Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (16)] Cover 11 Vs. Cover 5


Yncke

  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      10
    • B
      49


Recommended Posts

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

 

post-585-0-63736400-1477322398.jpg

 

Simpel, nietsvermoedend, daarom juist angstaanjagend.

Plus van een heel aardige tekenaar :D

 

striphooligan

 

B

 

post-585-0-11682200-1477302422.jpg

 

En maar gelijk een tweede cover die mij kon bekoren (evenals het verhaal overigens).

Eenvoudig van opzet, maar met een sterk beeld.

 

JJL

Link naar reactie

Voor mij is het overduidelijk B. Goeie stijl, valt op, is rustig maar belooft actie, en persoonlijk stoor ik mij niet echt aan de tekst op de voorkant, ik beschouw het als de tagline op een oudere filmaffiche.

A daarentegen, weinig uitdagend eigenlijk. Als er wat zou zijn veranderd aan het perspectief en de kleuren minder helder waren, zou het mij misschien kunnnen grijpen. En ja, die vrouw heeft vreemde lege ogen.

Link naar reactie

B: alleen al hoe dat zwart van de achtergrond overloopt in de broek van het personage. Top. Die tagline maakt het alleen maar beter (het is ook een goeie tagline, dat helpt).

 

A vind ik vreemd. Dat meiske ziet er angstig uit voor een mens waarvan ze eigenlijk niet weet dat hij achter haar staat.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...