik hoop na deze batch. Geen garantie, liefst zou ik het magazijn leeg willen halen want er zijn nog meer die uit moeten komen.

Link naar reactie

Hoi, misschien een rare vraag, maar ik open net Batman THE dark knight en ik heb het idee dat het gebruikte papier anders is dan andere recente uitgaven van jullie. Het papier van mijn editie is namelijk niet het hoogglans wat ik gewend ben maar mat en voelt ook ruwer. Is dit met een reden gebeurd?

Link naar reactie

Hoi, misschien een rare vraag, maar ik open net Batman THE dark knight en ik heb het idee dat het gebruikte papier anders is dan andere recente uitgaven van jullie. Het papier van mijn editie is namelijk niet het hoogglans wat ik gewend ben maar mat en voelt ook ruwer. Is dit met een reden gebeurd?

 

Ik neem aan dat dit Deel 1 Angsten betreft? Ik heb deze nog zelf niet in handen gehad, zou ik na moeten vragen.

Link naar reactie

Klopt, het betreft inderdraad boek 1, Angsten.

Overigens een fantastische uitgave, ben nu al benieuwd naar deel 2. Maar zoals gezegd het papier viel op.

 

Oké, vind ik ook opvallend, dus ik heb direct de vraag doorgespeeld. Voor geval dat, mochten er anderen hier zijn die deze uitgave ook hebben, meldt even of je mat of glanzend papier hebt

 

edit:

Voor zover ik weet nu, zo dit niet zo moeten zijn. Daar het nu weekend is kan ik er even niet meer over zeggen, volgende week duik ik hier dieper op in.

Link naar reactie

Ondertussen kan ik het weer niet laten een dummy cover te maken voor de reeks Multiversity in Lion stijl. Veel te leuk om te doen en dat wil ik jullie niet onthouden ;) En wanneer Morrison nu eindelijk eens duidelijk zal zijn hoeveel delen deze serie zal worden... dit is in ieder geval het zesde deeltje met Jim Lee als tekenaar

 

10653555_590736427721409_629796898819942

Link naar reactie

Ondertussen kan ik het weer niet laten een dummy cover te maken voor de reeks Multiversity in Lion stijl. Veel te leuk om te doen en dat wil ik jullie niet onthouden ;) En wanneer Morrison nu eindelijk eens duidelijk zal zijn hoeveel delen deze serie zal worden... dit is in ieder geval het zesde deeltje met Jim Lee als tekenaar

 

10653555_590736427721409_629796898819942

ik kijk uit naar die serie. Hopelijk wel een andere cover want deze is vreslijk :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Lijkt erop dat de The Wake 2 deeltjes in Nederland geen problemen kennen.

 

Helaas blijken onze problemen in het niet te vallen bij wat er met de Italiaanse uitgaves is gedaan. Een fikse discussie (laten we het maar zo noemen...) is gaande met de drukker. De kans op terugroep van de foute drukken is groot, kan er op moment helaas nog niks duidelijks over stellen.

Link naar reactie

Dan denk je, ik meld wat ik heb, krijg je een wagonlading aan data er achteraan - niet allemaal even interessant (nog) voor jullie ;).

 

Zoals het ernaar uit ziet is veel méér dan Dark Knight Angsten gedrukt op het verkeerde papier. Resultaat is dat naast 100 Bullets er materiaal nu richting de distri's gaat wat we eigenlijk niet gepland hadden. En waarschijnlijk wordt deze zending de laatste van dit jaar. Ik hoop dat het anders is, maar er moet fiks wat opnieuw gedrukt worden op het juiste papier.

Link naar reactie

Vervelend dat jullie zoveel energie moeten steken in de verkeerde zaken. Maar de nieuwe batch is niet de minste. Ook niet voor mijn portemonnee. Gezien de dikte van de exemplaren genoeg leesplezier voor bij de kerstboom of voor oudjaar.

De rest komt volgend jaar wel, dan blijven het prettige vooruitzichten.

Link naar reactie

Vervelend dat jullie zoveel energie moeten steken in de verkeerde zaken. Maar de nieuwe batch is niet de minste. Ook niet voor mijn portemonnee. Gezien de dikte van de exemplaren genoeg leesplezier voor bij de kerstboom of voor oudjaar.

De rest komt volgend jaar wel, dan blijven het prettige vooruitzichten.

 

We hopen dat er leuke kerstkado's bij zitten ;)

 

Wat energie aangaat, ik heb het voor dit jaar nu wel gehad... ik benijd mijn collega's in Italie dan ook niet want zij moeten dit nog eens gaan rechttrekken. Voor ons én hun materiaal.

Link naar reactie

Ik ben bang dat er nog een misdruk is maar dan een serieuze.

Ik ben net Batman under THE red hood 2 aan het lezen, Halvewege (deel 648, Hoofdstuk 4, pagina 18 en het volledige hoofdstuk 5) gaat de taal van het van Nederlands over in waarschijnlijk Italiaans.

 

Morgen of maandag even terug naar de SSZ om hem om te ruilen. Hopelijk is het niet bij alle exemplaren aan de hand want ik heb er nog geen andere melding van gezien.

Link naar reactie

Ik ben bang dat er nog een misdruk is maar dan een serieuze.

Ik ben net Batman under THE red hood 2 aan het lezen, Halvewege (deel 648, Hoofdstuk 4, pagina 18 en het volledige hoofdstuk 5) gaat de taal van het van Nederlands over in waarschijnlijk Italiaans.

 

Morgen of maandag even terug naar de SSZ om hem om te ruilen. Hopelijk is het niet bij alle exemplaren aan de hand want ik heb er nog geen andere melding van gezien.

 

Ah, nee. dat is een inbindfout. Komt wel eens voor, doorgaans wordt dat er uitgepikt vóór het richting ons magazijn gaat. Het kan overigens ook spaans zijn. Johan de Neef kickt op dergelijke uitgaves ;)

Link naar reactie

Nee, sinds ik betrokken ben bij RW - nu iets meer dan een jaar - weet ik van 5 van dat soort probleempjes van verschillende delen. De leukste was één die drie talen kende - een Arkham Asylum. Nu het trotse bezit van een zekere uitgever van iets wat met molens te maken heeft... :P

 

Normaliter is het het éérste of het laatste deeltje van de druk en deze worden er dan ook tussen uit gehaald en gecontroleerd.

Link naar reactie

Als ik dat hier zo allemaal lees...Straks worden misdrukken de norm bij RW!

 

Zeker niet. Jawel, het zijn me er teveel. Was het slechts 1, dan was het me nog teveel. Niet enkel omdat ik jullie als lezer iets moois wil voorleggen, maar ook omdat het herstel fiks wat hoofdpijn oplevert...

 

@Eddy0001, evenals Winter mag je deze omruilen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...